Przetargi.pl
Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lubrzy

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 48-231 Lubrza, ul. Wolności 73
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 407 46 50 , fax. 77 407 46 51
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    ul. Wolności 73 73
    48-231 Lubrza, woj. opolskie
    tel. 77 407 46 50, fax. 77 407 46 51
    REGON: 00053845500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubrza.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lubrzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lubrzy. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: CZĘŚĆ I: przebudowa dachu,(nowa konstrukcja więźby dachowej, oraz ściany kolankowej z wieńcami), wymiana pokrycia dachowego, wykonanie termomodernizacji dachu, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, instalacja grzewcza (wymiana grzejników), wykonanie nowych tynków w pomieszczeniach, malowanie pomieszczeń, wymiana włączników, gniazdek oraz opraw oświetleniowych, wykonanie okładziny podłogowej z płytek ceramicznych, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, montaż rolet okiennych, wykonanie systemu wykrywania ognia i dymu (czujka plus system alarmujący), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji odgromowej, pozostałe, wynikające z dokumentacji projektowej; CZĘŚĆ II: wykonanie termomodernizacji ścian od strony zewnętrznej, wykonanie iniekcji chemicznej ścian konstrukcyjnych budynku na parterze, remont schodów zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji odgromowej, wymiana zadaszenia nad głównym wejściem do budynku, demontaż i montaż elementów będących na elewacjach budynku, wykonanie napisów na elewacji w 3D wraz z podświetleniem, pozostałe, wynikające z dokumentacji projektowej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części I: 1500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100); dla części II: 1500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji - Gwarancja wniesienia wadium zobowiązuje Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 3. Sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Nr 02 8905 0000 2000 0010 1114 0003 z dopiskiem wadium w postępowaniu V.271.3.2015.IOŚ, Modernizacja budynku GOK w Lubrzy - Część I oraz wadium w postępowaniu V.271.3.2015.IOŚ, Modernizacja budynku GOK w Lubrzy - Część II a kserokopię potwierdzenia przelewu załącza do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Lubrzy II piętro pok. nr 209 każdego dnia tygodnia w godzinach 7.00 do 15.00 nie później niż do godziny 9.00 w dniu w którym upływa termin do składania ofert, a kserokopię zamieścić w ofercie. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 5. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubrza.opole.pl/1215/653/16-09-2015-r-modernizacja-budynku-gok-w-lubrzy.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach