Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 451 16 91
- Data zamieszczenia: 2016-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
ul. Wrocławska 24 24
45-701 Opole, woj. opolskie
tel. 77 451 16 91
REGON: 00001775600252 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnie. Zakres robót obejmuje m. in.: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) wykonanie posadzek i ścianek działowych, 3) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 4) przebudowę instalacji elektrycznych, alarmowych i monitoringu, 5) przebudowę instalacji sanitarnych i c.o., 6) roboty tynkarskie i malarskie, 7) wymianę obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych, 8) wykonanie ocieplenia i malowanie elewacji zewnętrznej, 9) przebudowę chodnika z kostki betonowej. Szczegółowy zakres robót opisany jest w: 1) Projekcie budowlanym. 2) Projekcie wykonawczym. 3) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 4) Przedmiarach robót. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę nr 20-I/2016 z dnia 28.01.2016 r. wydana przez Starostę Oleskiego. Wykonawca opracuje ofertę po dokładnym zapoznaniu się z charakterystyką i zakresem robót określonym w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca może dokonać, na własny koszt, wizji lokalnej obiektu. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją pracy w budynku użyteczności publicznej w godzinach popołudniowych, tj. od godz. 16:00 do godz. 22:00 i w dni wolne od pracy od godz. 8:00 do 22:00. Po zakończeniu robót budowlanych, wykonawca dostarczy Zamawiającemu 2 komplety dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami naniesionymi na niej w toku realizacji robót wraz oświadczeniem kierownika budowy, dziennikiem budowy, protokołami prób, pomiarów oraz dokumentację dotyczącą prawidłowego działania instalacji, zaświadczeniami właściwych jednostek i organów, atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, dokumentację fotograficzną robót i gwarancje producentów na zastosowane materiały i wyroby budowlane oraz podpisaną kartą gwarancyjną. Wykonawca na żądanie zamawiającego ma obowiązek na bieżąco okazywać wszystkie dokumenty dotyczące prowadzonego zadania, m. in. zamówienia materiału oraz dokumenty potwierdzające ich dostarczenie. Wykonawca wraz z kierownikiem budowy będzie brał udział w radach budowy, które odbywać się będą, w siedzibie zamawiającego lub na placu budowy, po uprzednim zwołaniu ich przez Zamawiającego. OFERTY RÓWNOWAŻNE Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów budowlanych równoważnych w stosunku do wskazanych ww. pozycjach przedmiarowych pod warunkiem, iż oferowane w tych pozycjach przedmiarów robót materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych (co powinno jednoznacznie i bezspornie wynikać z dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), spełniających odpowiednie normy wskazane w dokumentach odniesienia przygotowanych przez zamawiającego. Oferowane wyroby równoważne powinny być zgodne z przyjętymi w dokumentacji rozwiązaniami, zapewniając taką samą lub lepszą funkcjonalność i efekt, jak wyroby wskazane w tej dokumentacji oraz posiadać certyfikat. W przypadku zastosowania materiałów budowlanych równoważnych w stosunku do przyjętych w przedmiarach robót, obowiązek wykazania równoważności spoczywa na wykonawcy, który zobowiązany jest w Formularzu ofertowym do wpisania nazw kosztorysów i pozycji kosztorysowych obejmujących proponowane materiały budowlane równoważne i załączenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie równoważności. Złożone przez wykonawcę dokumenty poświadczające równoważność posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny, czy złożona oferta jest równoważna, a jeśli z ich treści nie będzie wynikało, iż proponowane wyroby są równoważne w stosunku do opisanych przez zamawiającego, stanowić będą podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27