Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej nr 121052E Grodzisk-Salomejka-Michałów-Teresin

Gmina Dmosin ogłasza przetarg

  • Adres: 95-061 Dmosin, Dmosin 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8747485 , fax. 046 8746294
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dmosin
    Dmosin 9 9
    95-061 Dmosin, woj. łódzkie
    tel. 046 8747485, fax. 046 8746294
    REGON: 75014821300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej nr 121052E Grodzisk-Salomejka-Michałów-Teresin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Modernizacja drogi gminnej nr 121052E Grodzisk-Salomejka-Michałów-Teresin Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu na odcinku 900m. nawierzchni z trzech warstw grysów utrwalanych powierzchniowo emulsją asfaltową, o szerokości 4,0m. , oraz po obydwu stronach jezdni wykonane utwardzenia poboczy destruktem o szerokości średnio 0,50m. zgodnie z dokumentacją projektową wraz z przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Roboty przygotowawcze 1.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym - 0,90 km 1.2. Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni wraz z wywozem dłużyc i usunięciem gałęzi i karpiny. Średnice drzew 46-55 cm - 3,00 szt 2. Podbudowa 2.1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II- VI - 3 792,00 m2 2.2. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 3 792,00 m2 3. Nawierzchnia 3.1. Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, kruszywami naturalnymi 10 dm3/m2 o wym.8-12 mm, - 3 699,00 m2 3.2. Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grysami kamiennymi 10,0 dm3/m2 o wym.5-8 mm, - 3 699,00 m2 3.3. Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grysami kamiennymi 8,0 dm3/m2 o wym.2-5 mm, - 3 699,00 m2 4. Roboty wykończeniowe 4.1. Plantowanie poboczy z uzupełnieniem destruktem asfaltowym - 90,00m3 4.2. Plantowanie poboczy - profilowanie - 900,00m2 4.3. Plantowanie poboczy - zagęszczanie - 900,00 m2 4.4. Odtworzenie punktów poligonowych - 2 szt. 4.5. Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm 6 szt. 4.6. Pionowe znaki drogowe ,znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2 - 8 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych ). 3.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1- pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział Dmosin Nr 80928810241430059220000040 z dopiskiem -wadium na zamówienie pod nazwą: Modernizacja drogi gminnej nr 121052E Grodzisk-Salomejka-Michałów-Teresin konto dla podmiotów zagranicznych: Pełen numer rachunku bieżącego Gminy Dmosin do wykonywania przelewów międzynarodowych jest następujący : Mazowiecki Bank Regionalny S.A. PL Nr 80928810241430059220000040 Kod SWIFT - MBREPLPW z dopiskiem wadium na zamówienie pod nazwą: Modernizacja drogi gminnej nr 121052E Grodzisk-Salomejka-Michałów-Teresin (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, 2-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3- gwarancjach bankowych, 4- gwarancjach ubezpieczeniowych, 5- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) . 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub, b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ustęp 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw. 6.Postanowienia punktu 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w punkcie 4 ppkt 2 i 5. 7.W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 4 ppkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji lub poręczenia osobno załączyć do oferty. 8.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9.Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 10.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub, 2-nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, 3-zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4-jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach