Przetargi.pl
Adaptacja i modernizacja budynku dla celów świetlicy środowiskowej wraz wyposażeniem w m. Pruski

Gmina Iłowo-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 13-240 Iłowo-Osada, Wyzwolenia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 654 14 60 , fax. 23 654 10 14
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iłowo-Osada
    Wyzwolenia 5
    13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 654 14 60, fax. 23 654 10 14
    REGON: 13037812000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.net/ilowo-osada/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i modernizacja budynku dla celów świetlicy środowiskowej wraz wyposażeniem w m. Pruski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu Adaptacji i modernizacji budynku dla celów świetlicy środowiskowej wraz wyposażeniem w m. Pruski w następującym zakresie: Część nr 1. Adaptacja i modernizacja budynku dla celów świetlicy środowiskowej, Część nr 2. Dostawa wyposażenia dla celów świetlicy środowiskowej, Część nr 1. Adaptacji i modernizacji budynku dla celów świetlicy środowiskowej wraz wyposażeniem w m. Pruski Opis przedmiotu zamówienia: Projektowane zamierzenie budowlane polega na modernizacji budynku świetlicy środowiskowej. Zakres inwestycji obejmuje m.in.: a) przebudowę ścian działowych wraz z częściową rozbiórką istniejących, b) budowę instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią gazową, c) wymianę instalacji elektrycznej, d) wymianę stolarki wewnętrznej, e) przebudowę instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej, f) prace remontowo-malarskie ścian i sufitów, g) wymianę podłogi na gruncie wraz z dociepleniem, h) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, i) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych oraz stropu pod nieogrzewanym strychem, j) osuszenie i dezynfekcję zawilgoconych części ścian zewnętrznych, k) oczyszczenie istniejącego pokrycia dachowego z malowaniem, l) wykonanie robót zagospodarowania terenu tj. opaski wokół budynku i chodnika, ł) działania kompensacyjne (zakup i montaż budek lęgowych dla ptaków – ilość zgodna z ekspertyzą przyrodniczą) Zamawiający informuje o podziale funkcjonalnym obiektu, dlatego w formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia z całości zamówienia kosztów oddzielnie dla poszczególnych kategorii. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za całość zamówienia dla części nr 1 w tym dla: lokal mieszkalny, świetlica – sala zebrań i świetlica – pozostała część – bez sali zebrań. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osoby uprawnionej – posiadającej wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiedniej specjalności. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty. Część nr 2. Dostawa wyposażenia dla celów świetlicy środowiskowej, Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla celów świetlicy w następującym zakresie min: 1. Sala komputerowo- edukacyjna a) Krzesło biurowe obrotowe 3 szt. b) Biurko z szufladą i szafką z blatem drewnopodobnym w kolorze dębu 3 szt. c) Komputer z oprogramowaniem ( system operacyjny Windows 10, dysk HDD 500 G, procesor min. 3 GHz, pamięć RAM 8 GB) lub o przybliżonych parametrach 3 szt. d) Monitor 24 cale 3 szt. e) Klawiatura i myszka komputerowa 3 szt. f) Stół prostokątny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 2 szt. G) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 12 szt. h) Regał 210x120x40cm w kolorze białym 2szt. i) Gry planszowe 20szt. j) Tablica multimedialna 1 szt. k) Rzutnik 1szt l) Materiały plastyczne (bloki, kredki, plastelina, farby, ołówki, gumki, temperówki, pędzle, wycinanki, nożyczki) -20 kpl. m) Flipchart do prezentacji 2szt. m) Tablica korkowa 150x200 cm 2 szt. 2. Pracownia terapii ruchu a) Rower treningowy magnetyczny (20 poziomów oporu, dotykowe sensory pulsu na kierownicy, regulacja siodełka w pionie i w poziomie, regulowana kierownica, możliwość podłączenia odtwarzacza MP3, Ekran 5” LCD z niebieskim podświetleniem, programy treningowe). b) Orbitrek magnetyczny (komputerowa regulacja obciążenia, dotykowe sensory pulsu na kierownicy, komputer z programami treningowymi) 1 szt. c) Bieżnia- moc silnika 2,5KM, minimum 15 programów treningowych, program HRC, czujniki częstotliwości tętna, koła transportowe. 1 szt. d) Karimata w kolorze niebieskim 10 szt. e) 5 piłek o średnicy 65 cm. f) Regał o wym. 210x120x40 cm w kolorze białym 2 szt. 3. Pracownia psychologiczna a) Biurko w kolorze białym z szafką 1 szt. b) Krzesło biurowe obrotowe w kolorze szarym 1 szt. c) Fotel w kolorze szarym 1 szt. d) Regał 210x100x40cm w kolorze białym 1szt. 4. Sala dydaktyczna a) Krzesło biurowe obrotowe w kolorze szarym 6 szt. b) Biurko w kolorze białym 6 szt. 5. WC damskie i WC męskie wraz z przedsionkami a) Dozownik na mydło 2 szt. b) Podajnik ręczników papierowych 2 szt. c) Kosz na śmieci pedałowy 2 szt. 6. WC dla osób niepełnosprawnych a) Dozownik na mydło 1 szt. b) Podajnik ręczników papierowych 1 szt. c) Kosz na śmieci pedałowy 1 szt. 7. Pomieszczenie porządkowe a) Szafka 50x50x40 w kolorze białym 1 szt. 8. Aneks kuchenny a) Zabudowa kuchenna (szafki wiszące i stojące) na całych dwóch ścianach, zgodnie z rysunkiem, fronty matowe w kolorze szarym, blat laminowany w kolorze białym, otwieranie szafek – żłobienia 1 kpl. b) Płyta indukcyjna ( moc min. 4000 W, 4 pola grzejne) 1 szt. c) Piekarnik ( klasa energetyczna A+, moc 3000 W) w kolorze srebrnym 1 szt. d) Okap podszafkowy ( moc 120 W) w kolorze srebrnym 1 szt. e) Lodówka podblatowa ( klasa A+, moc 200 W) 1 szt. f) Zmywarko- wypażarka ( klasa A+, moc 2000 W) w zabudowie 1 szt. g) Kuchenka mikrofalowa ( moc 700 W) w kolorze srebrnym 1 szt. h) Naczynia (talerz płaski mały, talerz płaski duży, talerz głęboki, szklanki w uchem z grubego szkła, literatki) 40 szt. każdego rodzaju, i) Sztućce (widelec, łyżka, nóż, łyżeczka) 40 szt. każdego rodzaju j) Czajnik elektryczny 1 szt. k) Komplet misek różnej wielkości (5 szt.) 1 kpl. l) Patelnie duża i mała 2 szt. ł) Komplet 5 szt. garnków różnej wielkości do gotowania na płycie indukcyjnej 1 kpl. m) Komplet desek do krojenia (5 szt.) 1 kpl. n) Komplet noży do krojenia różnej wielkości (5 szt.) 1 kpl. 8a. Pomieszczenie opiekunek a) Szafka stojąca 1 szt. b) Stół z dwoma krzesłami 1 szt. 9. Pomieszczenie pobytu dziennego a) Telewizor 50 cali powieszony na ścianie ( rozdzielczość 4K UHD, częstotliwość odświeżania 1000 Hz) 1 szt. b) Stół owalny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 3 szt. c) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 18 szt. d) Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu 1 szt. 10. Sala zebrań a) Stół owalny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 3 szt. b) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 18 szt. c) Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu 1 szt. 11. Szczegółowy zakres całego wyposażenia określony został w dokumentacji projektowej i przedmiarze- i rysunku na którym umiejscowiono wyposażenie (załącznik nr 2a do SIWZ), który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty. 12. W cenie urządzeń i wyposażenia należy uwzględnić: pokaz prawidłowej obsługi wykonany w obiekcie świetlica Pruski przez dostawcę – ew. przeszkolenie dla pracowników z zakresu obsługi urządzeń, serwis urządzenia w okresie gwarancji, 13. Wyposażenie musi odpowiadać wymaganiom jakościowym bezpieczeństwa, ergonomii, stosownie do obowiązujących przepisów i norm. Musi posiadać deklarację zgodności CE oraz instrukcję obsługi w języku polskim, 14. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi lub "równoważnymi" zapewniającymi swobodną i pełną funkcjonalność w projektowanym budynku świetlicy, 15. Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, wyposażenie ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, 16. Materiały i surowce użyte do produkcji muszą posiadać wysoką jakość i trwałość - zgodnie z wymogami PN. 17. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony przez Wykonawcę do świetlicy w m. Pruski, 13-240 Iłowo-Osada, 18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami niniejszej SIWZ, zawartą umową. 19. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 20. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. 21. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie materiałów lub urządzeń to należy je rozumieć jako przykład modelowy. - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne lub użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 22. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). 23. Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu producenta i posiadać parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna : art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 24.Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, wszelkie inne dokumenty wymagane przez odpowiednie w danym zakresie instytucje. 25. Wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty - karty katalogowe, itp. - na proponowane w ofercie materiały i urządzenia, przed ich dostawą i ew. wbudowaniem. Uwaga : zgodnie z zapisem art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 26. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym : za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 27. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też proponuje się dokonanie, we własnym zakresie i na własny koszt, wizji lokalnej terenów obejmujących przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 28. Uwaga Wykonawcy!!! W przedmiarze i na rysunku, na którym umiejscowiono wyposażenie Załącznik nr 2a SIWZ występują różnice w zakresie przypisania poszczególnych elementów wyposażenia dla danych pomieszczeń. Jednak przy dostarczaniu i rozmieszeniu wyposażenia należy przyjąć to co zawarte jest na rysunku poglądowym. Ilość i jakość wyposażenia dla całego zakresu dostaw zarówno w przedmiarze jak i na rysunku jest identyczna i nie powoduje występowania jakichkolwiek różnic przy sporządzaniu oferty. Natomiast przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu. W przedmiarze nastąpiła oczywista omyłka pisarska i błędnie wpisano liczbę 30. 29. Zamawiający wymaga aby w zakresie dostawy wyposażenia, dokonać także instalacji, podłączenia i montażu poszczególnego asortymentu. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby wszelkie urządzenia elektryczne były podłączone przez osobę posiadającą uprawnienia w tym zakresie, np. w przypadku płyty indukcyjnej. 3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym dla części nr 1 określa dokumentacja projektowa, tj.: Załączniki do SWIZ : - Załącznik nr l Projekt budowlany. - Załącznik nr 2 SIWZ: Przedmiar robót, stanowiący formę poglądową i uzupełniającą przedmiotu zamówienia. - Załącznik nr 3 Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru, przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieniądzu – przelewem lub wpłatą na rachunek Zamawiającego : 27 8225 1019 2002 0020 0019 0004 z dopiskiem: RI.271.8.2019.PN, UWAGA: Nr 09 1020 3541 0000 5802 0326 9982 – wpłaty wadium dokonywane od dnia 03.12.2019r. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty, natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (kserokopię przelewu lub dowodu wpłaty włączyć do oferty). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za spełnione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1. lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwraca wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.9.1) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Zamawiający żąda dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę metodą uproszczoną. Kosztorys ma charakter pomocniczy i służył będzie Zamawiającemu do celów informacyjnych, poglądowych oraz rozliczeniowych. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach