Przetargi.pl
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Nieszkowicach Wielkich

Gmina Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6123361 w. 26 , fax. 146 119 922
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 26
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 6123361 w. 26, fax. 146 119 922
    REGON: 53217400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Nieszkowicach Wielkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska wielofunkcyjnego (do piłki ręcznej, siatkówki i koszykówki) w Nieszkowicach Wielkich, Gmina Bochnia w zakresie: roboty ziemne – rozbiórka nawierzchni i podbudowy, wykonanie podbudowy z kruszyw wraz z obrzeżami, wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z malowaniem linii, dostawa i montaż wyposażenia boiska: piłkochwytów, zestawów do siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej, dostawa i montaż tablicy informacyjnej wg wzoru Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach i Załącznikiem nr 6 stanowiącym opis techniczny przedmiotu zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej. Obowiązek wynikający z art. 8a ustawy Pzp, dotyczący informacji RODO został opisany w rozdziale III SIWZ pkt. 3.5 Zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego w ramach przyznanej dotacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – zał. Nr 1 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów lub inny dokument na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4)czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3.Kosztorys ofertowy uproszczony złożony w oryginale na podstawie załączonego przedmiaru. 4.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). Dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach