Przetargi.pl
Budowa odcinka sieci ciepłowniczej Dn 200 w ul. Kolejowej w Szydłowcu

Ciepłownia Miejska sp. z o.o. w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, ul. Radomska 48A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6170882 , fax. 048 6175673
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ciepłownia Miejska sp. z o.o. w Szydłowcu
    ul. Radomska 48A 48A
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6170882, fax. 048 6175673
    REGON: 67230083600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieplowniaszydlowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka sieci ciepłowniczej Dn 200 w ul. Kolejowej w Szydłowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego odcinka ciepłowniczej sieci rozdzielczej z rur preizolowanych Dn 200 mm z odgałęzieniem Dn 150 i Dn 100 oraz przebudowa istniejącego przyłącza ciepłowniczego Dn 50 do budynku przy ul. Kolejowej 8 w Szydłowcu, według dokumentacji technicznej, znajdującej się w posiadaniu zamawiającego. Realizacji podlega całość zadania, opisana w dokumentacji jako etap I i II. Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym drogi powiatowej nr P 34477 (ul. Kolejowa) oraz drogi gminnej (ul. Sadowa). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, dostępna w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego, a w wersji elektronicznej stanowiąca załącznik do SIWZ. W trakcie prowadzenia inwestycji i odtwarzania terenu po wykonaniu robót nale?y uwzględnić wymagania właścicieli gruntów zgodnie z punktem 1.2.10 SIWZ. Kserokopie pozwoleń właścicieli na wejście w teren, zawierające wymagania dotyczące sposobu korzystania z nieruchomości załączono do SIWZ (Załącznik nr 7). Przy włączeniu budowanego odcinka sieci ciepłowniczej do sieci istniejącej konieczne będzie całkowite wstrzymanie dostawy ciepła dla miasta. Stąd zainteresowanie zamawiającego skróceniem przerwy w dostawie do niezbędnego minimum.Wykonawca planuje terminy koniecznych przerw w dostarczaniu ciepła do odbiorców i przedstawia ten plan jako część oferty na wykonanie zadania, wypełniając Załącznik nr 6 do SIWZ. Okres przerwy jest jednym z kryteriów oceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nale?y wnieść w wysokości 9000 PLN (słownie: dziewięć tysięcy zł) w terminie do dnia 22 kwietnia 2009 r. do godz. 11oo. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. Wadium mo?e być wnoszone: a). W pieniądzu - przelewem na konto w Południowo-Mazowieckim Banku Spółdzielczym w Jedlińsku Oddział w Szydłowcu, nr konta: 90 9132 0001 0133 8132 2000 0010 b). W innej formie - określonej w art. 45 ust. 6 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawozamówień publicznych (t.j. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Inne informacje dotyczące wadium znajdują się w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu moga brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu na podstawie zapisów art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ka?dy z wykonawców ma obowiązek zło?yć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a). Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie takie składa ka?dy z wykonawców składających ofertę wspólną. b). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, ?e wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, ?e uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło?enie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej ni? 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej zaświadczenie takie składa ka?dy z wykonawców składających ofertę wspólną. c). Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ?e wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, ?e uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło?enie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej ni? 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej zaświadczenie takie składa ka?dy z wykonawców składających ofertę wspólną. d). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej ni? 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej oświadczenie takie składa ka?dy z wykonawców składających ofertę wspólną. e). Aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, ?e profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej ni? 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa ka?dy z wykonawców składających ofertę wspólną. f). Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a tak?e zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, je?eli wykonawca wyka?e, ?e dysponuje minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w bran?y instalacyjnej. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, je?eli wykonawcy składajacy ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. g). Dokumenty stwierdzające, ?e osoby o których mowa w podpunkcie f). posiadają wymagane uprawnienia, tj. kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia o przynale?ności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. h). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat, a je?eli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót zbli?onych co do zakresu i wartości do robót objętych przedmiotem zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. Zamawiający uzna warunek za spełniony, je?eli wykonawca wyka?e, ?e w ciągu ostatnich dwóch lat wykonał minimum 2 prace zbli?one zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku; warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, je?eli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniali go łącznie. i). Opinia banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, z uwzględnieniem informacji o toczących się postępowaniach egzekucyjnych, je?eli takie występowały lub występują (w oryginale - wystawiona nie wcześniej ni? 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty wspólnej opinie banków składa ka?dy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, je?eli wykonawcy składajacy ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. j). Sprawozdanie finansowe, tj. bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku je?eli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, równie? z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporzadzania sprawozdania finasowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i nale?ności za 2008 rok, a je?eli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty wspólnej sprawozdanie finansowe składa ka?dy z wykonawców, składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, je?eli będzie go spełniał co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: a). Ofertę cenową o której mowa w punktach 2.2. ÷ 2.4. SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej nale?y zło?yć jeden dokument. b). Pełnomocnictwo, o którym mowa w punktach 4.1. i 4.2. ( w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną). Nale?y zło?yć jeden dokument zawierający pełnomocnictwo w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. c). Kosztorys ofertowy, sporzadzony zgodnie z zasadami określonymi w punkcie 12. W przypadku składania oferty wspólnej nale?y zło?yć jeden dokument. d). Harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy, zawierający co najmniej: - krótki opis metody realizacji robót wraz ze wskazaniem głównych działań, robót stałych i tymczasowych oraz podaniem kolejności robót; - plan robót przedstawiony we względnej skali czasowej (np. tydzień 1, tydzień 2 ....) bez wskazywania konkretnych dat; - harmonogram przerw w dostarczaniu energii cieplnej dla odbiorców uwzględniający konieczne wyłączenia sieci i spowodowane tym przerwy w dostarczaniu ciepła do odbiorców; wzór harmonogramu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej nale?y zło?yć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres przerwy w dostarczaniu ciepła do odbiorców
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieplowniaszydlowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach