Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 221 778 , fax. 757 221 750
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757 221 778, fax. 757 221 750
    REGON: 23082156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siekierczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych” o długości 995 mb. W ramach zamówienia należy wykonać: 1.odtworzenie pasa drogowego poprzez odcinkowe podebranie skarp oraz wykonanie koryta drogi o średniej głębokości 30 cm, na całej szerokości jezdni i poboczy, tj. 4 m z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 2.korytowanie o głębokości 20 cm na zjazdach i projektowanej mijance drogowej, 3.ułożenie warstwy odcinająco-odsączającej gr. 10 cm, szer. 4 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 4.ułożenie warstwy dolnej podbudowy gr. po 10 cm z mieszanki bazaltowej 0-63 mm, szer. 4 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 5.ułożenie warstwy górnej podbudowy gr. po 10 cm z mieszanki bazaltowej 0-31,5 mm, szer. 4 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 6.dwuwarstwową nawierzchnię asfaltową o szerokości 3 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 14 m, 7.formowanie poboczy drogi szer. po 50 cm z destruktu asfaltowego śr. gr. 7 cm, 8.zjazdy drogowe i mijankę drogową, 9.elementy odwodnienia podłużnego i poprzecznego drogi (sączki poprzeczne z kruszywa). 2)Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu: 1.powierzchnia podbudowy tłuczniowej - 4.062,5 m2, 2.powierzchnia nawierzchni asfaltowej - 3.067,50 m2 3.zjazdy drogowe - 98,0 m2, 4.mijanki drogowe - 60 m2, 5.powierzchnia poboczy - 995,05 m2 6.długość drogi objętej modernizacją – 995 mb. 3)Szczegółowy opis zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1.dokumentacja projektowa, 2.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3.przedmiar robót. 4)W ofercie należy również uwzględnić koszty: 1.urządzenia, utrzymania i zabezpieczenia terenu budowy wraz z zapleczem budowy, 2.wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 3.uzgodnienia tymczasowej organizacji ruchu, 4.utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), 5.utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, 6.zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 7.demontażu obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru, 8.przewiezienia na wskazane przez Zamawiającego miejsce materiału pochodzącego z rozbiórek, w tym urobek pochodzący z wykonania robót ziemnych oraz gruz i drewno, 9.przewiezienia materiału pochodzącego z rozbiórek nienadającego się do ponownego wbudowania na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797, ze zm.). Koszty utylizacji ponosi Wykonawca robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy - konto Zamawiającego: forma elektroniczna: W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji: 14.1. W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Wypełniony i podpisany formularz „ Oferta Wykonawcy” (wzór zał. nr 1 do SIWZ). 4.2 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 4.3 Dowód wniesienia wadium - kserokopia. 4.4 Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach