Przetargi.pl
Modernizacja budynku przy ulicy Gdańskiej 48 w Żukowie - zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku na funkcję administracyjno-biurową

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52 52
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku przy ulicy Gdańskiej 48 w Żukowie - zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku na funkcję administracyjno-biurową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się 1. wykonanie następujących robót rozbiórkowych: wyburzenie biegów i podestów klatki schodowej w byłej części szkolnej budynku, wyburzenie niektórych ścianek działowych , wykucie wnęki na parterze budynku w części mieszkalnej w celu poszerzenia przejścia do wymaganych 90 cm, rozbiórka istniejących posadzek do stropu budynku, poszerzenie niektórych otworów drzwiowych, rozbiórka istniejących instalacji CO, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, telefonicznej i hydrantowej, 2. wykonanie nowych biegów i podestów w klatce schodowej w części byłej szkoły, o wymiarach spocznika 150 cm x 150 cm na podstawie projektu wykonawczego, 3. wykonanie nowych ścianek działowych zgodnie z projektem adaptacji, zamurowanie niektórych otworów drzwiowych, 4. wykonanie nowych instalacji CO, wody, kanalizacji, elektrycznej (w tym oświetleniowej), sieci strukturalnych komputerowych, nowej instalacji hydrantowej, alarmowej i monitoringu, 5. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej według opracowania branżowego w całym budynku, 6. wykonanie nowych posadzek, 7. wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach pomieszczeń biurowych i klatkach schodowych oraz okładzin ceramicznych w sanitariatach, 8. montaż nowej stolarki drzwiowej, 9. malowanie ścian, 10. wykonanie sufitów podwieszanych, maskujących przewody wentylacyjne, 11. montaż armatury sanitarnej, 12. montaż lamp oświetleniowych, czujników alarmowych, kamer do monitoringu oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, 13. montaż serwera i urządzenia UPS w pomieszczeniu technicznym, 14. wykonanie łącza światłowodowego pomiędzy budynkiem Urzędu Gminy a budynkiem do adaptacji, 15. wykonanie na dachu budynku podstaw pod wentylatory, 16. rozbiórka kominów wentylacyjnych nad dachem. Charakterystyka budynku: Powierzchnia zabudowy - 269,15 m2 Powierzchnia użytkowa - 631,00 m2 w tym: parter - 209,23 m2 I piętro - 209,87 m2 II piętro - 211,90 m2 Kubatura - 3007 m3 Zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający dysponuje projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zadanie z własnych materiałów. Wszystkie materiały powinny posiadać atesty i certyfikaty oraz spełniać normy określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art.67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia , w tym kierownik budowy (1 osoba) - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie konstrukcyjno - budowlanym bez ograniczeń, (przynależność do branżowej izby samorządu zawodowego, opłacone składki co najmniej do 31 grudnia 2009 roku), 2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. remont generalny budynku biurowego, mieszkalnego lub innego - o wartości minimum 600 000,00 PLN brutto dla danego zadania. 3) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie będzie powierzone Podwykonawcom. Pod pojęciem Podwykonawca należy rozumieć osoby prawne, jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej, które wspólnie z Wykonawcą będą realizowały zamówienie publiczne w oparciu o stosowne umowy (zlecenia) z nim zawarte. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. VI. Ocena Wykonawców, którzy złożą oferty i oparta będzie na zasadzie spełnia nie spełnia w odniesieniu do wszystkich warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z OFERTĄ Wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (Oświadczenie nr 1); 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych (Oświadczenie nr 2); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) informację na temat osób przewidzianych do realizacji zamówienia - Wykaz Kadry; 5) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia i odpowiadających przedmiotowi zamówienia - Wykaz zrealizowanych zamówień wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) informację o tych częściach zamówienia, które będą realizowane przez Podwykonawców - Wykaz części zamówienia realizowanych przez podwykonawców. 7) Kosztorys ofertowy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 1 pkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oferta powinna zawierać pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu prawnego. 4. Jeżeli oferta Wykonawców tworzących konsorcjum i ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach