Przetargi.pl
Budowa obiektu celu publicznego przy ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim (planowana siedziba SPPR i PCPR).

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu celu publicznego przy ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim (planowana siedziba SPPR i PCPR).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku (obiektu) celu publicznego przy ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim (planowana siedziba Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim) na działkach budowlanych 7/50, 7/34, 30, obręb 005, wraz z wewnętrznymi instalacjami technicznymi, sieciami zewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1) Zakresem przedmiotu zamówienia jest budowa budynku wolnostojącego, dwukondygnacyjnego częściowo podpiwniczonego, w kształcie litery L, podzielonego funkcjonalnie na dwa skrzydła: wschodnie przeznaczone dla siedziby PCPR oraz zachodnie przeznaczone dla siedziby SPPR. Wokół przedmiotowego budynku należy wykonać parkingi dla samochodów osobowych, dojścia i dojazdy do pieszych i karetek, zjazdy do garaży podziemnych oraz inne elementy infrastruktury technicznej i małej architektury niezbędne do funkcjonowania budynku w tym: podjazdy dla niepełnosprawnych, schody i pochylnie, murki oporowe, oświetlenie, powierzchnie biologicznie czynne i inne zgodne z dokumentacją projektową stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 2.2) Parametry techniczne budynku: -Powierzchnia zabudowy: 1038,75 m?; -Powierzchnia użytkowa projektowana: 1818,66 m?; -Powierzchnia podłogi: 1937,00 m?; -Kubatura: 7160,725 m3; -Wysokość budynku: maks. 8,50 m od kalenicy do poziomu terenu przy głównych wejściach do budynku; -Funkcja obiektu: siedziba Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie; -Kategoria zagrożenia ludzi ZL III; -Rzut budynku w kształcie litery L o parametrach: Dłuższe skrzydło (wschodnio - zachodnie) 12,44 x 65,08 m; Krótsze skrzydło (północno - południowe) 14,23 x 31,09 m; Wymiary zewnętrzne: około 65 x 31m; 2.3 UKŁAD KONSTRUKCYJNY OBIEKTU BUDOWLANEGO Dach: Dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej w formie dwóch równoległych kalenic z połaciami w spadku 30? (70%). Pomiędzy dachami - przestrzeń techniczna w formie stropodachów płaskich - żelbetowych z płyt filigranowych, na których należy zorganizować miejsca na centrale wentylacyjne, a także tarasy zielone z możliwością wyjścia. Zadaszenia nad wejściami i kładki piesze nad zjazdami do garażów podziemnych żelbetowe - monolityczne wg projektu konstrukcji. Stropy między-kondygnacyjne: Stropy między-kondygnacyjne oraz stropodachy płaskie wykonać z żelbetu, typu filigran grubości 18 cm z warstwami wykończenia posadzki, warstwami tarasu zielonego lub warstwami stropodachu. Schody: Klatki schodowe - żelbetowe monolityczne, zlokalizowane w budynku w liczbie 3: - 2 klatki w dwóch skrzydłach budynku, jako klatki ewakuacyjne; - 1 klatka schodowa w głównej części wejściowej do budynku, na przecięciu dwóch skrzydeł budynku; Ściany konstrukcyjne: Ściany konstrukcyjne piwnicy wykonać z elementów murarskich - bloczków betonowych na zaprawie systemowej, wzmocnione słupkami żelbetowymi, zgodnie z rysunkami technicznymi. Ściany konstrukcyjne parteru i piętra z elementów murarskich - bloków gazobetonowych grubości 24cm, wzmocnione słupkami żelbetowymi, zgodnie z rysunkami technicznymi. Fundamenty: Budynek posadowić na ławach fundamentowych żelbetowych, szerokości 100 cm, zazbroić zgodnie z projektem konstrukcji. Ławy posadowić na warstwach nośnych gruntu oraz warstwach podkładów chudego betonu, zaizolować przeciwwodnie, zgodnie z oznaczeniami na rysunkach technicznych, należy zachować ciągłość izolacji termicznych i przeciwwilgociowych; 2.4. WYPOSAŻENIE BUDOWLANO-INSTALACYJNE BUDYNKU Budynek należy wyposażyć w następujące instalacje: INSTALACJA WODOCIĄGOWA Wodę dostarczyć z istniejącej sieci wodociągowej, na warunkach gestora sieci. Woda dostarczyć do budynku poprzez przyłącze zgodnie z załączonym opracowaniem budowlanym. W przedmiotowym budynku powstanie szereg pomieszczeń higieniczno - sanitarnych zaopatrzonych w urządzenia sanitarne, do których należy doprowadzić wodę. Opomiarowanie wody będzie odbywać się w studzience wodomierzowej. Ponadto woda będzie wykorzystywana do celów przeciwpożarowych - w budynku zaprojektowano wewnętrzne hydranty HP25 i HP33 zgodnie z oznaczeniami na rzucie budynku. C.w.u. zostanie przygotowana z wykorzystaniem kotłowni gazowej dwufunkcyjnej. INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ Ścieki sanitarne z budynku zostaną odprowadzone do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, na warunkach gestora sieci, zgodnie z załączonym projektem branżowym. Wody opadowe z dachów, daszków i tarasów budynku odprowadzić systemem wew. i zew. instalacji kanalizacji deszczowej do istniejącej sieci miejskiej na warunkach gestora sieci, zgodnie z załączonym opracowaniem branżowym. INSTALACJA GRZEWCZA Przedmiotowy budynek będzie ogrzewany za pomocą kotłowni gazowej o parametrach technicznych zgodnych z projektem branżowym, poprzez projektowane grzejniki w pomieszczeniach użytkowych. Zasilanie kotłowni odbędzie się poprzez projektowane przyłącze gazowe, na warunkach gestora sieci, zgodnie z załączonym projektem budowlanym. INSTALACJA GAZOWA Budynek należy wyposażyć w instalację gazową prowadzoną ze skrzynki kurka głównego na elewacji budynku do pomieszczenia technicznego - kotłowni gazowej. INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ i WENTYLACJI GRAWITACYJNEJ W budynku na kondygnacji parteru i pietra należy wykonać wentylację mechaniczną nawiewno - wywiewną z wykorzystaniem czterech central wentylacyjnych, zlokalizowanych na pasie technicznym dachu budynku. Z piwnicy oraz z niektórych pomieszczeń na parterze i piętrze budynku tj.: pomieszczenia kotłowni, pomieszczenia sprężarki, pomieszczenia próżni i tlenu należy przewidzieć kominy wentylacji grawitacyjnej z elementów murarskich - kształtek. Kominy te należy wymurować ponad dach, ocieplić ponad dachem i zakończyć czapami, komin spalinowy zakończyć nasadą zabezpieczającą przed odwróceniem ciągu. INSTALACJA ELEKTRYCZNA W budynku należy wykonać instalacje elektryczne, poprzez nowe przyłącze wykonane na warunkach gestora sieci Energa Operator. Przedmiotowy budynek został podzielony na trzy odrębne obwody zasilające, zgodnie z podziałem funkcjonalnym projektu. Ponadto w ramach wydanych warunków technicznych gestora sieci dla budynku w projekcie przewiduje się wykonanie zasilania rezerwowego. INSTALACJA TELETECHNICZNA W projektowanym budynku przewiduje się instalację następujących elementów instalacji teletechnicznej: -Okablowanie strukturalne sieci wewnętrznej; -System telewizji przemysłowej; -System sygnalizacji włamania i napadu; -System kontroli dostępu; -System telekomunikacji; -System domofonowy; INSTALACJA GAZÓW TECHNICZNYCH - MEDYCZNYCH Ze względu na funkcję budynku, w części funkcjonalnej SPPR zostały zaplanowane pomieszczenia gazów technicznych w budynku, tj. pomieszczenie próżni, pomieszczenie sprężarki oraz tlenu. Gazy te należy dostarczyć do wskazanych na projekcie pomieszczeń - głównie gabinetów zabiegowych do tzn. punktów poboru gazu zlokalizowanych na ścianach przedmiotowych pomieszczeń. 2.2 Informacje uzupełniające: Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: -sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego z podziałem na dwumiesięczne etapy wykonania robót z uwzględnieniem warunków płatności o których mowa w par. 8 umowy (w terminie 4 dni po ogłoszeniu wyboru najkorzystniejszej oferty); -przestrzegania terminów odbiorów częściowych i końcowego zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót. -protokolarnego przejęcia placu budowy wraz z dziennikiem budowy w terminie wskazanym w umowie (zał. nr 4 do SIWZ) - prowadzenia dziennika budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; -Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót, wdrożenia i utrzymania tego projektu w trakcie prowadzenia robót oraz demontaż tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego po zakończeniu wykonywania robót; -Zapewnienie obsługi geodezyjnej, geologicznej i archeologicznej podczas prowadzenia robót; -zabezpieczenia placu budowy z zachowaniem najwyższej staranności i z uwzględnieniem specyfiki robót, -terminowego wykonania robót, -wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, -zapewnienia przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, -przygotowania planu BIOZ, z przekazaniem jednego egz. Zamawiającemu; -przestrzegania zatwierdzonego planu BIOZ, -zgłaszania przedstawicielowi Zamawiającego do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających, zgodnie z postanowieniami umowy, -zgłaszania przedstawicielowi Zamawiającego do odbioru wykonanych robót częściowych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, zgodnie z postanowieniami umowy, -zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, zgodnie z postanowieniami umowy, -utrzymywania porządku w trakcie prowadzenia robót a w szczególności, niedopuszczenia do zanieczyszczeń poza wyznaczony teren prac. -doprowadzenia do należytego stanu i porządku placu budowy po zakończeniu prac, -ponoszenia odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji przedmiotu umowy, -zorganizowanie terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z Zamawiającym), w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: -punktu poboru energii elektrycznej ; -punktu poboru wody - rozliczenie nastąpi na podstawie stawki ryczałtowej, -zaplecza socjalno-magazynowego, -kontenera na wywóz nieczystości stałych i płynnych, -ogrodzenia terenu budowy wraz z niezbędnym oznakowaniem (tablice informacyjne, tymczasowe urządzenia, znaki, światła ostrzegawcze itp.); -pokrywania wszelkich kosztów wynikłych z wykonania, utrzymywania i zorganizowania placu budowy, -użycia wszelkich kroków zapobiegawczych niezbędnych do zabezpieczenia praw właścicieli posesji przylegających do terenu budowy; -wykonania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz wyposażenia obiektu w gaśnice i oznakowanie pożarnicze znakami informacyjnymi, zgodnie z obowiązującymi normami, oraz opracowania planu ewakuacji; -wykonanie opracowania charakterystyki energetycznej obiektu po zakończeniu robót; -Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji przedmiotu umowy do należytego utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy oraz po zakończeniu robót objętych niniejszą umową do przywrócenia ich do stanu pierwotnego, -Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na odbiór końcowy: a)dokument potwierdzający złożenie w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z kopią inwentaryzacji powykonawczej; b)komplet dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami zaakceptowanymi przez uczestników procesu inwestycyjnego, zgodnej z Ustawą Prawo Budowlane; c)oryginał Dziennika Budowy; d)oświadczenie Kierownika Budowy zgodnie z art.57 ust.1 pkt.2 lit. a i b Prawa Budowlanego; e)rozliczenie końcowe - kosztorys powykonawczy zatwierdzony i podpisany przez Inspektora Nadzoru; f)oświadczenie autora projektu o zgodności wykonanych robót z projektem; g)świadectwo charakterystyki energetycznej; h)instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla całego budynku; i)dokumenty potwierdzające wyniki badań toksyczności w wybranych pomieszczeniach; j)książki rewizyjne dla urządzeń podlegających dozorowi technicznemu; k)pomiary z wydajności wentylacji mechanicznej; l)pomiary z wydajności instalacji hydrantowej; m)wszelkie atesty na materiały , wyniki badań m.in. wody, protokoły badań i sprawdzeń, gwarancje urządzeń; n)protokoły odbiorów technicznych przebudowanej infrastruktury od gestorów sieci, protokoły odbiorów technicznych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu ; o)pozytywne stanowisko Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zgodności wykonanego obiektu budowlanego z projektem budowlanym; p)pozytywne stanowisko Państwowej Straży Pożarnej w sprawie zgodności wykonanego obiektu budowlanego z projektem budowlanym; q)pozytywne stanowisko Rzeczoznawcy ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ergonomii w sprawie zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym; r)protokół z obowiązkowej kontroli obiektu budowlanego przeprowadzonej przez PINB; s)decyzja PINB o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego; -dostarczenia zarejestrowanej w ZUDP dokumentacji, o której mowa w ust.23 lit. a niezwłocznie po jej utrzymaniu, nie później jednak niż 1 m-c od dnia wykonania zamówienia; 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ). 4.Zamawiający zastrzega na podst. art. 36 a ust 1 pkt.1 Ustawy Pzp, że Wykonawca wykona samodzielnie roboty branży konstrukcyjno - budowlanej. We wskazanym zakresie wykluczone jest powierzenie realizacji zamówienia podwykonawcom. Dopuszcza się zatrudnienie podwykonawcy/ dalszych podwykonawców dla n/w robót: -sanitarnych w zakresie wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej; -sanitarnych gazowych; -sanitarnych - instalacje grzewcze; -instalacyjnych - sieci i instalacje elektryczne i elektroenergetyczne; -instalacyjnych sanitarnych - wentylacja mechaniczna, gazy techniczne- medyczne; -drogowych; 5.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/dalszych podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust.1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom/ dalszym podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 7 do SIWZ). 6.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami /dalszymi Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy/ dalszych Podwykonawców bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami/ dalszymi Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców/ dalszych Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca/ dalszy Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 9 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy/ dalszych Podwykonawców, zapis o obowiązku złożenia przez podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę niezwłocznie po otrzymaniu należnego wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane oświadczenia, że otrzymał należne mu wynagrodzenie za wykonane roboty (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), a w przypadku braku zapłaty wynagrodzenia w terminie w całości lub części o obowiązku niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie wraz z kopiami niezapłaconych faktur. 7.Wykonawca zamierzający zawrzeć lub zmienić umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawcy i dalszych Podwykonawców, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie lub zmianę umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 8.Zamawiający może zgłosić pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub projektu jej zmian - w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie 14 dni od przedłożenia projektu. 9.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. Zamawiający w terminie 14 dni od przedłożenia kopii tej umowy może zgłosić pisemny sprzeciw w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Niezgłoszenie sprzeciwu w tym terminie jest jednoznaczne z akceptacją umowy przez Zamawiającego. 10.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu umowę o podwykonawstwo o wartości powyżej 50 000 zł, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w każdym przypadku. 11.Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w umowie o podwykonawstwo obowiązki Podwykonawcy opisane w pkt 6 w stosunku do dalszych Podwykonawców. To samo dotyczy przypadków dalszego podwykonawstwa. 12.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 13.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - ( zał. nr 4 do SIWZ). 14.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 15.Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: - stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie, istniejących obiektach budowlanych lub błędów w dokumentacji projektowej, - wystąpiła niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, - w wyniku porozumienia stron w przypadku stwierdzenia, iż zastosowanie danego materiału będzie korzystniejsze pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym. 16.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/ systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 17.W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopisuje wyrazy /lub równoważny/. Wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 18.Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. 19.W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 10.06.2016 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 10.06.2016 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach