Przetargi.pl
Modernizacja Domu Pomocy Społecznej Syrena przy ul. Syreny - wymiana 2 wind osobowych w istniejących szybach wraz z instalacjami sterującymi w budynku Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie przy ul. Syreny 26

Dom Pomocy Społecznej SYRENA ogłasza przetarg

  • Adres: 01-155 Warszawa, ul. Syreny 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6327509 , fax. 22 6327509
  • Data zamieszczenia: 2013-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej SYRENA
    ul. Syreny 26 26
    01-155 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6327509, fax. 22 6327509
    REGON: 00637717700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka pomocy społecznej administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Domu Pomocy Społecznej Syrena przy ul. Syreny - wymiana 2 wind osobowych w istniejących szybach wraz z instalacjami sterującymi w budynku Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie przy ul. Syreny 26
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Domu Pomocy Społecznej Syrena przy ul. Syreny - wymiana 2 wind osobowych w istniejących szybach wraz z instalacjami sterującymi w Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie przy ul. Syreny 26. Zakres zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i zatwierdzenie, 2) demontaż istniejących dźwigów z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm i przepisów, 3) usuniecie zdemontowanych dźwigów w tym złomowanie oraz utylizacja odpadów po przeprowadzonych robotach budowlanych i montażowych, 4) dostawę, montaż i uruchomienie 2 szt. fabrycznie nowych dźwigów osobowych, elektrycznych, pionowych z maszynowniami nad szybami, 5) wykonanie pomiarów elektrycznych, 6) sprawdzenie i zapewnienie wentylacji nawiewnej, uruchamianej przyciskiem w kasecie i/lub automatycznie w czasie jazdy kabiny, 7) wykonanie wszelkich robót budowlanych, instalacyjnych niezbędnych do montażu nowych dźwigów, również wymianę zasilania do dźwigów, 8) wykonanie prób, odbioru oraz ponoszenie kosztów odbioru i rozruchu urządzeń dźwigowych z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, 9) rejestrację dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego, 10) przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji technicznej dźwigów z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim, 11) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji nowych dźwigów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssyrena.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach