Przetargi.pl
Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lubrzy

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 48-231 Lubrza, ul. Wolności 73
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 407 46 50 , fax. 77 407 46 51
  • Data zamieszczenia: 2015-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    ul. Wolności 73 73
    48-231 Lubrza, woj. opolskie
    tel. 77 407 46 50, fax. 77 407 46 51
    REGON: 00053845500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubrza.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lubrzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lubrzy. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: przebudowa dachu,( nowa konstrukcja więźby dachowej, oraz ściany kolankowej z wieńcami), wymiana pokrycia dachowego, wykonanie termomodernizacji dachu, wykonanie termomodernizacji ścian od strony zewnętrznej, wykonanie iniekcji chemicznej ścian konstrukcyjnych budynku na parterze, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, remont schodów zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, instalacja grzewcza - wymiana grzejników, wymiana instalacji odgromowej, wymiana zadaszenia nad głównym wejściem do budynku, demontaż i montaż elementów będących na elewacjach budynku, wykonanie napisów na elewacji w 3D wraz z podświetleniem, pozostałe, wynikające z dokumentacji projektowej; 2. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze SIWZ wraz z załączonymi dokumentami (opis przedmiotu zamówienia - Załączniki Nr 9 i 10 do SIWZ). Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ jako dokument pomocniczy. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku. 3. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon oraz zajęcie pasa drogowego. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia jest możliwe, po uprzednim pisemnym lub telefonicznym tel. 77 407 46 57, 77 407 46 56 lub emailem p.kowalski@lubrza.opole.pl, drogi@lubrza.opole.pl, ustaleniu z pracownikiem Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 5. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania, co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Wszystkie elementy składowe docieplenia powinny pochodzić z jednego systemu dociepleń posiadających pełną aprobatę techniczną. Niedopuszczalne jest stosowanie materiałów z różnych systemów i od różnych producentów. Zastosowany system musi posiadać kompleksowe badania ogniowe i określony stopień rozprzestrzeniania ognia. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 500,00 zł. (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji - Gwarancja wniesienia wadium zobowiązuje Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 3. Sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Nr 02 8905 0000 2000 0010 1114 0003 z dopiskiem wadium w postępowaniu V.271.2.2015.IOŚ, Modernizacja budynku GOK w Lubrzy a kserokopię potwierdzenia przelewu załącza do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Lubrzy II piętro pok. nr 209 każdego dnia tygodnia w godzinach 7.00 do 15.00 nie później niż do godziny 9.00 w dniu w którym upływa termin do składania ofert, a kserokopię zamieścić w ofercie. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 5. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubrza.opole.pl/1189/653/modernizacja-budynku-gok-w-lubrzy.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach