Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania realizowanego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”

POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie
    ul. Rybaki 3
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    REGON: 570799510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania realizowanego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach grantu pn. „Cyfrowy Powiat”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EFRR, Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami minimalnymi stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część 1: Zakup i dostawa komputerów wraz oprogramowaniem systemowym i biurowym. 1. Komputery przenośne typu laptop wraz z oprogramowaniem systemowym – 10 szt.2. Zestaw komputerowy bez monitora z oprogramowaniem systemowym – 7 zestawów.3. Zestaw komputerowy z monitorem i oprogramowaniem systemowym – 14 zestawów.4. Oprogramowanie biurowe – 31sztuk/licencji. Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr 1 wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach grantu pn. „Cyfrowy Powiat”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EFRR, Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami minimalnymi stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część 2: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla zapewnienia cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych 1. Kopia zapasowa zasobów - zakup biblioteki taśmowej wraz z UPS, taśmami i szkoleniem wdrożeniowym i obsługi. – 1 zestawSzczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr 2 wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium:a) dla części nr 1: w kwocie 1 400 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych)b) dla części nr 2: w kwocie 500 zł (słownie: pięćset złotych)2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 11.10.2023r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. a mianowicie:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Czarnkowie, Nr rachunku: 16 8951 0009 0000 1007 2000 0120, podając w tytule przelewu: „WADIUM dla zamówienia pn.: „Dostawy Cyfrowy Powiat”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki, ul. Rybaki 3,64-700 Czarnków- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach