Gmina Tłuchowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-605 Tłuchowo, ul. Sierpecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 287 62 60 , fax. 54 287 62 04
- Data zamieszczenia: 2019-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tłuchowo
ul. Sierpecka 20
87-605 Tłuchowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 287 62 60, fax. 54 287 62 04
REGON: 91086657700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://tluchowo.nowoczesnagmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Tłuchowo polegająca na remoncie nawierzchni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Część I. „Modernizacja drogi gminnej Nr 170937C ul. Wiejska w Tłuchowie polegająca na remoncie nawierzchni” Zakres robót obejmuje:- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o grubości do 5 cm, - warstwa górna podbudowy z destruktu betonowego przekazanego przez inwestora gr. 6 cm,- powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11mm,-powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm, Część II. „Modernizacja drogi gminnej Nr 170905C Suminek-Koziróg Leśny polegająca na remoncie nawierzchni”.Zakres zadania obejmuje:-wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 5cm,-powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm, - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR stanowiące załączniki do SIWZ.3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany, we własnym zakresie i na własny koszt, do:3.1. zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, 3.2. oznakowania i zabezpieczenia placu budowy ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa osób;3.3. uporządkowania terenu po zakończeniu budowy; 3.4. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku (w tym odbiorów branżowych wymaganych przepisami np.: z zakresu energetyki, telekomunikacji, wodociągów i kanalizacji, SANEPID, STRAŻ itp.), 3.5. wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,3.6. przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru końcowego oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót.4.Inwestycja objęta jest : 1) Zgłoszeniem zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych z dnia 09.07.2019r. 5.Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 6. Materiały zastosowane do wykonania zadania muszą być zgodne z rozwiązaniami przedstawionymi w dokumentacji budowlanej lub im równoważne. Urządzenia powinny posiadać ważną aprobatę techniczną lub inny dokument dopuszczający do stosowania w budownictwie w krajach Unii Europejskiej.7. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 8. Uproszczony kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie przedłożony przez Wykonawcę w dniu zawarcia umowy. 9. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego.10.Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie art. 29 ust 3a w związku z art. 36 ust. 2 punkt 8a ustawy pzp :1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace montażowe, instalacyjne oraz roboty ogólnobudowlane z zakresu robót instalacyjnych sieci sanitarnych, energetycznych i elektrycznych oraz budowlanych określonych w opisie przedmiotu zamówienia (wyjątek stanowią sytuacje, gdy prace wykonuje osoba fizyczna prowadząca samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo), chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o prace. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy Kruszańskiej w Inowrocławiu
Dodano: 2024-03-05 - Przebudowa dróg gminnych w gminie Książki
Dodano: 2024-02-15 - Budowa drogi gminnej nr 170256C oraz 170257C w miejscowości Makówiec gm. Chrostkowo
Dodano: 2024-01-09 - „Przebudowa dróg powiatowych nr: 2920C, 2929C oraz 2935C, z podziałem na 3 części”
Dodano: 2023-10-19 - Poprawa bezpieczeństwa pieszych poprzez budowę bezpiecznego przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w ramach przebudowy skrzyżowania drogi woj. nr 553 z drogą gminną nr 100464C w Łubiance
Dodano: 2023-08-21 - Budowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych, z podziałem na 4 części
Dodano: 2023-08-10 - Remont trzech odcinków dróg gminnych.
Dodano: 2023-08-02 - Remont odcinków dróg powiatowych nr 2737C Cyprianka – Wielgie od km 2+480 do km 3+910 i nr 2933C Izbica Kujawska – Nowa Wieś – Błenna od km 10+690 do km 11+985
Dodano: 2023-06-20 - Przebudowa drogi gminnej Nr 180126C Bronisław - Koszczały
Dodano: 2023-06-15 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2907C Mostki – Kowal na odcinku od km 4+690 do km 9+900 – ścieżka rowerowa”
Dodano: 2023-05-25