Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
- Data zamieszczenia: 2016-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1
17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
REGON: 5065898200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich Opis przedmiotu zamówienia: Zakres świadczonej usługi będzie obejmował mechaniczne oczyszczanie ulic miejskich w następujący sposób: - ulice miejskie powinny być utrzymywane w ciągłej czystości na całej szerokości, - z powierzchni jezdni powinny być usunięte wszelkie zanieczyszczenia m.in. piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów oraz inne drobne nieczystości, - w przypadku niemożności usunięcia zanieczyszczeń przez sprzęt mechaniczny, powinny one zostać usunięte ręcznie, - przy krawężnikach ulicznych nie powinna rosnąć trawa oraz inne chwasty - powinny one zostać usunięte mechanicznie lub za pomocą środków chwastobójczych, - prace powinny być wykonywane w godzinach nocnych z uwagi na znikomy ruch pojazdów samochodowych oraz możliwość pylenia i kurzenia; aby zminimalizować te niekorzystne czynniki zamiatanie powinno odbywać się na mokro tj. ze zwilżaniem oczyszczanych powierzchni podczas zamiatania. Łączna długość ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej i nawierzchni betonowej do oczyszczania wynosi 57 142 mb. Może być ona zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 731 81 27 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 731 81 31 a wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i Nr telefonu do umowy. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru wykonanych prac. Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów, chodników i parkingów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 2.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. operatora zamiatarki. 1)Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz.1502 z późn. zm.). 2)Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie pkt.2) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, 4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5)Powyższy wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej czynności (art.29 ust.3a ustawy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie dróg zarządzanych przez PZDW w Białymstoku w 2024 roku z podziałem na:PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zad 2. RDW w Łomży, Zad 6. RDW w Suwałkach II
Dodano: 2024-02-23 - Usługa ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach Miasta i Gminy Łapy w roku 2024
Dodano: 2023-12-04 - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Dodano: 2023-03-06 - Sprzątanie i utrzymanie targowiska miejskiego przy ul. Krynicznej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2023-01-03 - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Dodano: 2021-03-29 - Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy.
Dodano: 2021-02-23 - „Zimowe i letnie utrzymanie czystości i porządku na drogach i placach stanowiących własność miasta Grajewo w okresie 01.01.2021r. – 31.12.2021r.”
Dodano: 2021-01-25 - Świadczenie usług i prac z zakresu ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach miasta i gminy Łapy w roku 2021 tj. od 01.01.2021 do dnia 31.12.2021 r
Dodano: 2021-01-11 - Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy.
Dodano: 2020-12-22 - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Dodano: 2020-12-15