Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej nr 291028W w miejscowości Kosino

Gmina Radzanowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-451 Radzanowo, ul. Płocka 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2613410
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzanowo
    ul. Płocka 32 32
    09-451 Radzanowo, woj. mazowieckie
    tel. 24 2613410
    REGON: 61101605700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej nr 291028W w miejscowości Kosino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmitu zamówienia obejmuje wykonanie profilowania drogi gminnej nr 291028W w miejscowości Kosino na dlugości 800,00 mb i szerokości 6,0 mb oraz poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej śreednio rozpadowej i kruszyw kamiennych płukanych o frakcjach: 16-31,5 mm, 8-6 mm, 4-8 mm, 0-4 mm na odcinku 800,00 mb i szerokości 5,00 mb, a także z ewentualnym wyrównaniem istniejącej nawierzchni kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie. Zakres prac związanych z modernizacją nawierzchni drogi gminnej obejmuje: - ozankowanie terenu robót; - dostawę materiałów; - wykonanie profilowania drogi na odcinku 800,00 mb i szerokości 6,00 mb; - poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej średnio rozpadowej oraz kruszyw kamiennych płukanych o frakcjach 16-31,5mm, 8-6 mm, 4-8 mm, 0-4 mm na odcinku 800,00 mb i szerokości 5,0 mb o łącznej grubości warstw do 5,0 cm wraz z ewentualnym wyrównaniem istiejącej nawierzchni kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie; - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; - uporządkowanie terenu po wykonanych robotach. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu budowy; - podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom, nieupoważnionym; - wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy i sztuki budowlanej w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie mieszkańcom i uzytkownikom; - prowadzenie dokumentacji budowy w tym m.in. gromadzenie i przechowywanie atestów, certyfikatów na wbudowane materiały, protokołów odbiorów - zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej geodezyjnej wykonanych robót; - zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikowych; - prygotowanie właściwej dokumentacji odbiorowej robót wraz z inwentaryzacją powykoanwczą pozwalającej na ocenę należytego wykonania robót; - przestrzeganie w toku wykonywania robót przepisów p.poż, bhp i innych przepisów prawa obowiązujacych w budownictwie; - usunięcie ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawców; - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót; - usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze oraz w okresie udzielonej gwarancji; - ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów; - poniesienie wyąłcznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; - utrzymywanie na bieżąco ładu i porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; - prowadznie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót; - wykonanie przedmiotu umowy w uzgodnionych terminach; - terminowe wykonanie robót; - przekazanie wykonanego przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego. Szczegółowy zakres zadania zawiera: - opis przedmiotu zamówienia; - specyfikacja techniczna wykoknania i odbioru robót stanowiąca załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść na zadach określonych w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzanowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach