Gmina Żary ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, Aleja Jana Pawła II
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684707300 , fax. 684707303
- Data zamieszczenia: 2020-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary
Aleja Jana Pawła II 6
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. 684707300, fax. 684707303
REGON: 97077068100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Żary - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Żary z podziałem na 5 części: Część 1: Modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Kadłubia, dz. nr 142 Część 2: Modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Łaz, dz. nr 12,27 Część 3: Modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Olbrachtów, dz. nr 193/5, 192 Część 4: Modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Sieniawa Żarska, dz. nr 570/1 Część 5: Modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Stawnik, dz. nr 26 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w pkt 3.2 SIWZ. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest wykonać oraz zapewnić dodatkowo: - uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie. Dostarczone przez zamawiającego przedmiary są jedynie elementem pomocniczym i nie wyklucza się pominięcia w nich elementów potrzebnych do zrealizowania zadania. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w myśl art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia będą wykonywały prace budowlano- montażowe, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, kierujących budową z wymaganiami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną oraz dostawców materiałów budowlanych. 2) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem oferty oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) kosztorys(-y) ofertowy(-e) dla każdej z części, 2) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, 3) pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów- jeśli dotyczy. Uwaga: Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli posiada oryginał) lub podmiot trzeci. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gminazary.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenie Wykonawca, który złożył ofertę- przekazuje Zamawiającemu bez wezwania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi powiatowej nr 1373F w m. Lipie Góry
Dodano: 2023-11-14 - Przebudowa drogi – ul. Polna w zakresie chodnika i przejścia dla pieszych
Dodano: 2023-10-05 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 1060F relacji Siecieborzyce - Długie. Etap III
Dodano: 2023-05-18 - „Przebudowa dróg gminnych w Prześlicach” oraz „Przebudowa dróg nr 006233F i drogi osiedlowej w Boczowie".
Dodano: 2023-04-14 - Budowa i modernizacja dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej oraz budowa chodników i zjazdów z kostki betonowej.
Dodano: 2023-03-10 - Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Kościuszki, ul. Komisji Edukacji Narodowej w Międzyrzeczu.
Dodano: 2023-02-20 - Gmina Zwierzyn przyjazna rowerzystom – budowa ścieżki rowerowej i pumptracka w Gminie Zwierzyn
Dodano: 2023-01-30 - Przebudowa drogi gminnej ul. Kwiatowa w miejscowości Baczyna
Dodano: 2022-10-04 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1067F Stara Kopernia etap I
Dodano: 2022-10-03 - Przebudowa drogi w miejscowości Chromów
Dodano: 2022-07-18