Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Szpitalna 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6522755, 6522718 , fax. 056 6522718
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury
ul. Szpitalna 8 8
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6522755, 6522718, fax. 056 6522718
REGON: 87123870900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.woak.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Szpitalna 8 Wojewódzkiego Ośrodka Animacji Kultury w Toruniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A/ - odbudowa rozebranej części I piętra oficyny ( według projektu we wszystkich branżach) - wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru oraz instalacji hydrantowej zgodnie z zaleceniami Państwowej Straży Pożarnej - wykonanie zewnętrznych, stalowych schodów ewakuacyjnych ( według projektu) - prace remontowe zgodnie z Programem Remontu między innymi: (roboty murarskie, wymiana podłóg, malowanie, wymiana okien w całym budynku) - prace związane z modernizacją sieci centralnego ogrzewania - prace związane z rozbudową i modernizacją sieci elektrycznej - prace związane z ociepleniem budynku od strony oficyny - modernizacja sieci telefonicznej i komputerowej Zakres prac wykonywanych w ramach zamówienia obejmuje między innymi: - demontaż i montaż podłóg - roboty malarskie, tynkarskie i murarskie - roboty w zakresie instalacji elektrycznej - roboty w zakresie wodno-kanalizacyjnej i c.o. - instalacje elektryczne - roboty stolarskie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia na stronie Urzędu Zamówień Publicznych co najmniej czterech robót budowlanych dotyczących przedmiotu zamówienia o wartości minimum 400.000 złotych c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia d) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości minimum 300.000 ,00 złotych e) posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 600.000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niżej wymienione dokumenty: Ad.III.2 a) - oświadczenie wykonawcy określające, że spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 ustawy - prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych (wzór załącznik Nr 1) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Ad.III.2 b) Wykaz robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed ukazaniem się, niniejszego ogłoszenia na stronie Urzędu Zamówień Publicznych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem następujących danych: (wzór załącznik Nr 2) nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonywanych robót wraz z zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, wartość zrealizowanych robót dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, na przykład referencje Ad.III.2 c) - imiona i nazwiska osób które będą sprawować funkcje kierownika budowy które przynależą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w wymienionych niżej specjalnościach:: I- kierownik budowy, który: posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, II- kierownik robót instalacyjnych, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, III - kierownik robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ; IV - kierownik robót instalowania systemów przeciwpożarowych, który posiada uprawnienia do kierowania robotami związanymi z instalacjami powiadamiania przeciwpożarowego - kopie uprawnień budowlanych i innych specjalizacji ww. kierowników - zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego, potwierdzające ich przynależność do danej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. izby wraz z dowodem wpłaty należnych składek , z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania Zamówienia, jeżeli w wykazie, jak wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Ad.III.2.d) - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których wykonawca Posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową w kwocie minimum 500.000 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ad.III.3.e) - polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 600.000,00 zł. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27