Przetargi.pl
Modernizacja drogi powiatowej nr 4310E w miejscowości Roszkowa Wola

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447103314
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. św. Antoniego 41
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447103314
    REGON: 59065355300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi powiatowej nr 4310E w miejscowości Roszkowa Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja drogi powiatowej nr 4310E w miejscowości Roszkowa Wola” Przedmiotowy odcinek drogi powiatowej znajduje się w województwie łódzkim, w powiecie tomaszowskim, gm. Rzeczyca. W ramach w/w zadania przewiduje się wykonanie: 1. Robót pomiarowych przy liniowych robotach drogowych,, 2. Robót rozbiórkowych w tym frezowanie, rozbiórka podbudowy z kruszyw, 3. Robót ziemnych na poszerzeniach drogi, 4. Robót ziemnych w ciągu dróg, 5. Wykonanie podbudowy z mieszanek MCE 6. Robót brukarskich związanych z ustawieniem krawężników, 7. Robót brukarskich związanych z wykonaniem chodników 8. Robót brukarskich związanych z wykonaniem pobocza utwardzonego 9. Robót brukarskich związanych z wykonaniem zatoki autobusowej 10. Robót bitumicznych 11. Robót wykończeniowych Szacunkowe ilości prac niezbędnych do wykonania zadania zostały uwzględnione w przedmiarze robót. Rozliczenie robót odbędzie się na podstawie zatwierdzonego przez inspektora obmiaru faktycznie wykonanych robót. Materiały użyte przy realizacji zamówienia muszą spełniać stosowne wymagania normowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie na podstawie badań, certyfikatów akredytowanych jednostek badawczych oraz uzyskać akceptacje inspektora nadzoru. Do wykonania pobocza utwardzonego dopuszcza się zastosowanie materiału z rozbiórki istniejącego chodnika ale tylko elementów wolnych od uszkodzeń mechanicznych Częściowy odbiór robót zanikających będzie odbywał się po prawidłowo wykonanej i zgłoszonej inspektorowi nadzoru warstwie konstrukcyjnej. Kruszywo użyte do wykonywania wszelkiego rodzaju podbudów winno być kruszywem o określonej frakcji ze skał dolomitowych. Wszystkie roboty przewidziane w przedmiarze robót winny być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wiedzą i sztuką budowlaną. Ustawienie krawężników drogowych winno być wykonane z oporem z betonu C 12/15 przy zastosowaniu szalunków ślizgowych. W pozycji dotyczącej wykonania przepustu Ø 800 skorzystano z pozycji dotyczącej wykonania przepustu Ø 600 z naliczeniem krotności kompensacyjnej za większa średnice przepustu. W ramach realizacji powyższego zadania przewidziano również wykonanie podbudowy z mieszanek MCE. Przy kalkulacjach wykonania tej pozycji należy przewidzieć doziarnienie powstałej podbudowy jak również domieszki spoiwa cementowego i emulsji asfaltowej. Dokładny proporcje mieszanki należy ustalić z inspektorem nadzoru po przeprowadzeniu robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni. Mieszanka MCE, jak również MMA ma spełniać parametry wymagalne dla kategorii obciążenia ruchem KR3. Realizacja robót odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia robót budowalnych w procesie którego Inwestor wykazał prawo własności w stosunku do działek/działki na której prowadzone będą prace budowlane. Inwestor z uwagi na charakter robót nie widzi potrzeby wykonywania dokumentacji projektowej innej niż materiały zgłoszeniowe. Przewidziany w przedmiarze asortyment robót należy wykonywać zgodnie z opisem robót zawartym w Katalogach Nakładów Rzeczowych do których znajdują się odwołania w przedmiotowym przedmiarze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.8. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 8.9. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 8.10. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: numer konta: 43 1560 0013 2000 1683 9000 0006 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZDP.3801.28.2020”. 8.11. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.12. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 8.13. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 8.14. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8.15. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.16. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.17. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.18. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.19. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.20. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.21. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach