Przetargi.pl
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w celu zwiększenia efektywności energetycznej

Gmina Iłowo-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 13-240 Iłowo-Osada, Wyzwolenia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 654 14 60 , fax. 23 654 10 14
  • Data zamieszczenia: 2020-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iłowo-Osada
    Wyzwolenia 5
    13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 654 14 60, fax. 23 654 10 14
    REGON: 13037812000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.net/ilowo-osada/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków użyteczności publicznej w celu zwiększenia efektywności energetycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych w zakresie modernizacji budynków użyteczności publicznej w celu zwiększenia efektywności energetycznej, z podziałem na zadania (części): Zadanie (część) nr 1 Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Zespole Szkół nr 1 w Iłowie-Osadzie w celu zwiększenia efektywności energetycznej” Zadanie (część) nr 2 Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Zespole Szkół nr 2 w Narzymiu w celu zwiększenia efektywności energetycznej” Ogólny zakres robót dla poszczególnych części: Część 1. Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Zespole Szkół nr 1 w Iłowie-Osadzie w celu zwiększenia efektywności energetycznej Zadanie dotyczy kompleksowej modernizacji energetycznej budynków Zespołu Szkół Nr 1 w Iłowie-Osadzie. Zakres projektu obejmuje roboty budowlane wynikające z audytów energetycznych związane z ulepszeniem termomodernizacyjnym i oświetleniowym m.in.: a) docieplenie ścian fundamentowych, b)wykonanie opaski, c) naprawa pęknięć i rys ścian zewnętrznych, d) docieplenie ścian zewnętrznych, dachu i stropodachu (z pracami towarzyszącymi), e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej), f) modernizacja instalacji c.o. i c.w.u., kotłowni (w tym wymiana nisko sprawnych kotłów gazowych na kocioł kondensacyjny gazowy), g) wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem na energooszczędne, h) wykonanie instalacji odgromowej, i) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, j) prace rozbiórkowe i remontowe towarzyszące (niezbędne do wykonania w ramach ww. prac termomodernizacyjnych– zgodnie z audytem i dokumentacją techniczną,) k) ochrona przyrody – montaż budek lęgowych, i) pozostałe prace stanowiące koszty niekwalifikowalne: roboty malarskie, schody zewnętrzne, murki zewnętrzne, balustrady zewnętrze, daszki nad drzwiami wejściowymi. Część nr 2. Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Zespole Szkół nr 2 w Narzymiu w celu zwiększenia efektywności energetycznej Zadanie dotyczy kompleksowej modernizacji energetycznej budynków Zespołu Szkół Nr 2 w Narzymiu. Zakres projektu obejmuje roboty budowlane wynikające z audytów energetycznych związane z ulepszeniem termomodernizacyjnym i oświetleniowym m.in.: a) docieplenie ścian fundamentowych, b) wykonanie opaski, c) naprawa pęknięć i rys ścian zewnętrznych, d) docieplenie ścian zewnętrznych, dachu i stropodachu (z pracami towarzyszącymi), e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej), f) modernizacja instalacji c.o. i c.w.u., kotłowni (w tym wymiana nisko sprawnego kotła gazowego na kocioł kondensacyjny gazowy), g) wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem na energooszczędne, h) wykonanie instalacji odgromowej, i) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, j) prace rozbiórkowe i remontowe towarzyszące (niezbędne do wykonania w ramach ww. prac termomodernizacyjnych– zgodnie z audytem i dokumentacją techniczną, k) ochrona przyrody – montaż budek lęgowych, l) pozostałe prace stanowiące koszty niekwalifikowalne: roboty malarskie, schody zewnętrzne, murki zewnętrzne, balustrady zewnętrzne, daszki nad drzwiami wejściowymi, 1.2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa, tj. a) Załącznik nr 1 SIWZ: Projekt budowlany i audyt energetyczny zadanie nr 1, b) Załącznik nr 1a SIWZ: Projekt budowlany i audyt energetyczny zadanie nr 2 c) Załącznik nr 2 SIWZ: Przedmiar robót-zadanie nr 1, d) Załącznik nr 2a do SIWZ: Przedmiar robót zadanie nr 2, e) Załącznik nr 3 do SIWZ: Specyfikacja Techniczna Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych,– dla zadania nr 1 f) Załącznik nr 3a do SIWZ: Specyfikacja Techniczna Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych,– dla zadania nr 2 Po wykonaniu robót przez wykonawcę, należy wykonać prace porządkowe. Realizacja inwestycji zadanie nr 1 i zadanie nr 2 musi uwzględniać wymogi ochrony przyrody (w tym realizacja postanowień i obowiązków wynikających z wydanych w terminie późniejszym decyzji derogacyjnych). Uwaga: Zamawiający wymaga aby w ofercie zostało ujęte wywiezie materiałów rozbiórkowych np. we własne miejsce składowania. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia i utrzymania terenu robót, w zakresie ich bezpieczeństwa, przez cały okres realizacji robót budowlanych. Wykonawca zapewnią, oznakowanie i zabezpieczenie w obrębie wykonywanych robót. Wyłoniony w toku postępowania Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy / robót nad realizacją przedmiotowego zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych oraz kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą i poglądową do sporządzenia oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: -dla zadania nr 1: 60.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) -dla zadania nr 2: 60.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieniądzu – przelewem lub wpłatą na rachunek Zamawiającego : 09 1020 3541 0000 5802 0326 9982 z dopiskiem: wadium na RI.271.6.2020.PN dla zadania nr 1, wadium na RI.271.4.2017.PN dla zadania nr 2. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty, natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (kserokopię przelewu lub dowodu wpłaty włączyć do oferty). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy : 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za spełnione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 13.1. SIWZ lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwraca wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.9.1) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a wykonawca wskazał towraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Zamawiający żąda dołączenia do złożonej oferty kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę metodą uproszczoną dla każdej części. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach