Przetargi.pl
Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich

MIASTO BIELSK PODLASKI ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857318100 , fax. 857318150
  • Data zamieszczenia: 2023-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO BIELSK PODLASKI
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 857318100, fax. 857318150
    REGON: 050658982
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich.Wg wspólnego słownika zamówień publicznych zamówienie obejmuje:CPV 90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic2. Opis przedmiotu zamówienia2.1. Zakres świadczonej usługi będzie obejmował mechaniczne oczyszczanie ulic miejskich za pomocą zamiatarki w następujący sposób:1) ulice miejskie powinny być utrzymywane w ciągłej czystości na całej szerokości, 2) z powierzchni jezdni powinny być usunięte wszelkie zanieczyszczenia m.in. piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów oraz inne drobne nieczystości,3) w przypadku niemożności usunięcia zanieczyszczeń przez sprzęt mechaniczny, powinny one zostać usunięte ręcznie,4) przy krawężnikach ulicznych nie powinna rosnąć trawa oraz inne chwasty, powinny one zostać usunięte mechanicznie lub za pomocą środków chwastobójczych,5) prace powinny być wykonywane w godzinach nocnych z uwagi na znikomy ruch pojazdów samochodowych oraz możliwość pylenia i kurzenia, aby zminimalizować te niekorzystne czynniki, zamiatanie powinno odbywać się „na mokro” tj. ze zwilżaniem oczyszczanych powierzchni podczas zamiatania, w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. kilkudniowe opady deszczu, silne wiatry), Wykonawca w celu zapewnienia odpowiedniego stanu czystości ulic, może swoje zadania wykonywać w porze dziennej.2.2. Wykaz odcinków ulic o nawierzchni bitumicznej zawiera Załącznik nr 7 do SWZ. Wykaz odcinków ulic o nawierzchni betonowej zawiera Załącznik nr 8 do SWZ. Łączna długość ulic miejskich przeznaczona do oczyszczania może być zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zamawiającego w tygodniowym wyprzedzeniem.2.3. Warunki realizacji zamówienia:1) Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 7318127 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 7318131. Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i nr telefonu do umowy.2) Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru wykonanych prac.3) O konieczności rozpoczęcia prac Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość wcześniejszego zakończenia prac (październiki i listopad) z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne np. ujemne temperatury i opady śniegu.4) Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach ulic miejskich wynikające z ich niewłaściwego utrzymania.3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:Zamawiający na podstawie z art. 95 ustawy PZP, określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.).3.1. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności letniego zamiatania ulic miejskich objęte zamówieniem (o ile czynności te nie są wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEiDG).3.2. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 3.1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa w pkt 3.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy albo2) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, albo3) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.3.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących wskazane w pkt 3.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w pkt 3.1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności:1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach