Przetargi.pl
Modernizacja budynków szkół w Giebułtowie i Rębiszowie

Gmina Mirsk ogłasza przetarg

  • Adres: 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 647 04 40 , fax. 075 647 04 69
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirsk
    Plac Wolności 39 39
    59-630 Mirsk, woj. dolnośląskie
    tel. 075 647 04 40, fax. 075 647 04 69
    REGON: 23082163000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków szkół w Giebułtowie i Rębiszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla dwóch zadań z zakresu modernizacji budynków szkół w Giebułtowie i Rębiszowie. Zadanie nr I - wykonanie robót budowlanych związanych z przystosowaniem oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Giebułtowie do obowiązujących przepisów ppoż. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i pomocniczo przedmiar robót opracowane przez Biuro Kompleksowych Inwestycji Komunalnych Adamkiewicz z Lubania. Projekt budowlany sporządzony został w październiku 2015r. Wszystkie roboty objęte zakresem umownym winny być wykonane zgodnie z w/w projektem. Zakres rzeczowy zadania nr I: a) wykonanie nowego podjazdu dla niepełnosprawnych do wejścia głównego, likwidującego barierę architektoniczną, b) wykonanie wyjścia ewakuacyjnego odporności ogniowej EI30 w pomieszczeniu 1/1 prowadzącego w przestrzeń korytarza, oraz nowego wyjścia bezpośrednio na zewnątrz budynku. c) wydzielenie fragmentu budynku objętego opracowaniem, w którym mieścić się będzie oddział przedszkolny , zapewniający w tej części budynku warunki techniczne wymagane dla przedszkoli, d) wykonanie dwóch kanałów wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczenia 1/1, e) wpięcie nowej sieci wodociągowej do rur wyprowadzonych z budynku świetlicy, f) wykonanie obudowy grzejników i rur c.o. zabezpieczającej przed możliwością poparzenia dzieci, g) modernizacja i częściowa wymiana istniejącej instalacji c.o. oraz elektrycznej projektowane jako rozbudowa istniejących już instalacji, h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, i) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych po przeprowadzonej modernizacji. j) kompleksowe sprzątanie pomieszczeń po przeprowadzonych pracach remontowych, k) wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych po przeprowadzonych pracach remontowych Zadanie nr II - 1) wykonanie robót budowlanych związanych z przystosowaniem oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Rębiszowie do obowiązujących przepisów ppoż. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i pomocniczo przedmiar robót opracowane przez Biuro Kompleksowych Inwestycji Komunalnych Adamkiewicz z Lubania. Projekt budowlany sporządzony został w październiku 2015r. Wszystkie roboty objęte zakresem umownym winny być wykonane zgodnie z w/w projektem. Zakres rzeczowy zadania nr II: a) wykonanie nowego podjazdu dla niepełnosprawnych do wejścia głównego, likwidującego barierę architektoniczną, b) wykonanie wyjścia ewakuacyjnego odporności ogniowej EI30 w pomieszczeniu 6 prowadzącego w przestrzeń korytarza, oraz nowego wyjścia bezpośrednio na zewnątrz budynku. c) wydzielenie fragmentu budynku objętego opracowaniem, w którym mieścić się będzie oddział przedszkolny , zapewniający w tej części budynku warunki techniczne wymagane dla przedszkoli, d) wykonanie dwóch kanałów wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczenia 1/1, e) wpięcie nowej sieci wodociągowej do rur wyprowadzonych z budynku świetlicy, f) wykonanie obudowy grzejników i rur c.o. zabezpieczającej przed możliwością poparzenia dzieci, g) modernizacja i częściowa wymiana istniejącej instalacji c.o. oraz elektrycznej projektowane jako rozbudowa istniejących już instalacji, h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, i) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych po przeprowadzonej modernizacji, j) kompleksowe sprzątanie pomieszczeń po przeprowadzonych pracach remontowych, k)wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych po przeprowadzonych pracach remontowych. 2) wykonanie w Szkole Podstawowej w Rębiszowie prac remontowych w węźle sanitarnym budynku głównego - 5 pomieszczeń WC i w budynku pomocniczym - 2 pomieszczenia WC. Zakres prac remontowych: wymiana okładzin ściennych i posadzkowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (drzwi łazienkowe z wentylacją i z ościeżnicą regulowaną), przemurowanie ścianek działowych, wykonanie tynków pod okładziny ceramiczne, wymiana podłoży pod posadzki z płytek ceramicznych, wykonanie obudów rur instalacyjnych, przygotowanie powierzchni starych tynków ścian i sufitów do malowania, roboty malarskie, wymiana urządzeń sanitarnych wraz z instalacjami wodną i kanalizacyjną w obrębie sanitariatów , połączenie nowo wykonanych instalacji sanitarnych z istniejącymi, prace związane z instalacjami elektrycznymi demontaż i ponowny montaż osprzętu elektrycznego, przesuniecie w razie konieczności wyłączników, gniazd i punktów oświetleniowych, demontaż i montaż istniejących grzejników podczas prowadzenia prac remontowych, kompleksowe sprzątanie pomieszczeń po przeprowadzonych pracach remontowych, wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych po przeprowadzonych pracach remontowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 2.600,00z ł(słownie: dwa tysiące sześćset 00/100 zł ) dla całości zadania. Natomiast dla poszczególnych zadań: Zadanie nr I - 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 zł), Zadanie nr II - 2.100,00zł (słownie: dwa tysiące sto 00/100 zł).1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta?wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Pol?skiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42 poz. 275) Kopia poręczenia, polisy lub gwarancji potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem musi być dołączona do oferty. e) w pieniądzu - przele?wem na rachunek bankowy: PKO Gryfów Śl. nr konta 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468 Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w siedzibie zamawiającego muszą zostać złożone w/w formy wadium O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wpłacone w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania oferta, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w siedzibie zamawiającego lub przekaże dyspozycję do banku, zgodnie z warunkami określonymi w art.46 Ustawy PZP.1.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.mirsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach