Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni bitumicznej w miejscowości Walentowo

Gmina Kikół ogłasza przetarg

  • Adres: 87-620 Kikół, Plac Kościuszki 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 289 46 70 , fax. 54 289 46 70
  • Data zamieszczenia: 2015-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kikół
    Plac Kościuszki 7 7
    87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 289 46 70, fax. 54 289 46 70
    REGON: 91086654800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni bitumicznej w miejscowości Walentowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zgodnie z zakresem opracowania i uzgodnienia z inwestorem założono: na całej długości drogi zaplanowano wykonanie nawierzchni bitumicznej jednowarstwowo ze wcześniejszym wyprofilowaniem przy użyciu MMA, na całej długości wykonanie ścinki poboczy, wykonanie poręczy drogowych sprężystych, wykonanie remontów przepustów, wykonanie lokalnego poszerzenia, 2. Droga w przekroju poprzecznym Projektuje się drogę o szerokości 4,80 mb wraz z obustronnym poboczem gruntowym o szerokości 1,00 m i spadku 6 procent pozostałej części drogi. Na omawianej drodze przyjęto dwustronny spadek poprzeczny wartości od 2 - do 3 procent. 3. Rozwiązanie sytuacyjne Projektowy odcinek drogi o łącznej długości 1066mb. 4. Projektowana konstrukcja Zaprojektowano docelową konstrukcję rogi o kategorii ruchu odpowiadającej KR1, Konstrukcja jezdni - warstwa ścieralna AC 11S wg WT2 2010r gr 3 cm, - warstwa profilowa AC 11W wg WT2 2010 średnio 100 kg m2, lecz nie mniej niż 2 cm, - istniejąca nawierzchnia bitumiczna Konstrukcja jezdni na poszerzeniu oraz od km 2 plus 031 do 2 plus 066 - warstwa ścieralna AC 11S wg WT2 2010R gr 3cm; - warstwa profilowa AC 11W wg WT2 2010 r średnio 100 kg 2, lecz nie mniej niż2 cm; - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 31,5 wg WT 4 2010r E2 180 Mpa I0 2,2 grubości 20 cm; - warstwa odsączająca z piasku Is 1,0 o grubości 10 cm; - sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2120 Mpa Is 1,0. Konstrukcja zjazdu do gospodarstwa - warstwa ścieralna AC 11S wg WT2 2010 r gr 4 cm; - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 31,5 wg WT 4 2010r I2 180 Mpa Is 1,0. Konstrukcja zjazdu na pola - nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 16 wg WT4 gr 7cm; - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 31,5 wg WT 4 2010r I2 180Mpa I0 2,2 gr 20 cm; - warstwa odsączająca z piasku o grubości 10 cm; sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 120Mpa Is 1,0. Odwodnienie: Odwodnienie zrealizowano za pomocą spadków poprzecznych oraz podłużnych drogi. Rozwiązania projektowe ni powodują zmian w istniejących stosunkach wodnych. Zaprojektowano roboty konserwujące na istniejących rowach oraz remont przepustów pdd drogą i zjazdami. Zestawienie charakterystycznych ilości Długość drogi - 1066mb 5. Do Wykonawcy należy również: 1)Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej - dostarczenie map w formie papierowej oraz elektronicznej oraz zaświadczenie o ilości wykonanego zadania zgodnie z dokumentacja, 2)Naprawianie uszkodzonych w czasie robót elementów przyległych budynków lub infrastruktury (schody, wejścia, elewacje, zjazdy, zieleńce, instalacje podziemne itp.). 3)Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy, m.in. sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym, oraz sporządzenia stałego projektu organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, dokonaniem uzgodnień i uzyskaniem zatwierdzenia, zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania zgodnie zatwierdzoną tymczasową organizacją ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym oraz stałą organizacją ruchu wraz z ustawieniem. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w skład, której wchodzi: 1)Projekt budowlany 2)Przedmiar robót-, jako dokument pomocniczy 3) specyfikacja techniczna wykonania 7. Wymagany okres gwarancji za wady, jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego: 1)zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego; gwarancja, jakości wykonawcy udzielana w tym zakresie jest niezależna od gwarancji udzielanych przez innych gwarantów (dostawców, producentów, autoryzowanych przedstawicieli itp.); 2)wykonywanie czynności związanych z gwarantowaną, jakością wykonanych robót będzie realizowane niezwłocznie na żądanie Zamawiającego; 3)wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji; 4)wykonawca zobowiązany będzie w okresie trzech lat do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację obiektu; 5)wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym czas reakcji serwisowej - maksymalnie 12 godzin od pisemnego lub nadanego faksem zgłoszenia; 6)w okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, ponosić będzie Wykonawca. 8. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1)Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa, jakości). 2)Użyte w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów nie są obowiązujące. 3)Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno - użytkowym określonym w dokumentacji projektowej. 4)Udokumentowanie równoważności materiałów lub urządzeń w stosunku do projektowanych należy do obowiązku wykonawcy. 5)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru. 6)Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 7)Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. W tym względzie wykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przedstawi uprawnienia własne w zakresie sposobu gospodarowania odpadami lub podmiotu, z którym ma zawarte umowy na świadczenie usług w zakresie sposobu gospodarowania odpadami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć ysięcy złotych 00/100), a. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert, b. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, c. Wadium może być wniesione w: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Kikół w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim odział Kikół nr 54 9537 0000 0040 0187 2000 0005 dopiskiem: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni bitumicznej w miejscowości Walentowo. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp.wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kikol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach