Gmina Tuchów ogłasza przetarg
- Adres: 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
- Data zamieszczenia: 2011-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
ul. Rynek 1 1
33-170 Tuchów, woj. małopolskie
tel. 0146525218 w. 12
REGON: 00052780700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Domu Kultury w Burzynie wraz z otoczeniem ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest projekt pn. Modernizacja Domu Kultury w Burzynie wraz z otoczeniem ETAP II obejmujący modernizację otoczenia wokół wyremontowanego budynku Domu Ludowego /Dom Kultury/ w Burzynie na działce nr 260/2, oraz budowa chodnika przy drodze powiatowej i gminnej nr 82, 259, 268, 269 w Burzynie w ramach działania /Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013/ W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: a/ Roboty w zakresie nawierzchni roboty w zakresie przygotowania terenu i roboty ziemne - roboty rozbiórkowe usuwanie powłoki gleby - roboty ziemne roboty w zakresie nawierzchni dróg - roboty drogowe b/ Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w Burzynie roboty rozbiórkowe roboty przygotowawcze - roboty ziemne kanały odwadniające roboty drogowe Opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej SIWZ kompletna dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz szczegółowe przedmiary robót. Zakres robót podlegający trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dla tego typu robót, łącznie z robotami towarzyszącymi, oraz na warunkach określonych we wzorze umowy. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty są załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca robót budowlanych przy składaniu i wycenie ofert musi uwzględnić specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zaproponowane materiały nie mogą być gorszej jakości niż w dokumentacji technicznej. Odstępstwo od tych wymagań jest możliwe tylko po uzyskaniu zgody, Inwestora, projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty, certyfikaty dopuszczające ich do stosowania oraz gwarancje na wszystkie zamontowane urządzenia. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wbudowania), oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania obciążają wykonawcę robót. W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia - w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie i w projekcie technicznym. Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz udokumentowania tych czynności na każdorazowe żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży złomu pochodzącego z rozbiórki lub wymiany innych elementów konstrukcyjnych, a uzyskane pieniądze przekazać na konto Zamawiającego. Niniejszy projekt realizowany jest w oparciu umowę o przyznanie pomocy nr 00117-6922-UM0600080/09 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 5 000,00 zł powinno być wniesione w terminie do dnia 21.03.2011 r. do godz. 10.00 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Bieczu - Filia Tuchów Nr 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: [ZP-341-5/11]. 1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1.w pieniądzu 2.poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP /Dz. U z 2007 r Nr 42 poz. 275/ Wykonawcy którzy zamierzają wnieść wadium w formie innej niż pieniądz powinni złożyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w pokoju nr 1 przed terminem składania ofert Wadium wnieść można w każdej formie wymienionej w pkt. 1.1a, 1 SIWZ z tym, że dowód /kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem/ należy umieścić wewnątrz oferty. 2.Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ustawy Zamawiający zwraca wadium: 1. Wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku przez wykonawcę który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3.Utrata wadium Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: 1)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych nr 580008K ul. Brodzińskiego, nr 580073K ul. Nowy Świat, nr 580059K ul. Legionów Polskich, nr 580048K ul. Krakowskie Przedmieście, nr 580125K ul. Krakowska, nr 580101K ul. Świętokrzyska, nr 580121K ul. Oracka, nr 580015K ul. Czackiego, nr 580007K ul. Stasiaka, nr 580030K ul. Gołębia, nr 580003K ul. Bernardyńska w miejscowości Bochnia
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa mostu nr. JNI 01027460 nad potokiem Ścieklec na drodze powiatowej 1264K w m.. Błogocice
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi transportu rolnego nr 203705K w miejscowści Lisia Góra k/ szkoły oraz drogi gminnej - ul. Zagumnie w miejscowości Lisia Góra
Dodano: 2016-07-21 - Budowa budynku socjalnego przy ul. Na Buczków w Bochni
Dodano: 2016-07-20 - Remont instalacji wodociągowej zewnętrznej wraz z przyłączami od pawilonu C-1 do B-1 - etap II (od C-1 do A-0).- KC-zp.272-338/16
Dodano: 2016-07-15 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Joninach poprzez przebudowę instalacji c.o. i kotłowni gazowej oraz przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części budynku na cele przedszkola
Dodano: 2016-07-15 - Budowa boiska sportowego na terenie Szkoły Podstawowej Nr 67 - ul. Kaczorówka 4 w Krakowie w formule zaprojektuj i wykonaj. Sprawa numer: NZ.273.150.2016.RZA
Dodano: 2016-07-13 - Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Połom Duży (łącznik do działki Nr 399).
Dodano: 2016-07-04 - Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kobyle ( Podgródek Kobylski ) - etap III.
Dodano: 2016-07-04 - Zagospodarowanie terenu przylegającego do Libiąskiego Centrum Kultury oraz skweru u zbiegu ulic Górniczej i Ks. Pieli w Libiążu - przebudowa ciągów komunikacyjnych wokół budynku LCK
Dodano: 2016-07-04