Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczenia w budynku zlokalizowanym przy ul. Staszica 1 w Iłowie-Osadzie na potrzeby działalności Klubu Seniora

Gmina Iłowo-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 13-240 Iłowo-Osada, Wyzwolenia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 654 14 60 , fax. 23 654 10 14
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iłowo-Osada
    Wyzwolenia 5
    13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 654 14 60, fax. 23 654 10 14
    REGON: 13037812000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.net/ilowo-osada/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczenia w budynku zlokalizowanym przy ul. Staszica 1 w Iłowie-Osadzie na potrzeby działalności Klubu Seniora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na Adaptacja pomieszczenia w budynku zlokalizowanym przy ul. Staszica 1 w Iłowie-Osadzie na potrzeby działalności Klubu Seniora w następującym zakresie: Część nr 1. Adaptacja pomieszczenia w budynku zlokalizowanym przy ul. Staszica 1 w Iłowie-Osadzie na potrzeby działalności Klubu Seniora. Część nr 2. Dostawa schodołazu dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Część nr 1. Adaptacja pomieszczenia w budynku zlokalizowanym przy ul. Staszica 1 w Iłowie-Osadzie na potrzeby działalności Klubu Seniora Opis przedmiotu zamówienia: - Adaptacja sali sesyjnej na pomieszczenia służące do integracji osób starszych. Część istniejącego budynku ma spełniać funkcję klubu seniora. Lokal objęty opracowaniem znajduje się na I piętrze budynku. Dostęp dla osób niepełnosprawnych zapewniony będzie przez schodołaz. Pomieszczenia uzyskane po adaptacji: 1) Pomieszczenie aneks kuchenny – 5,53m2: Pomieszczenie zajmuje łatwo dostępne miejsce. Wyposażone jest w zlewozmywak dwukomorowy z szafką wiszącą z ociekaczem, zasobnik z ręcznikami jednorazowego użytku, mydło w płynie, lodów­kę i kuchenkę 4 palnikową, czajnik elektryczny, szafki z blatem łatwozmywalnym i podstawowym wyposażeniem. 2) WC męskie – 4,57 m2: Pomieszczenie we wyposażone jest w miskę ustępową z pochwytami dla osób niepełnosprawnych, umywalkę z pochwytem dla osób niepełnosprawnych, wpust podłogowy i złączkę do węża. 3) WC damskie – 5,13 m2: Pomieszczenie we wyposażone jest w miskę ustępową z pochwytami dla osób niepełnosprawnych, umywalkę z pochwytem dla osób niepełnosprawnych, wpust podłogowy i złączkę do węża. W po­mieszczeniu znajduje się brodzik porządkowy o wys. 50cm, szafą gospodarczą na środki czystości. 4) Sala spotkań – 50,39 m2: Sala spotkań wyposażona jest w kanapę i stolik kawowy oraz telewizję, stół z blatem zmywalnym oraz krzesła i apteczkę. Przy wejściu znajdować się będzie wieszak na okrycia wierzchnie. 5) Oświetlenie: Oświetlenie w klubie seniora powinno być tak usytuowane, żeby me powodowało tzw. olśnienia. Moc światła powinna być zbliżona do oświetlenia dziennego. Białe światło pozwala na właściwą ocenę kolorów i me męczy oczu. 6) Opis wykończenia pomieszczeń: W pomieszczeniach sanitarnych projektuje się wykonanie podłóg zmywalnych z płytek terakotowych, na ścianach w miejscu zlewozmywaków i umywalek projektuje się ułożenie pasa pły­tek zmywalnych o szerokości min. 80cm natomiast pozostałe ściany projektuje się pomalować farba­mi akrylowymi zmywalnymi w kolorach jasnych. Zakres robót: a) Roboty rozbiórkowe, przygotowaw­cze, b) Roboty murowe, okładzinowe, po­sadzkowe, c) Roboty wykończeniowe, stolarka drzwiowa, d) Roboty elektryczne, zakup, dostawa i montaż osprzętu elektrycznego, e) Roboty sanitarne, zakup, dostawa i montaż osprzętu sanitarnego, f) Zakup, dostawa i montaż wyposa­żenia. Część nr 2. Dostawa schodołazu dla potrzeb osób niepełnosprawnych: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego schodołazu umożliwiającego osobom niepełnosprawnym poruszających się na dowolnych ręcznych wózkach inwalidzkich, wózkach elektrycznych oraz wózkach aktywnych i specjalnych bezpieczne pokonywanie stopni schodów z pomocą osoby towarzyszącej - ilość : szt. 1. Minimalne warunki techniczne: Obciążenie: od 130kg do 160 kg Wysokość: 930 mm Szerokość: 650 mm Długość podstawy: 980 mm Całkowita długość: 1380 mm 1) Zastosowanie : wszystkie rodzaje wózków ręcznych, wózków elektrycznych oraz wózków aktywnych i specjalnych, 2) Kolor : dowolny, 3) Wyposażenie : wyposażony w specjalne elementy mocujące, które pozwalają na bezpieczne zamontowanie i transport po schodach większości wózków inwalidzkich, wyposażony w pasy bezpieczeństwa, regulowane zagłówki z łatwo zmywalnego materiału, rampa do wózków inwalidzkich wielopozycyjnych lub wózków z napędem elektrycznym, kontrolery bezpieczeństwa i blokady na drążku sterowniczym, przycisk STOP umożliwiający zatrzymanie urządzenia w przypadku zagrożenia, 4) Typ: gąsienicowy, gąsienice - wykonane z gumy odpornej na ścieranie, nie zostawiające śladów na powierzchni, 5) Hamulec: elektromagnetyczny oraz ręczny manualny, 6) Zasilanie: baterie ładowane z prostownika będącego elementem wyposażenia (bezobsługowe, żelowe), 7) Napęd : silnik elektryczny (akumulatorowy), 8) Składany, łatwy do obsługi, transportu i przenoszenia, 9) W cenie urządzenia należy uwzględnić : pokaz prawidłowej obsługi wykonany w obiekcie GOKiS Iłowo-Osada przez dostawcę - przeszkolenie dla pracowników z zakresu obsługi urządzenia, serwis urządzenia w okresie gwarancji, 10 ) Transporter schodowy musi odpowiadać wymaganiom jakościowym bezpieczeństwa, ergonomii, stosownie do obowiązujących przepisów i norm. Musi posiadać deklarację zgodności CE oraz instrukcję obsługi w języku polskim, 11) Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi lub "równoważnymi" zapewniającymi swobodną komunikację i pełną funkcjonalność w istniejącej klatce schodowej w budynku GOKiS Iłowo-Osada, w którym zlokalizowany będzie Klub Seniora, 12) Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, 13) Materiały i surowce użyte do produkcji muszą posiadać wysoką jakość i trwałość - zgodnie z wymogami PN i muszą spełniać warunki ppoż. 14) Parametry schodów: a) Wymiary spocznika klatki schodowej: wymiar faktyczny 880mm x 2015mm. b) Szerokość schodów 950mm. Pierwszy stopień wysokość: 190mm, kolejne 160mm. 15) Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu niezbędnych elementów na spoczniku umożliwiających swobodne poruszanie się, komunikacje schodołazu. Zalecana wizja lokalna w obiekcie, celem sporządzenia i skalkulowania prawidłowo złożonej oferty. 16) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony przez Wykonawcę do Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu z siedzibą : ul. Staszica 1, 13-240 Iłowo Osada. 17) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami niniejszej SIWZ, zawartą umową. 18) W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 19) Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. 20) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie materiałów budowlanych lub urządzeń to należy je rozumieć jako przykład modelowy. - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne lub użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 21) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu it.). 22) Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu producenta i posiadać parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna : art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 23) Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, wszelkie inne dokumenty wymagane przez odpowiednie w danym zakresie instytucje. 24) Wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty - karty katalogowe, itp. - na proponowane w ofercie materiały i urządzenia, przed ich wbudowaniem. Uwaga : zgodnie z zapisem art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 25) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym : za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 26) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też proponuje się dokonanie, we własnym zakresie i na własny koszt, wizji lokalnej terenów obejmujących przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym dla części nr 1 określa dokumentacja projektowa, tj.: Załączniki do SWIZ : Załącznik nr l Projekt budowlany. Załącznik nr 2 SIWZ: Przedmiar robót, stanowiący formę poglądową i uzupełniającą przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 3 Specyfikacja Techniczna Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wyłącznie dla części nr 1: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieniądzu – przelewem lub wpłatą na rachunek Zamawiającego : 27 8225 1019 2002 0020 0019 0004 z dopiskiem: RI.271.4.2019.PN b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty, natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (kserokopię przelewu lub dowodu wpłaty włączyć do oferty). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za spełnione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1. lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwraca wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.9.1) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Zamawiający dla części nr 1 żąda dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę metodą uproszczoną. Kosztorys ma charakter pomocniczy i służył będzie Zamawiającemu do celów informacyjnych, poglądowych oraz rozliczeniowych. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach