Przetargi.pl
Opracowanie graficzne i techniczne, wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla projektów realizowanych przez Lasy Państwowe i wdrażanych przez Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych w ramach II i III Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, piętro 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 318 70 82 , fax. 22 318 70 98
  • Data zamieszczenia: 2013-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
    ul. Stawki 2, piętro 20
    00-193 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 318 70 82, fax. 22 318 70 98
    REGON: 14073858500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckps.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie graficzne i techniczne, wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla projektów realizowanych przez Lasy Państwowe i wdrażanych przez Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych w ramach II i III Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne i techniczne, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla projektów realizowanych przez Lasy Państwowe i wdrażanych przez Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych w ramach II, III Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko: 1) Zwiększanie możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych w ramach III priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; skrót ZN 2) Rekultywacja na cele przyrodnicze terenów zdegradowanych, popoligonowych i powojskowych zarządzanych przez PGL LP w ramach II priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; skrót ZP 3) Przeciwdziałanie skutkom odpływu wód opadowych na terenach górskich. Zwiększenie retencji i utrzymanie potoków oraz związanej z nimi infrastruktury w dobrym stanie w ramach III priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; skrót ZG. Przedmiot zamówienia obejmuje: opracowanie graficzne i techniczne, wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z SIWZ oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zamówi następujące materiały promocyjne: pendrive 16 gb 100 sztuk (lp. 1), szal z jedwabiu 50 sztuk (lp. 2), pióro wieczne (kolor srebrny) 50 sztuk (lp. 3), pióro wieczne (kolor czarny) 20 sztuk (lp. 4), parasol 50 sztuk (lp. 5), portfel skórzany męski 50 sztuk (lp. 6), portfel skórzany damski 50 sztuk (lp. 7), etui na przybory do pisania 50 sztuk (lp. 8), etui na wizytówki 50 sztuk (lp. 9), torba skórzana 10 sztuk (lp. 10), torba piknikowa 10 sztuk (lp. 11). W ramach prawa opcji Zamawiający może zamówić (w zależności od zapotrzebowania) następujące materiały promocyjne: torba skórzana do 10 sztuk (lp. 10), torba piknikowa do 20 sztuk (lp. 11). Oferowane materiały promocyjne muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane. W czasie dostawy zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć dostarczany towar przed wpływami atmosferycznymi, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczanych produktów. Wszystkie materiały będą objęte gwarancją Wykonawcy przy tym okres gwarancji dla tych artykułów musi wynosić co najmniej 12 miesięcy - liczone od dnia podpisania przez obie strony umowy protokołu odbioru końcowego. Wszelkie koszty gwarancji zawarte są w cenie oferty. Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia: 1. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy logotypy, księgę znaku Lasów Państwowych oraz inne materiały niezbędne do wykonania projektu. 2. Termin przedstawienia projektów graficznych wszystkich elementów zamówienia według specyfikacji Zamawiającego: 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionych projektów, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić. 3. Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od akceptacji projektu przez Zamawiającego przedstawi pojedyncze produkty z naniesionymi logotypami. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych oceni jakość naniesionych logotypów i o wynikach badania zawiadomi wykonawcę. Akceptacja wykonania logotypów jest równoznaczna z decyzją Zamawiającego, że całość nakładu zamawianego przedmiotu zamówienia, którego dotyczy egzemplarz próbny, będzie z nią zgodna. Zaakceptowane przez Zamawiającego egzemplarze próbne będą traktowane jako część zamówienia już zrealizowanego. W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego do dostarczonych egzemplarzy próbnych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni roboczych od zawiadomienia go przez Zamawiającego do dostarczenia nowych egzemplarzy próbnych, uwzględniających uwagi zgłoszone przez Zamawiającego. 4. Termin oświadczenia Zamawiającego o ewentualnym wykonaniu prawa opcji: 2 dni robocze od podpisania umowy z Wykonawcą. 5. Termin dostawy do siedziby Zamawiającego wszystkich zamawianych produktów w ilościach określonych w tabeli powyżej : 40 dni od podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1500,00 PLN (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2. 1 pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy: w Banku Ochrony Środowiska S.A. nr 97154011572115668084150012 z dopiskiem: WADIUM - gadżety. Nr zamówienia: DI/2710/061-1/13). 2. 2 poręczeniach bankowych; 2. 3 poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 2. 4 gwarancjach bankowych; 2. 5 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2. 6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu oraz oryginału złożonego w oddzielnej kopercie oznaczonej: oryginał wadium (wewnątrz opakowania oferty). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W treści dokumentu musi znajdować się nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium we wszystkich przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ppkt. 2.1 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 6.1.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.1.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 6.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach