Przetargi.pl
modernizacja dwóch wind w pawilonie A budynku szpitala im. J.Jonstona w Lubinie, ul. Gen.Józefa Bema 5-6

Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Gen. Józefa Bema 5-6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8401715 , fax. 076 8401716
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie
    ul. Gen. Józefa Bema 5-6 5-6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8401715, fax. 076 8401716
    REGON: 00030873200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zozlubin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja dwóch wind w pawilonie A budynku szpitala im. J.Jonstona w Lubinie, ul. Gen.Józefa Bema 5-6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch wind w pawilonie A budynku szpitala im. J.Jonstona w Lubinie, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, zgodnie z następującym zakresem prac: a) wykonanie projektu wymiany dwóch wind - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; b)w przypadku konieczności - uzyskanie pozwolenia na budowę z upoważnienia zamawiającego; c)demontaż i utylizacja (złomowanie) wind zamontowanych w siedzibie Zamawiającego; d)wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem; e)dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych dwóch wind. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy stanowiący Załącznik Nr 1 do siwz. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, Prawem Budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami, a także zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł. słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Wykonawca musi dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. 3.Ocena spełniania warunków określonych w pkt.1 i 2 nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI siwz. 4.Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji robót pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje dla następujących stanowisk : - kierownika budowy - inspektora nadzoru
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a) oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - (wzór wg Załącznika Nr 2 do oferty.); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Załącznik Nr 3 do oferty d)oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, potwierdzone przez pracownika Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do oferty. e)wykaz osób, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do oferty f)harmonogram rzeczowo-finansowy, g)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. h)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 2.W przypadku złożenia oferty przez podmioty działające wspólnie, każdy z nich musi załączyć do oferty dokumenty wymienione w pkt.1 lit. a i b; pozostałe dokumenty - może złożyć jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. W ofercie musi być również wskazany pełnomocnik podmiotów działających wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). 3.W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia : a)wszystkich dokumentów wymienionych w pkt 1 lit. a do f, a każdy ze wspólników - również dokumentu wymienionego w pkt 1 lit b. b)umowy spółki cywilnej oraz dokumentu stwierdzającego ustanowienie przez wspólników pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1a i 1d, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4a. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą być : a)przedstawione w formie oryginału, b)przedstawione w formie kopii potwierdzonej -Za zgodność z oryginałem - przez uprawnione osoby. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba / osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach