Przetargi.pl
Malowanie pomieszczeń oraz wykonanie robót remontowo-budowlanych klatki chodowej w budynku magazynu żywnościowego nr 6 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 2. Sprawa nr: ZP/35/2015

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie pomieszczeń oraz wykonanie robót remontowo-budowlanych klatki chodowej w budynku magazynu żywnościowego nr 6 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 2. Sprawa nr: ZP/35/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi malowanie pomieszczeń oraz wykonanie robót remontowo-budowlanych klatki chodowej w budynku magazynu żywnościowego nr 6 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: Wymagania zawarte w niniejszym opisie dotyczą całości prac związanych z ww. zamówieniem. Zakres robót jest określony w przedmiarze. Wykonawcy powinni zapoznać się z warunkami i stanem obiektu przed złożeniem oferty. W szczególności są to następujące roboty: W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. Budynek magazynu żywnościowego Nr 6 Podczas wykonywania prac remontowych w budynku będą wykonywane następujące roboty: odbicie i uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, przygotowana zostanie powierzchnia sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania (zeskrobanie odstającej farby, zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi przez poszpachlowanie nierówności), malowanie farbą emulsyjną dwukrotnie powierzchni sufitów, malowanie farbą emulsyjną dwukrotnie powierzchni ścian, malowanie farbą olejną dwukrotnie powierzchni lamperii, Przed rozpoczęciem robót należy usunąć ze ścian wszystkie wystające gwoździe, wkręty itp. Należy zabezpieczyć folią posadzki, okna, w celu ochrony przed zabrudzeniem. W celu naprawienia powierzchni tynków wewnętrznych ścian i sufitów pomieszczeń należy w pierwszej kolejności przystąpić do zeskrobania starych powłok malarskich, następnie należy zmyć powierzchnię sufitów i ścian, zaprawić występujące na powierzchni tynków zarysowania i pęknięcia. Po dokonaniu przygotowania powierzchni sufitów i ścian przystąpić do szpachlowania. Następnie przystąpić do malowania dwukrotnie farbą emulsyjną powierzchni sufitów i ścian. zostaną wyłożone płytkami antypoślizgowymi gres o wym. 30x30cm posadzki na parterze w pomieszczeniu nr 10, w wiatrołapie oraz na korytarzu Wyszczególnienie robót: Oczyszczenie podłoża, Zwilżenie podłoża, Naprawa nierówności podłoża przez szpachlowanie, Oczyszczenie (zamiecenie) podłoża, Przygotowanie i przycięcie płytek, Przygotowanie i nałożenie zaprawy, Ułożenie płytek na zaprawie klejowej, Przygotowanie zaprawy spoinującej, Spoinowanie ułożonej posadzki, Oczyszczenie powierzchni po wykonaniu spoinowania, na klatce schodowej oprócz malowania ścian i sufitów należy wymienić zniszczone elementy drewniane schodów, pomalować je oraz zamontować balustradę, podczas wykonywania robót należy sukcesywnie usuwać z placu budowy gruz, po zakończeniu robót uporządkować teren wokół budynku. Uwaga: Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9), Przedmiarze Robót (Załącznik nr 10) Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 11). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% 6. Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 7. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 9. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 10. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45453000-7 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/35/2015, NIP [Wykonawcy], Określenie Wykonawcy [Nazwa]). 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 26.05.2015 r. do godz. 10:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 6. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela - dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania 9. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 10. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach