Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizację ewidencji gruntów, w tym założenie ewidencji budynków i lokali: Zadanie Nr 1 w jednostce ewidencyjnej Żarki- obszar wiejski - obręby ewidencyjne: Czatachowa, Jaroszów, Jaworznik, Kotowice, Suliszowice , Zawada Etap I: zaprojektowanie, wyniesienie, pomiar i obliczenie współrzędnych punktów osnowy pomiarowej, sporządzenie arkuszy danych ewidencyjnych budynków i lokali. Etap II: wykonanie pomiaru budynków i użytków gruntów zabudowanych, wykonanie numerycznej mapy ewidencji budynków, wyłożenie projektu opisowo - kartograficznego, uzupełnienie komputerowych baz danych ewidencja budynków i lokali. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o warunki techniczne stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zadanie Nr 2 w jednostce ewidencyjnej Niegowa: - obręby ewidencyjne: Brzeziny, Gorzków Nowy, Gorzków Stary, Ludwinów, Moczydło, Mzurów, Niegowa, Niegówka, Postaszowice, Trzebniów. Etap I: zaprojektowanie, wyniesienie, pomiar i obliczenie współrzędnych punktów osnowy pomiarowej, sporządzenie arkuszy danych ewidencyjnych budynków i lokali. Etap II: wykonanie pomiaru budynków i użytków gruntów zabudowanych wykonanie numerycznej mapy ewidencji budynków, wyłożenie projektu opisowo - kartograficznego, uzupełnienie komputerowych baz danych ewidencja budynków i lokali. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o warunki techniczne stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zadanie Nr 3 w jednostce ewidencyjnej Niegowa: - obręby ewidencyjne Antolka, Bliżyce, Bobolice, Łutowiec, Mirów, Ogorzelnik, Sokolniki, Tomiszowice, Zagórze. Etap I: zaprojektowanie, wyniesienie, pomiar i obliczenie współrzędnych punktów osnowy pomiarowej, sporządzenie arkuszy danych ewidencyjnych budynków i lokali. Etap II: wykonanie pomiaru budynków i użytków gruntów zabudowanych, wykonanie numerycznej mapy ewidencji budynków, wyłożenie projektu opisowo - kartograficznego, uzupełnienie komputerowych baz danych ewidencja budynków i lokali. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o warunki techniczne stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium ustala się w wysokości : a) dla zadania Nr 1 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) b) dla zadania Nr 2 - 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych) c) dla zadania Nr 3 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Wykonawca wnosi wadium tylko w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. Jeśli oferta obejmuje dwie lub wszystkie części, Wykonawca wnosi wadium w wysokości sumy wadium dwóch lub wszystkich części. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Starostwa Powiatowego w Myszkowie, nr konto zamawiającego : Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Myszków 06 8279 0000 0100 2293 2001 0006 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy Modernizacja ewidencji gruntów zadanie Nr należy podać numer zadania Kserokopię polecenia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii plecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Starostwie Powiatowym w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, III piętro pok. Nr 302, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art. 46 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali (prace zakończone) o wartości co najmniej 30 000 zł brutto, b)posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii (zakres 1) - co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, c)posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii (zakres 2) - co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ ); 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 6.w wykazie wykonanych usług (załącznik Nr 5 do SIWZ) w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykazanie co najmniej jednej usługi polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali (prace zakończone) o wartości co najmniej 30 000 zł brutto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, ze wskazane usługi zostały wykonane należycie - referencje, 7.dokument potwierdzający posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii (zakres 1) przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - co najmniej 2 osoby, 8.dokument potwierdzający posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii (zakres 2) przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - co najmniej 2 osoby. 9. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 1,2, 3,4,5 SIWZ. Do ofert należy dołączyć: a)Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną zamawiający wymaga złożenia kopii umowy spółki. O ile nie jest uregulowane w umowie spółki należy dołączyć uchwałę uczestników w sprawie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 i 4 SIWZ powinny być wystawione na każdego ze wspólników spółki z osobna, natomiast dokumenty z pkt 3 rozdziału VII SIWZ na każdego ze wspólników i na spółkę cywilną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik Nr 3 do SIWZ) ma obowiązek złożyć każdy ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy konsorcjum. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2, 3,4 i 5 SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach