Przetargi.pl
Likwidacja barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach oraz zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach dla osób niepełnosprawnych poprzez przebudowę i rozbudowę budynku o dźwig dla osób niepełnosprawnych.

Powiat Obornicki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, 11 Listopada
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 29 73 100, , fax. 61 29 73 101
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Obornicki
    11 Listopada 2a
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 29 73 100, , fax. 61 29 73 101
    REGON: 63125801700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatobornicki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach oraz zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach dla osób niepełnosprawnych poprzez przebudowę i rozbudowę budynku o dźwig dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. Likwidacja barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach oraz zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach dla osób niepełnosprawnych poprzez przebudowę i rozbudowę budynku o dźwig dla osób niepełnosprawnych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przebudowa i rozbudowa budynku starostwa powiatowego o dźwig dla osób niepełnosprawnych. Obiekt jest podpiwniczony 4-kondygnacyjny (1 kondygnacja podziemna i 3 nadziemne). Dobudowany dźwig dla osób niepełnosprawnych obsługuje wszystkie kondygnacje nadziemne, jest dźwigiem przelotowym 180st. w obrębie kondygnacji parterowej. Od strony zewnętrznej budynku dostęp do dźwigu odbywa się poprzez przedsionek. Zakres dobudowy obiektu ma rzut prostokątny o wymiarach 3,72x2,00 m. Wysokość dobudowy obiektu mierzona od kalenicy to 11,345 m od średniego poziomu terenu. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty ogólnobudowlane: - roboty rozbiórkowe, - roboty zimne, - roboty fundamentowe, - roboty izolacyjne, - roboty konstrukcyjne, - roboty elewacyjne, - zakup, dostawa i montaż dźwigu windowego wraz z podłączeniem, - tynki, okładziny i malowanie, - podłogi i posadzki. 2. Roboty elektryczne: - roboty w zakresie rozdzielnicy i wewnętrznej linii zasilającej, - instalacja oświetleniowa, - instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych, - prace pomiarowe. UWAGA: zakres zamówienia nie obejmuje budowy 3 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy (Część III SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 5) (jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu równoważnego, z wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu równoważnego (opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach