Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
- Data zamieszczenia: 2021-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
REGON: 50658982000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres świadczonej usługi będzie obejmował mechaniczne oczyszczanie ulic miejskich za pomocą zamiatarki w następujący sposób: 1) ulice miejskie powinny być utrzymywane w ciągłej czystości na całej szerokości, 2) z powierzchni jezdni powinny być usunięte wszelkie zanieczyszczenia m.in. piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów oraz inne drobne nieczystości, 3) w przypadku niemożności usunięcia zanieczyszczeń przez sprzęt mechaniczny, powinny one zostać usunięte ręcznie, 4) przy krawężnikach ulicznych nie powinna rosnąć trawa oraz inne chwasty, powinny one zostać usunięte mechanicznie lub za pomocą środków chwastobójczych, 5) prace powinny być wykonywane w godzinach nocnych z uwagi na znikomy ruch pojazdów samochodowych oraz możliwość pylenia i kurzenia, aby zminimalizować te niekorzystne czynniki zamiatanie powinno odbywać się „na mokro” tj. ze zwilżaniem oczyszczanych powierzchni podczas zamiatania, w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. kilkudniowe opady deszczu, silne wiatry), Wykonawca w celu zapewnienia odpowiedniego stanu czystości ulic, może swoje zadania wykonywać w porze dziennej. 2. Wykaz odcinków ulic o nawierzchni bitumicznej zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz odcinków ulic o nawierzchni betonowej zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 7318127 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 7318131. Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i nr telefonu do umowy. 4. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru wykonanych prac. 5. O konieczności rozpoczęcia prac Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość wcześniejszego zakończenia prac (październiki i listopad) z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne np. ujemne temperatury i opady śniegu. 6. Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów, chodników i parkingów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 7. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących wykonania przedmiotowej usługi wymienionej w rozdz. III ust.1 SIWZ wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320). Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi w terminie 5 dni wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę w zakresie świadczenia przedmiotowej usługi. Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającego udowodnić zatrudnienie na umowę o pracę, wskazanych w wykazie osób w terminie 5 dni od dnia wezwania, w szczególności przedstawiając oświadczenie tych osób, że pozostają w zatrudnieniu. Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej usługi (art.29 ust. 3a ustawy PZP). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie dróg zarządzanych przez PZDW w Białymstoku w 2024 roku z podziałem na:PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zad 2. RDW w Łomży, Zad 6. RDW w Suwałkach II
Dodano: 2024-02-23 - Usługa ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach Miasta i Gminy Łapy w roku 2024
Dodano: 2023-12-04 - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Dodano: 2023-03-06 - Sprzątanie i utrzymanie targowiska miejskiego przy ul. Krynicznej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2023-01-03 - Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy.
Dodano: 2021-02-23 - „Zimowe i letnie utrzymanie czystości i porządku na drogach i placach stanowiących własność miasta Grajewo w okresie 01.01.2021r. – 31.12.2021r.”
Dodano: 2021-01-25 - Świadczenie usług i prac z zakresu ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach miasta i gminy Łapy w roku 2021 tj. od 01.01.2021 do dnia 31.12.2021 r
Dodano: 2021-01-11 - Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy.
Dodano: 2020-12-22 - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Dodano: 2020-12-15 - „Zimowe i letnie utrzymanie czystości i porządku na drogach i placach stanowiących własność miasta Grajewo w okresie 01.01.2021r. – 31.12.2021r.”
Dodano: 2020-11-19