Przetargi.pl
Zakup i dostawa laptopów (sprzęt używany) w ramach programu „Zdalna Szkoła +” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020

Gmina Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rawicz
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa laptopów (sprzęt używany) w ramach programu „Zdalna Szkoła +” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 58 sztuk laptopów poleasingowych dla uczniów wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 10 Pro lub z systemem w pełni równoważnym, zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami tj. szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz projektem umowy, w ramach programu „Zdalna Szkoła+” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, którego celem jest wyposażenie szkół w sprzęt komputerowy niezbędny do nauki zdalnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Poniżej podano minimalne parametry dla sprzętu: 1) Stan: komputery klasy A Sprzęt w 100% sprawny technicznie. Dopuszczalne widoczne ślady użytkowania w postaci przetarć czy drobnych rys na obudowie. Niedopuszczalne są pęknięcia na obudowie. Niedopuszczalne są tzw. bad piksele na matrycy. Wady nie mogą naruszać technicznej części urządzenia. 2) Ekran: 14””- 15,6” o rozdzielczości min. 1360x768 px, 3) Wydajność/Procesor: Procesor m.in. dwurdzeniowy uzyskujący wynik średniej oceny procesora ca najmniej 3017 punktów w teście Passmark – CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http:// www.cpubenchmark.net/cpu_list.php W ofercie wymagane podanie producenta i modelu procesora. 4) Chipset: Zaprojektowany i wykonany do pracy w komputerach przenośnych rekomendowanych przez producenta procesora. 5) Obudowa: Dopuszczalne kolory – wszystkie. 6) Pamięć RAM: min 8 GB. 7) Dysk twardy: Min. 256 GB SSD. 8) Karta graficzna: Zintegrowana. 9) Karta dźwiękowa: Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, wbudowane głośniki oraz cyfrowy mikrofon. 10) Połączenia i karty sieciowe: Karta sieciowa LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45, WLAN 802.11 AC wraz z Bluetooth 4.1 COMBO. 11) Porty/złącza (wbudowane): 1x Złącze RJ-45 (podłączenie sieci lokalowej) 1xHDMI, 1 x karta pamięci, 3xUSB 3.0, 1x gniazdo mikrofonowe/Gniazdo słuchawkowe (Combo). 12) Klawiatura: Pełnowymiarowa, w układzie US-Qwerty, polskie znaki zgodne z układem MS Windows „polski programistyczny”, klawiatura musi być wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy). 13) Urządzenie wskazujące: – Touch Pad (płytka dotykowa) wbudowana w obudowę notebooka. 14) Kamera wbudowana: 0,3 Mpix. 15) Bateria: Li-Ion – czas pracy 3-5 h według karty katalogowej producenta, (rzeczywisty czas pracy na baterii minimum 1 godzinę). 16) Zasilacz zewnętrzny, pracujący w sieci elektrycznej 230V 50/60Hz. 17) Waga i wymiary: waga max do 2000 g z bateria, obudowa otwierająca się w zakresie do 180 o , pozwalając położyć ekran płasko na biurku. 18) Okablowanie: Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 19) Gwarancja: gwarancja 12 miesięcy door to door, 6 miesięcy gwarancji na baterie. 20) Serwis urządzeń: musi być realizowany przez dostawcę lub autoryzowanego partnera serwisowego Wymagane okno czasowe dla zgłaszania usterek min. wszystkie dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00. Zgłoszenie serwisowe przyjmowane poprzez mailowo lub telefonicznie. 21) Certyfikaty i standardy: Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty). Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty). Oferowany model notebooka musi być zgodny z normą Energy Star 5.0 (załączyć wydruk ze strony Energy Star). Deklaracja zgodności CE. 22) System operacyjny: Zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 10 pro 64-bit lub równoważny. Opis został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ - część 2. Licencja na zaoferowany system operacyjny musi być w pełni zgodna z warunkami licencjonowania producenta oprogramowania. Powyższe parametry techniczne należy traktować jako wymagane minimum, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych i wyższych parametrach. Zamawiający informuje, że cena jednostkowa oferowana przez Wykonawcę za zakup wraz z dostawą jednego laptopa, ze względu na posiadane środki, nie powinna przekraczać kwoty 1 800,00 zł brutto. 3. Zamówienie obejmuje koszty zakupu i dostawy laptopów do siedziby Zamawiającego. 4. Mogące występować w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego urządzenia, które zagwarantują realizację zamówienia zgodnie z SIWZ wraz z załącznikami. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców urządzenia równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych, które zagwarantują prawidłową realizację dostawy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany konkretny parametr np. wielkość (bez określenia minimum lub maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia) Wykonawca jest zobowiązany do dostawy produktu o tych parametrach. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego w materiałach przetargowych, Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie / dołączyć do oferty jego szczegółową specyfikację techniczną. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje sprzęt określony zgodnie z SIWZ wraz z załącznikami. 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na laptop minimum 12 miesięcy gwarancji door to door i 6 miesięcy gwarancji na baterie. 7. Oferowany i dostarczony sprzęt musi posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty dopuszczające do użytku, musi odpowiadać wymaganiom zawartym w SIWZ wraz z załącznikami, jak również musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały i czasowy pobyt ludzi. 8. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu dostawę przedmiotu zamówienia na co najmniej 2 dni robocze przed planowanym terminem jej dostawy do siedziby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz siedzibą w Rawiczu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz. O dostawie należy Zamawiającego poinformować telefonicznie pod nr 65 546 54 32 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: anowak@rawicz.eu. Realizacja dostawy odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. 9. Koszty związane z pełną realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, ponosi Wykonawca w ramach zaproponowanej ceny ofertowej. 10. Istotne dla stron postanowienia umowne dotyczące przedmiotowego zamówienia zostały zawarte w załączonym projekcie umowy będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ (załącznik nr 7). 11. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw ww. laptopów na warunkach zawartej umowy do 20% laptopów objętych zamówieniem podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. 12. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dysponowania środkami finansowymi na zwiększenie dostawy ww. laptopów. Zwiększenie dostawy nastąpi do wysokości posiadanych przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych. Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena jednostkowa za zakup wraz z dostawą jednego urządzenia (laptopa) wynikająca z oferty wykonawcy do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 13. Zadanie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach ”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 500,00 PLN. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. 36 1020 4027 0000 1402 1525 1769. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego. Zaleca się, aby kopia dowodu przelewu została potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie, o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w formie elektronicznej, tj. w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby do tego uprawnione ze strony gwaranta/poręczyciela. W takim wypadku wadium należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego: przetargi@rawicz.eu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Pozostałe zapisy dot. wadium są zawarte w rozdziale XII SIWZ oraz wynikają z zapisów ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej podane dokumenty: a) wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę ofertę przetargową złożoną w formie oryginału (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. c) zobowiązanie innych podmiotów - złożone w formie oryginału (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa –zgodnie z treścią podaną w załączniku nr 6 do SIWZ. d) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, (W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą, z zastrzeżeniem jego aktualizacji, tj. wymogu informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w powyższym zakresie - o przystąpieniu do grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach