Przetargi.pl
Roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa pomieszczeń Hostelu w budynku nr 8, ul. Powstania Styczniowego 1 Gdynia.

Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa pomieszczeń Hostelu w budynku nr 8, ul. Powstania Styczniowego 1 Gdynia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa pomieszczeń Hostelu w budynku nr 8, ul. Powstania Styczniowego 1 Gdynia. 2. Miejsce robót: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ul. Powstania Styczniowego 1, budynek nr 8, Dz. Nr 25-1712 obręb Redłowo 0025 budynek kat. XI. 3. Zleceniodawca: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. 4. Zakres prac określony został w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ), Przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ), Kosztorys (załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót branży budowlanej (załącznik nr 11 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót branży elektrycznej (załącznik nr 12 do SIWZ), Opis techniczny branży sanitarnej (załącznik nr 13 do SIWZ). 5. Wykonawca uwzględni specyfikę realizacji zadania to znaczy zorganizuje i będzie prowadził roboty budowlane w sposób umożliwiający funkcjonowanie szpitala ze szczególnym uwzględnieniem pomieszczeń sąsiadujących z pomieszczeniami w których wykonywane będą roboty budowlane. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót budowlanych całodobowo. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zakres prac dotyczy modernizacji części budynku nr 8 w lokalizacji Gdynia 81-519, ul. Powstania Styczniowego 1. Budynek, którego dotyczy modernizacja jest budynkiem jednokondygnacyjnym. Zakres planowanej adaptacji określono w projekcie budowlanym pn.: Przebudowa pomieszczeń Hostelu w części bud nr 8 na który wydana została decyzja pozwolenie na budowę nr RAA III 6740.173.2016.MKZ-840/1 z dn. 13.07.2016r. 2) Zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej wraz z kosztorysami nakładczymi. 3) Ogólne wytyczne wykonania modernizacji i remontu. a) Etapowanie inwestycji: - Przed przystąpieniem do modernizacji należy wykonać wydzielenie części planowanego zespołu noclegowego od pozostałej części budynku. b) Przedmiotowe roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami - w szczególności Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i p-poż pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały posiadające stosowne atesty i dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny w budynkach służby zdrowia. Wszystkie prace, a szczególności roboty podlegające zakryciu należy przed zamurowaniem i zatynkowaniem poddać sprawdzeniu i wykonać próby techniczne np. szczelności zgodnie z przyjętymi Polskimi Normami wg stanu na dzień wykonania próby. c) Rozbiórki - rozebranie części ścian działowych z poszerzeniem istniejących ościeży. W istniejącej łazience skuć wszystkie okładziny ścienne i posadzkowe. d) Ściany wewnętrzne - wykonać jako systemowe GK na ruszcie stalowym. e) Wentylacja- grawitacja w pokojach gości, w łazienkach wentylator kanałowy z wyłącznikiem zespolonym z oświetleniem i przedłużonym załączaniem. f) Posadzki - wykładziny PCV bezspoinowe antypoślizgowe R9, odporne na środki dezynfekcyjne, cokoły przy styku ze Ścianą wywinięte na wys.10 cm. W pomieszczeniach mokrych zastosować posadzki w systemie - mokra stopa - o podwyższonej antypoślizgowości R 11. g) Drzwi wewnętrzne oddzielenia pożarowego dwóch stref o odporności ogniowej EI 60 dymoszczelne. Pozostałe drzwi płytowe pełne, białe. Drzwi do kabin ustępowych i natrysków- systemowe ze ściankami wygrodzeniowymi HPL. h) Okna - ze względu na wentylację grawitacyjna należy w oknach zamontować nawiewniki. Okna bez zmian. i) Izolacje - w pomieszczeniach mokrych - folia w płynie, pozostałe pomieszczenia folia PE 1. j) Tynki wewnętrzne- na ścianach działowych systemowe GK, przy zamurowaniach tynk tradycyjny. W miejscach zamurowań dokonać zablendowania elewacji zgodnie z warstwami istniejącymi. k) Wykończenie ścian wew. - farba silikonowa lub silikatowa odporną na środki dezynfekcyjne , wymalować do pełnej wysokości .Łazienki wykończyć płytkami ceramicznymi. l) Instalacja grzewcza c.o - zakłada się zachowanie istniejących podejść do grzejników oraz zachowanie nowych grzejników, pozostałe grzejniki do wymiany na nowe. m) Instalacje elektryczne - obiekt posiada wymagane instalacje elektryczne, dla każdego odcinka są wykonane podrozdzielnie odcinkowe, oprawy oświetlenia ogólnego, nocnego i awaryjnego zainstalowane oprawy muszą gwarantować łatwe utrzymania ich w czystości .Instalacje teletechniczne- instalacja telewizji cyfrowej i satelitarnej z odbiornikiem w holu wypoczynkowym. Instalacja SSP. 8. Wszystkie prace, a w szczególności ulegające zakryciu należy przed zamurowaniem poddać sprawdzeniu i wykonać np. próby szczelności. W przypadku użycia w załącznikach do SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 9. Parametry techniczne wyrobów i materiałów użytych do wykonania zamówienia nie mogą być niższe od przyjętych przykładowo w przedmiarach i opisie robót. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzucany bądź sugerowany przez Zamawiającego. 10. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 11. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy Harmonogram Rzeczowo Finansowy zwanego dalej HRF, który podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. 12. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowym na sumę gwarancyjną min. 100 000,0 zł (słownie złotych: sto tysięcy) na zdarzenia w okresie ubezpieczenia oraz na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wartość oferty jest ceną ryczałtową nie podlegającą zmianie. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia - wynikające z rysunków i opisów, SIWZ oraz wzoru umowy, jak i własnej wiedzy i doświadczenia oraz inne nie ujęte w opisach a konieczne z punktu widzenia Wykonawcy do wykonania dla kompletności wyceny, w tym koszty robót tymczasowych i prac towarzyszących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o. o., 81-519 Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1 PKO BP SA 72 1440 1101 0000 0000 0666 8259 Wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o. o. z siedzibą w Gdyni ul. Powstania Styczniowego 1. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 6 i 7 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt 6 i 7 poniżej. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalegdynia.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach