Przetargi.pl
Modernizacja chodników w Białobrzegach

Miasto i Gmina Białobrzegi reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-800 Białobrzegi, Plac Zygmunta Starego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6132572 w. 24, 25 , fax. 0-48 6132572
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Białobrzegi reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    Plac Zygmunta Starego 9 9
    26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6132572 w. 24, 25, fax. 0-48 6132572
    REGON: 00052764100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja chodników w Białobrzegach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja chodników ulic: Akacjowa, Bautscha i Kościelna w Białobrzegach o powierzchni łącznej ok. 2897 m2, dzieląca się na poszczególne zadania: Zadanie 1). Przebudowa chodnika po obu stronach w ciągu ulicy Akacjowej w Białobrzegach o powierzchni ok. 455,70 m2. Zadanie 2). Przebudowa chodnika po stronie północnej w ciągu ulicy Bautscha w Białobrzegach na odcinku o powierzchni ok. 155,45 m2. Zadanie 3). Przebudowa chodnika po stronie północnej w ciągu ulicy Kościelnej w Białobrzegach na odcinku pomiędzy ulicami Reymonta i Ogrodowa o powierzchni ok. 2.285,60 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium do zadań: zadanie 1). kwota wadium 900,00 złotych zadanie 2). kwota wadium 400,00 złotych zadanie 3). kwota wadium 2.000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: złożenie kompletnej oferty, zgodnej ze siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; e). dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do okręgowej izby inżynierów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegigmw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach