Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
ul. Kolejowa 2 2
05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7222207 w. 242
REGON: 00053060800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow-mazowiecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie miasta i gminy Ożarów Mazowiecki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia składa się z 4 części ujętych w trasy A, B, C, D . Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki odbywać się będzie na trasach A, B i C tylko w dni robocze, na trasie D w dni robocze i soboty z podaniem ilości kilometrów : Cześć A (trasa) - Ożarów Mazowiecki (Starostwo) - Kampinos przez Józefów, Błonie, Leszno w dni robocze 11 kursów dziennie = 364 km dziennie w tym: 6 kursów do Leszna 5 kursów do Kampinosu Część B (trasa) - Ożarów Mazowiecki (PKP) - Zaborów przez Kaputy, Umiastów, Pilaszków w dni robocze 6 kursów dziennie = 84 km dziennie Cześć C(trasa) - Ożarów Mazowiecki (PKP) - Warszawa (ul. Sternicza/Tkaczy) przez Piotrkówek, Strzykuły, Macierzysz, Szeligi w dni robocze 16 kursów dziennie = 208 km dziennie Część D(trasa) - Nowa linia Józefów - Warszawa (Ciepłownia Wola) przez Ożarów w dni robocze 18 kursów w godz. 6.20 do 20.30 = 378 km dziennie, w sobotę 6 kursów w godz. 6.20 do 19.00 = 126 km dziennie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych w formie załączników do oferty wg formuły spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty :1. Oferta na część A, B, C, D - druk jest załącznikiem do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście. W przypadku osobistego występowania wykonawcy Zamawiający, nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: - oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 8.4. i pkt. 8.5. litera a SIWZ dla każdego partnera konsorcjum, - oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich partnerów, - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący(lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów, - zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. W przypadku nie przystępowania do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie konsorcjum, Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1a do oferty. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 5. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz ponumerowane wg wskazań pkt. 5.1. litera b SIWZ. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. b) kopia aktualnej licencji na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym obejmującej swoją ważnością na okres obowiązywania umowy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. c) wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia/ń w sumie o wartości w wys. 50.000,- zł, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania, telefonu kontaktowego do zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. d) wykaz desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia środków transportowych wraz załączeniem kopii dowodów rejestracyjnych pojazdów i ubezpieczenia OC i NW. Komplet dokumentów będzie załącznikiem Nr 6 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow-mazowiecki.pl w części: Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Nieporęt do szkół prowadzonych przez Gminę w roku szkolnym 2016-2017
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych w regularnym przewozie osób na terenie Gminy Dobre w roku szkolnym 2016/2017 -GKI 271.11.2016
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Skrzeszewach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych im. Odzyskania Niepodległości w Starej Kornicy i Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kobylanach z miejscowości położonych na terenie gminy Stara Kornica oraz ich odwóz w roku szkolnym 2016/2017 realizowany w oparciu o komunikację regulowaną(regularny przewóz osób) na podstawie biletów miesięcznych ( nabytych w oparciu o art. 5a Ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego) - klas 0, szkoły podstawowej i gimnazjum
Dodano: 2016-07-26 - Zakup biletów miesięcznych na komunikację regularną na rok szkolny 2016/2017 dla 450 uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Halinów oraz 60 opiekunów uczniów do lat 7
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz uczniów do palcówek oświatowych z terenu Gminy Cegłów
Dodano: 2016-07-22 - ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W GMINIE MROZY W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W RAMACH PRZEWOZÓW REGULARNYCH
Dodano: 2016-07-21 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Mińsk Mazowiecki w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-18 - ZP.271.6.2016 Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego biletów miesięcznych w liczbie 315 na każdy miesiąc 2016 roku (wrzesień-grudzień) w roku szkolnym 2016/2017 dla uprawnionych do przewozu uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Karczew, w ramach regularnego przewozu
Dodano: 2016-07-15 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych z zapewnieniem opieki oraz z powrotem
Dodano: 2016-07-15