Przetargi.pl
Modernizacja dachu na budynku warsztatów szkolnych przy Zakładzie Poprawczym w Głogowie

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Inwest" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 65/2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7222216, 8620617 , fax. 076 8620617
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Inwest" Spółka z o.o.
    ul. Złotoryjska 65/2 65/2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7222216, 8620617, fax. 076 8620617
    REGON: 00833120000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Głogowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu na budynku warsztatów szkolnych przy Zakładzie Poprawczym w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty demontażowe rozebranie obróbek blacharskich Demontaż wentylacji mechanicznej Demontaż wentylacji grawitacyjnej Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych Demontaż świetlików Rozebranie rury spustowej Roboty budowlano-montażowe Zabetonowanie otworów w stropach i ścianach Uzupełnienie tynków Malowanie tynków gładkich kominków Naprawa podokienników i czapek kominowych Wyprofilowanie koryta ściekowego Naprawa pokrycia z papy do 1m2 Obsadzenie wpustów dachowych Kominki wentylacyjne Świetliki dachowe Pokrycie dachów papa termozgrzewalną dwuwarstwowe Wiatrownice o przekroju do 180 cm2 Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych Rury spustowe o śr. 100mm Przewody instalacji odgromowej Badania i pomiary
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zrealizowali w ostatnich pięciu latach przed rokiem złożenia oferty co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych przez oferentów, wymienionych wyżej zostanie dokonana na druku ZP-17 według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo właściwe zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, - ( zał. nr 2 ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszycia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , roboty wykonane w obiektach o podwyższonym ryzyku np. zakłady karne, zakłady poprawcze, schroniska dla nieletnich, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 2 referencje

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.glogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach