Przetargi.pl
„Dowożenie uczniów do szkół z terenu miasta i gminy Młynary”

Gmina Młynary ogłasza przetarg

  • Adres: 14-420 Młynary, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2486082 w. 39 , fax. 552 486 400
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Młynary
    ul. Dworcowa 29
    14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2486082 w. 39, fax. 552 486 400
    REGON: 17074813000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http;//bip.mlynary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowożenie uczniów do szkół z terenu miasta i gminy Młynary”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie uczniów oraz dzieci realizujących roczne przygotowanie przedszkolne z terenu miasta i gminy Młynary do Szkół Podstawowych w Młynarach, Błudowie i Przedszkola w Młynarach na podstawie imiennych biletów miesięcznych dla szacowanej liczby 172 dzieci i uczniów. Przewóz dzieci i młodzieży będzie realizowany we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 i 2020/2021. Usługa w ramach obsługiwanych linii komunikacyjnych obejmować będzie dowóz do placówek oświatowych i odwóz. Wykonawca dokona przewozu środkami transportu samochodowego na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego rozkładu jazdy. Zamawiający na liniach tych zapewni opiekunów. Dowożenie będzie realizowane dwoma autobusami wyposażonymi co najmniej 39 miejsc siedzących plus kierowca oraz autobusem wyposażonym w co najmniej 19 miejsc siedzących plus kierowca. 2. Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca z uprawnieniami oraz opiekun, który zapewni uczniom bezpieczne wsiadanie do środka transportu, opiekę nad uczniami w czasie przewozu, dojazd do właściwego przystanku oraz bezpieczne wysiadanie w miejscu przeznaczenia. 3. Trasy przewozu oraz liczbę dzieci i uczniów uprawnionych do korzystania z dowozów przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. Wykazana w załączniku liczba kilometrów na poszczególnych liniach komunikacyjnych ma wartość orientacyjną. Przed złożeniem oferty Oferent zobowiązany jest do dokonania pomiaru długości poszczególnych linii komunikacyjnych we własnym zakresie. Wykazana w załączniku liczba pasażerów na poszczególnych liniach komunikacyjnych może ulec zmianie o ±10%. Imienny wykaz dzieci i uczniów uprawnionych do przewozu określającym imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie 14 dni od podpisania umowy. Przedstawiony w załączniku godzinowy rozkład jazdy może zostać zaktualizowany zgodnie z bieżącymi potrzebami placówek oświatowych. 4. Imienne bilety miesięczne Wykonawca przekaże do Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Młynarach, Szkoły Podstawowej w Błudowie i Przedszkola w Młynarach w terminie do 25 każdego miesiąca na następny miesiąc. 5. Decyzje o ewentualnych zmianach tras oraz godzin dowozów i odwozów (wynikających np. ze zmiany godzin pracy szkół) będą podejmowane przez Zamawiającego. 6. Przewozy odbywać się będą w dniach zajęć szkolnych i realizowane będą w ramach regularnych przewozów osób. 7. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie autobusu Wykonawca zapewni autobus zastępczy, spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w ciągu 60 minut. 8. Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu kursów. Przystanki autobusowe powinny zostać wyposażone w aktualne rozkłady jazdy. 9. Ponadto w ramach tego zadania będą realizowane wyjazdy edukacyjne np. do kina, teatru itp. w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021. Szacowana liczba wyjazdów edukacyjnych w okresie obowiązywania umowy to 15 i przejechanych kilometrów 900 km realizowanych w przerwach międzykursowych. Zamawiający na realizacje tych wyjazdów będzie każdorazowo wstawiał odrębne zamówienie. Liczba wyjazdów i przejechanych kilometrów może ulec zmianie. 10, Liczba przejechanych kilometrów przy realizacji wyjazdów edukacyjnych będzie liczona od i do placówki oświatowej organizującej wyjazd. 11. Do realizacji tego zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy za odpłatnością trzy pojazdy: a) AUTOSAN nr rej. NEB 12999;rok produkcji 2009 r., z liczbą miejsc siedzących 39 plus kierowca; b) AUTOSAN nr rej. NEB 29402;rok produkcji 2014 r., z liczbą miejsc siedzących 39 plus kierowca; c) MERCUS nr rej. NEB 41892; rok produkcji 2017 r., z liczbą miejsc siedzących 19 plus kierowca; autobusy można oglądać w w dniach pracy urzędu w godzinach 8:30 – 12:30. Zasady najmu, odpłatności i użytkowania zostaną określone w odrębnej umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 800,00 zł, słownie: cztery tysiące osiemset 00/100 złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: na numer rachunku 63 1020 1752 0000 0502 0160 6649 z adnotacją „Wadium – Przetarg – dowożenie uczniów do szkół ”, 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.) 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 10. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej oraz posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz posiadają zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, o których mowa w art. 5 ust. 1 i art. 18 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, wzór załącznik Nr 3 i 4, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII pkt.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) formularz ofertowy (załącznik Nr 2 do SIWZ), c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w rozdz. XI. 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach