Szkoła Podstawowa Nr 3 w Polkowicach ogłasza przetarg
- Adres: 59-101 Polkowice, ul. kard. B. Kominka 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8451642 , fax. 076 8451642
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Polkowicach
ul. kard. B. Kominka 1 1
59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 076 8451642, fax. 076 8451642
REGON: 00071251600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.polkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie korytarza wraz z wymianą stolarki drzwiowej na IIp. w bud.SP-3 im.A.Fiedlera w Polkowicach ul.Kardynała B.Kominka 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. wymiana istniejącej wewnętrznej stolarki drzwiowej na II piętrze w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. A. Fiedlera w Polkowicach polegająca na : Demontażu istniejących metalowych ościeżnic w ilości 16 szt. wraz ze skrzydłami drzwiowymi Montaż nowej stolarki drzwiowej o następujące charakterystyce: - drzwi pełne 100 - 7 szt. skrzydła drzwiowe należy wyposażyć w trzy zawiasy z regulacją trzystopniową, zamek środkowy z ryglami na klamkę i wkładkę patentową oraz klamkę ze stali nierdzewnej ze wspomaganiem - drzwi z przeszkleniem ( np.bulaj) do sal lekcyjnych 100 - szt. 8 skrzydła drzwiowe należy wyposażyć w trzy zawiasy z regulacją trzystopniową, zamek środkowy z ryglami na klamkę i wkładkę patentową( 1 klucz do wszystkich skrzydeł drzwiowych uniwersalny) oraz klamkę ze stali nierdzewnej ze wspomaganiem, szyba hartowana bezpieczna przezroczysta Wewnętrzne drzwi o najwyższej jakości ,podwyższonej odporności, klasie odporności na ścieranie oraz mechaniczną wytrzymałość Kolor stolarki drzwiowej z palety barw - jabłoń Drzwi powinny spełniać rolę wandaloodporną ze względu na specyfikę obiektu. -ościeżnica metalowa, kątowa o szerokości profilu 100, wykonana z blachy stalowej, dwustronnie ocynkowanej o gr. 1,2 mm ościeżnia w wersji do postawienia na gotowej posadzce - poziom 0 - drzwi antywłamaniowe wraz z ościeżnicą , z dwoma zamkami, klamką - szt.1 II. Malowanie pomieszczeń na II piętrze budynku SP-3 Przygotowanie podłoża do malowanie ścian (zeskrobani, zmycie, ługowanie farby olejnej , tynki, gładzie) Malowanie ścian z gruntowanie w ilości 420 m2 farbą emulsyjną odporną na ścieranie i szorowanie ( np. Bekers) kolor pastelowy wskazany przez Zamawiającego . Malowanie sufitów farbą białą w ilości 235,57 m2 III. Uporządkowanie po wykonanych robotach budowlanych . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych) w terminie do dnia 10-06-2009r. przed godziną 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a. w pieniądzu - przelewem na rachunek PKO Bank Polski 80 1020 3017 0000 2002 0166 6858 b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.). 3. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy: a. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d. zawarcie umowy sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a. zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 a., b., c., b. termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania z ofertą, c. miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na oprocentowanym rachunku bankowym. 8. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, zamawiający przekaże do właściwego oddziału banku wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu związania z ofertą. 9. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Niezwłoczny zwrot wadium i analogiczne warunki określone w pkt 8 i 9 dotyczy również wadium złożonego w innej, niż pieniężna forma. 12. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zgłoszeniu pisemnego wniosku przez wykonawcę: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b. który został wykluczony z postępowania, c. którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o kwoty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium w przypadku unieważnienia postępowania, po ostatecznym rozstrzygnięciu ewentualnych protestów lub upływie terminu do ich składania
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zrealizowali w ostatnich pięciu latach przed rokiem złożenia oferty , co najmniej pięć zamówień o podobnym charakterze ( na czynnym obiekcie użyteczności publicznej) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych przez oferentów, wymienionych wyżej zostanie dokonana na druku ZP-17 według formuły spełnia - nie spełnia Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdz.VI. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo właściwe zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy 4). Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(minimum 5 referencji ) .- Załącznik nr 3 Doświadczenie zawodowe firmy Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 5 prac remontowych, zbliżone do przedmiotu zamówienia ( na czynnym obiekcie użyteczności publicznej), przy czym dwa z zamówień winno być wartości nie mniejszej niż 100 000zł (załączyć referencje)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.polkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27