Przetargi.pl
Melioracja gruntu leśnego i budowa zbiornika wodnego na terenie Archiwum klonów LBG Kostrzyca w Miłkowie

Leśny Bank Genów Kostrzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-535 Miłków, Miłków 300
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7131048 wew. 131 , fax. 075 7131754
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Leśny Bank Genów Kostrzyca
    Miłków 300 300
    58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7131048 wew. 131, fax. 075 7131754
    REGON: 23029624100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Melioracja gruntu leśnego i budowa zbiornika wodnego na terenie Archiwum klonów LBG Kostrzyca w Miłkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu poprzez jego zmeliorowanie obejmujące budowę, odbudowę i rozbudowę istniejącej sieci rowów, budowę stawu retencyjnego z możliwością wykorzystania zmagazynowanej wody do celów przeciwpożarowych oraz budowę i odbudowę utwardzenia leśnych ciągów komunikacyjnych. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został dokonany za pomocą: a) Projektu budowlanego wraz z elementami operatu wodno-prawnego - załącznik nr 1 do SIWZ; b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Przedmiaru robót - załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Zakres prac obejmuje: a) Odbudowę pięciu rowów melioracyjnych o łącznej długości 560 mb wraz z umocnieniem koryta obsiewem mieszanką traw. b) Rozbudowę trzech rowów melioracyjnych o łącznej długości 315 mb wraz z umocnieniem koryta obsiewem mieszanką traw. c) Budowę dwóch rowów melioracyjnych o łącznej długości 165 mb wraz z umocnieniem koryta obsiewem mieszanką traw. d) Odbudowę odcinkową rowu melioracyjnego o łącznej długości L = 175 mb z trwałym umocnieniem dna i skarp murami oporowymi, płytami PA-II i narzutem kamiennym luzem wraz z budową nowego przepustu ramowego. e) Zasypanie rowu melioracyjnego z uprzednim ułożeniem w dnie rurociągu drenażowego o średnicy F 200 mm na długości L = 17 m wraz z obsypką żwirową. f) Budowę ziemnego stawu retencyjnego w całkowitym wykopie o powierzchni F = 500 m2 lustra wody, głębokości h = 1,00 m i nachyleniu skarp 1:m = 1:1,5 do 1:2 wraz z drewnianym mnichem zrzutowym. g) Budowę bocznego ujęcia wody do stawu w formie stopnia kamienno-betonowego o wysokości h = 0,45 m i szerokości B = 1,10 m wraz z bocznym wlotem do rurociągu doprowadzającego wodę do stawu o średnicy F 100 mm i długości L = 33 mb. h) Budowę utwardzenia nawierzchni leśnych ciągów komunikacyjnych o łącznej długości L = 955 mb oraz szerokości jezdni b = 2,50 do 2,80 m wraz z budową 12 szt. przepustów drogowych. 3) Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na trzy etapy: ETAP I - obejmujący: - Odbudowę rowu zbiorczego R-AK wraz z wykonaniem przepustu P-2. - Wykonanie przepustów pod istniejącym ogrodzeniem. - Odbudowę rowów R-AK1, R-AK2, R-AK8. - Rozbudowę rowów R-AK3, R-AK4, R-AK5. - Budowę rowów R-AK6, R-AK7. - Zasypanie rowu R-AK7, z uprzednim ułożeniem w dnie rurociągu drenażowego. - Budowę 9 szt. przepustów P-1 wraz z przyczółkami drewnianymi. - Odbudowę odcinka rowu R-K8 wraz z przepustem P-3 (odcinek poniżej ogrodzenia). ETAP II - obejmujący: - Odbudowę rowu głównego R-K8 wraz z budową nowego przepustu ramowego na drodze. - Odbudowę rowu R-K9. - Budowę ziemnego stawu retencyjnego wraz z budową bocznego ujęcia wody do stawu na rowie R-K8 wraz z bocznym wlotem do rurociągu doprowadzającego wodę do stawu. ETAP III - obejmujący: - Budowę utwardzenia nawierzchni leśnych ciągów komunikacyjnych D-1, D-2, D-3, D-4 oraz budowa 12 szt. przepustów drogowych P-1, P-2, P-3. 4. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy: 1) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu, na którym będą prowadzone roboty budowlane w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót i uwzględnienia ich w cenie oferty. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację robót. Wykonawca powinien wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. 3) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy robót, który jest konieczny z punktu widzenia: wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot niniejszego zamówienia, bez względu na trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 5. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań; 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy liczony od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany. Za dzień wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany będzie uważany dzień podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego stwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy bez wad, bądź protokołu odbioru stwierdzającego należyte usunięcie wad wskazanych w protokole odbioru końcowego. 3) Zamawiający przekaże teren placu budowy w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 4) Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań dotyczących realizacji zamówienia, w tym odnoszących się do rękojmi za wady i gwarancji jakości, zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. 2.Kwota wadium wynosi 13 000,00 złotych (słownie złotych: trzynaście tysięcy 00/100). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed terminem składania ofert. 3.Wadium może zostać wniesione w jednej lub następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ S. A. nr konta: 78 2030 0045 1110 0000 0082 5820 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na Meliorację gruntu leśnego i budowę zbiornika wodnego na terenie Archiwum klonów LBG Kostrzyca w Miłkowie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lbg.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach