Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnnych.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43178 Ornontowice, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 361 233, , fax. 323 361 233
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej
    ul. Zwycięstwa 26
    43178 Ornontowice, woj. śląskie
    tel. 323 361 233, , fax. 323 361 233
    REGON: 27698848600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkiw.ornontowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zadania jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dróg gminnych oraz odnowienie oznakowania poziomego w miejscowości Ornontowice. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na dzień podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 30 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zadanie należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót załączonymi do niniejszej specyfikacji. Modernizacja odcinków o nawierzchni bitumicznych przewiduje: - ścięcie istniejących poboczy gruntowych by umożliwić odpływ wód opadowych na pobocza i dalej do rowów; - wykonanie rowków pod projektowane krawężniki najazdowe 15 x 22 cm oraz oporniki betonowe 12 x 25 cm; - zabudowę krawężników najazdowych oraz oporników na ławie betonowej z oporem; - uzupełnienie przestrzeni pomiędzy wybudowanym krawężnikiem, a istniejącą jezdnią betonem; - regulację urządzeń obcych; - nacięcie starej nawierzchni oraz frezowanie w miejscach wcięć; - oczyszczenie istniejącej nawierzchnie oraz skropienie emulsją asfaltową; - uzupełnienie lokalnych kolein, ubytków , dziur w istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną; - oczyszczenie istniejącej nawierzchni oraz skropienie emulsją asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej która powinna być rozkładana mechanicznie w sposób ciągły całą szerokością jezdni, należy kontrolować grubość oraz temperaturę zabudowywanej mieszanki; - przebrukowanie i dostosowanie do nowej niwelety jezdni istniejących wjazdów; - zabudowę kraty ściekowej. W związku z tym że są to uliczki zarządzane przez Gminę Ornontowice o niewielkim ruchu lokalnym Wykonawca w celu prowadzenia prac będzie zobowiązany do wprowadzenia oznakowania robót i poinformowania mieszkańców poszczególnych ulic o czasowych utrudnieniach w przejezdności . Zestawienie rzeczowe Przedmiotem zadania jest modernizacja dróg gminnych oraz odnowienie oznakowania poziomego dróg gminnych: a) ulica Leśna w rejonie posesji 5f, 5g w kierunku 7f, po obu stronach wykonane zostaną krawężniki na ławie betonowej oraz zostanie wykonana nawierzchnia; b) ulica Polna odcinek 60 + 74 + 115 mb; po obu stronach wykonane zostaną krawężniki na ławie betonowej oraz wykonanie nawierzchni jezdni wraz z dostosowaniem wysokościowym istniejących wjazdów do nowej niwelety jezdni; c) ulica Polna, rejon posesji 32-26 oraz odcinek w polu; po obu stronach wykonane zostaną krawężniki na ławie betonowej oraz wykonanie nawierzchni wraz z dostosowaniem wysokościowym istniejących wjazdów do nowej niwelety jezdni; d) ulica Orzeska – chodnik na wysokości przystanku i Delikatesów Centrum; rozebranie obrzeży oraz nawierzchni, wykonanie ławy betonowej pod krawężniki i wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej; e) chodnik przy ulicy Orzeskiej – rejon wjazdu na teren Kościoła; rozebranie istniejącej i budowa nowej nawierzchni asfaltowej o grubości 5 cm; f) ulica Orzeska – chodnik na wysokości bramy wjazdowej na teren pałacu; wykonane zostaną krawężniki na ławie betonowej oraz nawierzchnia z kostki brukowej betonowej; g) ulica Zamkowa - dojazd do kopalni; odnowione zostaną linie segregacyjne i krawędziowe; h) ulica Kolejowa - przejazd kolejowy; odnowione zostaną linie segregacyjne i krawędziowe; i) ulica Zwycięstwa - wykonanie dodatkowej kraty ściekowej na centralnym przystanku autobusowym w rejonie szaletów gminnych; ułożenie rur kanalizacyjnych oraz odtworzenie nawierzchni; j) ulica Zwycięstwa –modernizacja nawierzchni z kostki brukowej betonowej w rejonie szaletów gminnych. Szczegółowy opis robót zawiera Załącznik nr 8 – Przedmiar robót. UWAGI: - Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich szkód na własny koszt z materiałów własnych powstałych w wyniku działań własnych, podwykonawców i dostawców, pod bezpośrednim nadzorem Zakładu Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej. - Organizacja zaplecza budowy jak i jego likwidacja, w tym wykonanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz zlecenie nadzorów branżowych w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym leży w gestii Wykonawcy. - Zadanie należy wykonać zgodnie z przedmiarami załączonymi do niniejszej specyfikacji. Zakres prac koniecznych do wykonania został określony w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 8 przedmiotowej specyfikacji. W celu prawidłowego wykonania powyższych czynności Wykonawca powinien stosować się do Ogólnych Specyfikacji Technicznych Wykonania Robót Drogowych, wydanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych, stanowiących załączniki nr 9, 10, 11, 12 i 13 do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki: Załącznik nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót Załącznik nr 9 do SIWZ – Ogólne specyfikacje techniczne: Nawierzchnia z betonu asfaltowego Załącznik nr 10 do SIWZ – Ogólne specyfikacje techniczne: Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych Załącznik nr 11 do SIWZ - Ogólne specyfikacje techniczne: Krawężniki betonowe Załącznik nr 12 do SIWZ - Ogólne specyfikacje techniczne: Ścinanie i uzupełnianie poboczy Załącznik nr 13 do SIWZ - Ogólne specyfikacje techniczne: Wyrównanie podbudowy Nazwa/y i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233221-4 Malowanie nawierzchni drogowych 45233222-1 Roboty w zakresie chodników 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiająca nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiająca żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającą odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 13 do 18 (Załącznik nr 7 do SIWZ) 6. Zamawiająca nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 b pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającej poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy: uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 7. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiająca wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z robotami ziemnymi w zakresie robót wykonywanych sprzętem budowlanym, ręczne roboty ziemne z transportem, czynności związane z umocnieniem pionowych ścian wykopów oraz zasypywaniem wykopów, roboty montażowe, układanie nawierzchni z kostki brukowej, czynności związane z układaniem nawierzchni asfaltowej. Warunki gwarancji – min.12 miesiący, max. do 48 miesięcy gwarancji na wykonawstwo, materiały i urządzenia licząc od dnia ostatecznego odbioru. Zamawiająca wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. Uwaga: Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium: na Modernizację dróg gminnych w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Orzesko Knurowski Bank Spółdzielczy w Knurowie O/Ornontowice 56 8454 1053 2001 0038 4298 0005 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia – 18.08.2017 r. do godz. 10:30. O uznaniu przez Zamawiającą, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającej. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającą nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 4.1. Zamawiająca zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 4.2. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiająca zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.3. Zamawiająca zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.5. Zamawiająca zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczeń o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiająca nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającej oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach