Przetargi.pl
D10.251.41.J.2016 Przebudowa pomieszczeń usytuowanych w obiektach Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku

Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 1-6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40 , fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Nowe Ogrody 1-6 1-6
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
    REGON: 22196438500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    D10.251.41.J.2016 Przebudowa pomieszczeń usytuowanych w obiektach Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla: Pakiet nr 1 Przebudowa pomieszczeń usytuowanych na parterze budynku nr 20 przy ul. Nowe Ogrody 1-6 w Gdańsku, z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-administracyjne Oddziału Laryngologii. 1. Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania pod nazwą Przebudowa pomieszczeń usytuowanych na parterze budynku nr 20 przy ul. Nowe Ogrody 1-6 w Gdańsku, z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-administracyjne Oddziału Laryngologii zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, STWiOR, przedmiarami, Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową. 2. Zakres prac oraz sposób ich wykonania określa projekt Umowy wraz z załącznikami, a w szczególności Dokumentacja Projektowa i Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Podstawowe dane liczbowe inwestycji: -Powierzchnia zabudowy budynku 220,3 m2 -Powierzchnia zabudowy objęta opracowaniem 132,8 m2 -Powierzchnia użytkowa istniejąca w zakresie opracowania 121,8 m2 -Powierzchnia użytkowa projektowana 121,0 m2 -Kubatura w zakresie opracowania 368,4 m? 4. Miejsce realizacji Pakiet nr 1: Budynek nr 20, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 1-6, dz.nr 54/8 obr.80. Pakiet nr 2 Przebudowa pomieszczeń części parteru budynku przy ul. Powstańców Warszawskich 1/2 w Gdańsku, z przeznaczeniem na Poradnię Diabetologiczną 1. Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania pod nazwą Przebudowa pomieszczeń części parteru budynku przy ul. Powstańców Warszawskich 1/2 w Gdańsku, z przeznaczeniem na Poradnię Diabetologiczną zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, STWiOR, przedmiarami, Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową. 2. Zakres prac oraz sposób ich wykonania określa projekt Umowy wraz z załącznikami, a w szczególności Dokumentacja Projektowa i Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Podstawowe dane liczbowe inwestycji: -Powierzchnia zabudowy budynku 1232,1 m2 -Powierzchnia zabudowy objęta opracowaniem 283,1 m2 -Powierzchnia użytkowa istniejąca w zakresie opracowania 220,2 m2 -Powierzchnia użytkowa projektowana 205,1 m2 -Kubatura w zakresie opracowania 849,3 m3 4. Miejsce realizacji Pakiet nr 2: Budynek szpitala przy ul.Powstańców Warszawskich ?, nr 497/3 i 497/6, Obr.079.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi: Pakiet nr 1 - 3.000,00 zł Pakiet nr 2 - 5.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.copernicus.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach