Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Garncarska 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6233191 , fax. 032 6230058
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych
ul. Garncarska 4 4
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 032 6233191, fax. 032 6230058
REGON: 12028897900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie klatek schodowych w zasobach komunalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn. Malowanie klatek schodowych w zasobach komunalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Opis poszczególnych części zamówien - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości: a)1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zero złotych 00/100) dla części nr 1 b)500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) dla części n
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a)wykażą odpowiednio dla: części nr 1 - iż wykonali z należytą starannością co najmniej jedną robotę malarską o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto, części nr 2 - iż wykonali z należytą starannością co najmniej jedną robotę malarską o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto; b)dysponują osobową zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunki przedstawione w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i 2 pkt 1-4 ustawy PZP. A. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5 SIWZ i dołączonych do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy sporządzony według załącznika nr 1 do specyfikacji 2.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 1 do formularza ofertowego W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 5.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p. pkt 2 lit a) specyfikacji Wykonawca przedłoży odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia na którą składa ofertę: wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, jak również załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2a do formularza ofertowego - dla części 1; załącznik nr 2b do formularza ofertowego - dla części 2; 6.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p. pkt 2 lit b) specyfikacji Wykonawca przedłoży aktualne dokumenty osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z potwierdzoną za zgodność kopią jej uprawnień właściwą dla funkcji, którą ma pełnić oraz kopią wpisu w zakresie jej przynależności do właściwej Izby Zawodowej. 7.Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do specyfikacji materiałów, odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia 8.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, sporządzona według załącznika nr 3 do formularza ofertowego. Dokument niewymagany w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 9.Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy - załącznik nr 2a oraz 2b do specyfikacji, fakultatywnie 10.Dowód wniesienia wadium. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wnieść w sposób wyodrębniony, z wyraźnym wskazanie kwoty wadium i części, której ona dotyczy. 11.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 4 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MALOWANIE KLATEK SCHODOWYCH, KORYTARZY, SAL ROZPRAW I POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ WYMIANA WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH W WYZNACZONYCH POMIESZCZENICH BIUROWYCH W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W NOWYM TARGU PRZY UL. LUDŹMIERSKIEJ 29
Dodano: 2016-07-26 - Malowanie elewacji, remont pokrycia dachowego budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
Dodano: 2016-07-18 - SP 18 - remont i malowanie sal lekcyjnych, korytarzy i klatek schodowych (po modernizacji oświetlenia)
Dodano: 2016-07-05 - remont sal dydaktycznych nr 07, 035, 137 i 218 w paw. A-0- KC-zp.272-216/16
Dodano: 2016-06-06 - Remont wybranych pomieszczeń i laboratoriów wraz z wymianą mebli laboratoryjnych, oraz roboty na zewnątrz Budynku Jubileuszowego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2115/2016
Dodano: 2016-06-03 - malowanie wszystkich pomieszczeń wraz z wymianą opraw oświetleniowych w pokojach i kuchniach w budynku DS-17, na terenie Miasteczka Studenckiego KC-zp.272-222/16
Dodano: 2016-05-31 - wykonywanie bieżących robót remontowych w obiektach Uczelni - kompleks pawilonów D,S,U i Z, oraz lokalach mieszkalnych stanowiących własność Uczelni zlokalizowanych w budynkach M- KC-zp.272-232/16
Dodano: 2016-05-25 - Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach
Dodano: 2016-03-14 - Remont pomieszczeń w Komendzie Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24
Dodano: 2016-02-19 - Wykonywanie bieżących robót remontowych w obiektach Uczelni KC-zp.272-663/15
Dodano: 2015-12-04