Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej o minimalnej łącznej grubości warstw 6 cm, na istniejącej nawierzchni gruntowej, do długości 0,750 km, w obrębie geodezyjnym: Niedźwiedź cz. dz. nr 63

Gmina Dębowa Łąka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-207 Dębowa Łąka, Dębowa Łąka 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6884918 , fax. 056 6889258
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowa Łąka
    Dębowa Łąka 38 38
    87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6884918, fax. 056 6889258
    REGON: 87111879600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej o minimalnej łącznej grubości warstw 6 cm, na istniejącej nawierzchni gruntowej, do długości 0,750 km, w obrębie geodezyjnym: Niedźwiedź cz. dz. nr 63
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej na odcinku 0,750 km w miejscowości Niedźwiedź na cz. dz. nr 63 w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo, składającej się z warstwy wiążącej o grubości 4cm i warstwy ścieralnej o grubości 3cm, ułożonej na podbudowie wykonanej z warstwy odsączającej o grubości 10cm i z kruszyw łamanych o grubości 20cm na istniejącej nawierzchni gruntowej, w km od 0 +000 do km 0+750. Roboty związane z modernizacją drogi zlokalizowano w pasie drogowym. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje : a) roboty pomiarowe, b) roboty ziemne - korytowanie, c)podbudowa (jezdnia + zjazdy),d) nawierzchnia (jezdnia + zjazdy) e) umocnienie poboczy, f) roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają: 1) projekt budowlany ; 2) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiar robót (kosztorys ofertowy). Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wymienione powyżej przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy. 2. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Materiały czy urządzenia równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Urządzenia i materiały równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. W wykazie wymagane jest podanie nazwy producenta, precyzyjne i jednoznaczne określenie typu urządzenia lub materiału. Do wykazu załączyć należy atesty, deklaracje zgodności producenta /aprobaty techniczne, karty katalogowe, DTR, itp.3.Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarem robót. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ i tak: a) Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt budowlany, b) Załącznik nr 3 do SIWZ -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót c) Załącznik nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 5) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 6) Wykonawca w trakcie wykonania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 7) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 200.000.00 zł (polisa z dowodem zapłaty wymagana do przedłożenia zamawiającemu na etapie podpisywania umowy). 8) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 9) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 10) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi przez okres minimum 36 miesięcy (lub więcej zgodnie z ofertą maksymalnie 60 miesięcy) na roboty budowlane liczone od daty końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 11) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem zgłoszenia robót budowlanych oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 12) Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 13) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację z wytyczenia obiektu i inwentaryzację powykonawczą (mapa geodezyjna). 14) Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do regulowania wszelkich odszkodowań. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Koszty szkód zostaną uwzględnione w cenie ryczałtowej i uregulowane przez Wykonawcę robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debowalaka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach