Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg
- Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 221 778 , fax. 757 221 750
- Data zamieszczenia: 2020-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
Siekierczyn 271
59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
tel. 757 221 778, fax. 757 221 750
REGON: 23082156900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siekierczyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych” o długości 995 mb. W ramach zamówienia należy wykonać: 1.odtworzenie pasa drogowego poprzez odcinkowe podebranie skarp oraz wykonanie koryta drogi o średniej głębokości 30 cm, na całej szerokości jezdni i poboczy, tj. 4 m z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 2.korytowanie o głębokości 20 cm na zjazdach i projektowanej mijance drogowej, 3.ułożenie warstwy odcinająco-odsączającej gr. 10 cm, szer. 4 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 4.ułożenie warstwy dolnej podbudowy gr. po 10 cm z mieszanki bazaltowej 0-63 mm, szer. 4 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 5.ułożenie warstwy górnej podbudowy gr. po 10 cm z mieszanki bazaltowej 0-31,5 mm, szer. 4 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 6.dwuwarstwową nawierzchnię asfaltową o szerokości 3 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 14 m, 7.formowanie poboczy drogi szer. po 50 cm z destruktu asfaltowego śr. gr. 7 cm, 8.zjazdy drogowe i mijankę drogową, 9.elementy odwodnienia podłużnego i poprzecznego drogi (sączki poprzeczne z kruszywa). 2)Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu: 1.powierzchnia podbudowy tłuczniowej - 4.062,5 m2, 2.powierzchnia nawierzchni asfaltowej - 3.067,50 m2 3.zjazdy drogowe - 98,0 m2, 4.mijanki drogowe - 60 m2, 5.powierzchnia poboczy - 995,05 m2 6.długość drogi objętej modernizacją – 995 mb. 3)Szczegółowy opis zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1.dokumentacja projektowa, 2.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3.przedmiar robót. 4)W ofercie należy również uwzględnić koszty: 1.urządzenia, utrzymania i zabezpieczenia terenu budowy wraz z zapleczem budowy, 2.wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 3.uzgodnienia tymczasowej organizacji ruchu, 4.utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), 5.utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, 6.zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 7.demontażu obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru, 8.przewiezienia na wskazane przez Zamawiającego miejsce materiału pochodzącego z rozbiórek, w tym urobek pochodzący z wykonania robót ziemnych oraz gruz i drewno, 9.przewiezienia materiału pochodzącego z rozbiórek nienadającego się do ponownego wbudowania na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797, ze zm.). Koszty utylizacji ponosi Wykonawca robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy - konto Zamawiającego: forma elektroniczna: W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji: 14.1. W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Wypełniony i podpisany formularz „ Oferta Wykonawcy” (wzór zał. nr 1 do SIWZ). 4.2 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 4.3 Dowód wniesienia wadium - kserokopia. 4.4 Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i odbudowa środków trwałych – punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Szklarska Poręba
Dodano: 2024-07-16 - "Ograniczenie zagrożenia środowiskowego poprzez budowę infrastruktury związanej z przetwarzaniem odpadów na terenie KCGO"
Dodano: 2024-07-10 - „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Ludów Śląski - gmina Borów “
Dodano: 2024-07-09 - Poprawa brd na DK25 w m. Ose, Oska Piła
Dodano: 2024-07-09 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Partyzantów 7 w Karpaczu
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny
Dodano: 2024-07-03 - Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
Dodano: 2024-06-25 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2024-06-11 - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 383 w km 23+200 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu nad potokiem Pieszyckim w miejscowości Pieszyce
Dodano: 2024-06-10 - „Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia” - postępowanie powtórzone
Dodano: 2024-05-29