Przetargi.pl
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Miejscu Odrzańskim

Gmina Cisek ogłasza przetarg

  • Adres: 47-253 Cisek, ul. Planetorza 52
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4871172 , fax. 077 4871140
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cisek
    ul. Planetorza 52 52
    47-253 Cisek, woj. opolskie
    tel. 077 4871172, fax. 077 4871140
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Miejscu Odrzańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Miejscu Odrzańskim. 1.Zakres rzeczowy: a)Wymiana pokrycia dachowego (295,84 m2), b)Remont zadaszenia nad wejściem, c)Remont elewacji wraz z ociepleniem (430,74 m2), d)Wymiana stolarki, okiennej i drzwiowej (okna - 38 szt.,drzwi - 3 szt.), e)Ułożenie kostki brukowej (492,76 m2). 2.Szczegółowy zakres robót określony jest przez: a)Dokumentację - szkice budowlane, (stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ), b)przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ), c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ). Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy. 3.Wszędzie tam gdzie w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a) - c) występuje konkretny producent materiału lub urządzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania oraz zapewniają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a) - c). W przypadku ujęcia przez wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a) - c) wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy wykonawca zamierza zastosować rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wypełnić dodatkowo cześć II Oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ lub wg jej wzoru. Brak załączenia do oferty części II lub dokumentu wg wzoru będzie oznaczało, że oferowane przez wykonawcę są materiały i urządzenia, o których mowa w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a) - c). 4.Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z dokumentacją określoną w pkt.2 lit.a) - c) SIWZ z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. 5.Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie oględzin (wizji lokalnej) miejsca budowy, którego dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego i warunków lokalnych wykonywania prac potrzebnych do poprawnej wyceny i przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie oględzin przez wykonawcę nie spowoduje odrzucenia jego oferty. Na pisemny wniosek wykonawcy strony uzgodnią termin przeprowadzenia oględzin. 6.Wykonanie zadania, w cenie oferty obejmuje dodatkowo: a)wykonanie dokumentacji powykonawczej, b)organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, c)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, d)organizację i oznakowanie budowy, e)odbiory z udziałem inspektora nadzoru i zamawiającego, f)wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Składowisko Odpadów lub inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami wskazane przez zamawiającego, g)po zakończeniu robót, doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 5.000,00 (słownie: Pięć tysięcy) zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r.Nr 42, poz.275 ze zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cisek.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach