Przetargi.pl
KURS JĘZYKOWY

Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Sportowa 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7313133 , fax. 044 7313132
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów
    ul. Sportowa 3 3
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 044 7313133, fax. 044 7313132
    REGON: 59032424000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.fundacja-kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: fundacja jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KURS JĘZYKOWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursów językowych: - języka angielskiego w Wielkiej Brytanii dla jednej grupy językowej -11 osób - języka niemieckiego w Niemczech dla jednej grupy językowej - 1 osoba mieszkańców Gminy Kleszczów. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 1) Kurs języka angielskiego w Wielkiej Brytanii dla jednej grupy językowej - 11 osób a. Zamówienie obejmuje organizację trzytygodniowego kursu językowego w Wielkiej Brytanii, w miejscowości położonej nad brzegiem morza, z dostępem do plaży - nazwę miejscowości należy podać w ofercie. b. Zamawiający wymaga, aby kurs został zorganizowany w okresie wakacyjnym między 1 lipca 2009 roku a 30 września 2009 roku oraz aby uczestnicy kursu mieli zagwarantowaną możliwość indywidualnego wyboru dowolnych terminów uczestnictwa w kursie. Preferowany termin realizacji kursu - lipiec 2009. c. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania kursu języka angielskiego, uwzględniając poziom zaawansowania danego uczestnika kursu. d. Wiek uczestników kursu - od 16 roku życia - uczniowie i studenci. e. Program kursu powinien zostać zorganizowany w zależności od stopnia zaawansowania znajomości języka. f. Wykonawca powinien podać ilość godzin, jakie zamierza przeprowadzić oraz szczegółowy plan organizacji kursu w chwili złożenia oferty. g. Wymagana liczba godzin - minimum 25 lekcyjnych tygodniowo. h. Sposób płatności ustalony zostanie według następujących zasad: Wykonawca zobowiązany jest do pobrania od uczestników kursu częściowej odpłatności za udział w kursie, która stanowi kwotę: - 30 % pełnych kosztów wyjazdu zgodnie z przedstawioną ofertą - uczniowie, studenci, osoby bezrobotne; - 50 % pełnych kosztów wyjazdu zgodnie z przedstawioną ofertą - osoby pracujące; w terminie do 10 dni od podpisania umowy. Zamawiający pokrywa różnicę w cenie kursu pomiędzy wpłatą dokonaną przez każdego uczestnika kursu a całkowitą ceną kursu. i. Termin zapłaty za realizację przedmiotu umowy ustalony zostanie w następujący sposób: 85 % kwoty, którą zobowiązany jest zapłacić zamawiający zostanie zapłacone w terminie na 14 dni od podpisania umowy, natomiast 15 % zamawiający zapłaci w terminie 14 dni po całkowitym i należytym wykonaniu zamówienia. j. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. k. Wykonawca w wykonaniu przedmiotu zamówienia zapewni uczestnikom wszelkie niezbędne materiały i przyrządy do prowadzenia kursu. l. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu zakwaterowanie u innej rodziny w Wielkiej Brytanii i zagwarantuje, że pozostali współlokatorzy będą obcokrajowcami. Zakwaterowanie obejmuje również pełne wyżywienie (śniadanie, lunch, kolacja). Każdy z uczestników zapewnia sobie prawo zmiany miejsca zakwaterowania w przypadku, gdy nie będą spełnione warunki mieszkaniowe i/lub żywieniowe. m. Wykonawca zapewnia zaplanowanie uczestnikom wolnego czasu, z nieobowiązkowym ich udziałem (m. in. dyskoteki, kino, gry, basen, wycieczki do Londynu i atrakcyjnych miejscowości). Szczegółowy plan zajęć wolnych zostanie przedstawiony zamawiającemu wraz z ofertą. n. Wszystkie koszty związane z ww. zajęciami powinny zostać uwzględnione w cenie oferty. o. W cenie oferty powinny zostać uwzględnione również koszty uczestników, związane z udziałem w zajęciach szkolnych i pozaszkolnych, m.in. uczestnictwo w zajęciach szkolnych, bilety komunikacyjne przez cały czas pobytu w kraju, opłaty za spędzanie czasu wolnego, koszty wycieczek. W zakres ceny kursu zostanie przez wykonawcę wliczone również ubezpieczenie uczestników kursu NW i KL (koszty leczenia). p. Wykonawca zapewni należytą organizację kursu, po zakwaterowaniu uczestników przekaże im niezbędne informacje o sposobie komunikacji i poruszania się. q. Dojazd i przyjazd uczestników kursu nie wlicza się do okresu trwania kursu. r. Zamawiający wymaga, aby dojazd do miejsca organizacji kursu zorganizowany został poprzez przelot samolotem. 2) Kurs języka niemieckiego w Niemczech dla jednej grupy językowej - 1 osoba a. Zamówienie obejmuje organizację trzytygodniowego kursu językowego w Niemczech, w atrakcyjnej turystycznie miejscowości - nazwę miejscowości należy podać w ofercie. b. Zamawiający wymaga, aby kurs został zorganizowany w okresie wakacyjnym między 1 lipca 2009 roku a 30 września 2009 roku oraz aby uczestnicy kursu mieli zagwarantowaną możliwość indywidualnego wyboru dowolnych terminów uczestnictwa w kursie. Preferowany termin realizacji kursu - lipiec 2009. c. Wiek uczestnika kursu - od 16 roku życia - uczniowie i studenci. d. Program kursu powinien zostać zorganizowany w zależności od stopnia zaawansowania w znajomości języka. e. Wykonawca powinien podać ilość godzin, jakie zamierza przeprowadzić oraz szczegółowy plan organizacji kursu w chwili złożenia oferty. f. Wymagana liczba godzin - minimum 25 lekcyjnych tygodniowo. g. Sposób płatności ustalony zostanie według następujących zasad: wykonawca zobowiązany jest do pobrania od uczestnika kursu częściowej odpłatności za udział w kursie, która stanowi kwotę - 30 % pełnych kosztów wyjazdu zgodnie z przedstawioną ofertą - uczniowie, studenci, osoby bezrobotne; - 50 % pełnych kosztów wyjazdu zgodnie z przedstawioną ofertą - osoby pracujące; w terminie do 10 dni od podpisania umowy. Zamawiający pokrywana różnicę w cenie kursu pomiędzy wpłatą dokonaną przez każdego uczestnika kursu a całkowitą ceną kursu. h. Termin zapłaty za realizację przedmiotu umowy ustalony zostanie w następujący sposób: 85 % kwoty, którą zobowiązany jest zapłacić zamawiający zostanie zapłacone w terminie 14 dni od podpisania umowy, natomiast 15 % zamawiający zapłaci w terminie 14 dni po całkowitym i należytym wykonaniu zamówienia. i. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. j. Wykonawca w wykonaniu przedmiotu zamówienia zapewni uczestnikowi wszelkie niezbędne materiały i przyrządy do prowadzenia kursu. k. Wykonawca zapewni uczestnikowi kursu zakwaterowanie u rodziny w Niemczech i zagwarantuje, że pozostali współlokatorzy będą obcokrajowcami. Zakwaterowanie obejmuje również pełne wyżywienie (śniadanie, lunch, kolacja). Uczestnik zapewnia sobie prawo zmiany miejsca zakwaterowania w przypadku, gdy nie będą spełnione warunki mieszkaniowe i żywieniowe. l. Wykonawca zapewnia zaplanowanie uczestnikowi wolnego czasu, z nieobowiązkowym ich udziałem (m. in. dyskoteki, kino, gry, basen, wycieczki do atrakcyjnych miejscowości). Szczegółowy plan zajęć wolnych zostanie przedstawiony zamawiającemu wraz z ofertą. m. Wszystkie koszty związane z ww. zajęciami powinny zostać uwzględnione w cenie oferty. n. W cenie oferty powinny zostać uwzględnione również koszty uczestnika, związane z udziałem w zajęciach szkolnych i pozaszkolnych, m.in. uczestnictwo w zajęciach szkolnych, bilety komunikacyjne przez cały czas pobytu w kraju, opłaty za spędzanie czasu wolnego, koszty wycieczek. W zakres ceny kursu zostanie przez wykonawcę wliczone również ubezpieczenie uczestnika kursu NW i KL (koszty leczenia). o. Wykonawca zapewni należytą organizację kursu, po zakwaterowaniu uczestnika przekaże im niezbędne informacje o sposobie komunikacji i poruszania się. p. Dojazd i przyjazd uczestnika kursu nie wlicza się do okresu trwania kursu. q. Zamawiający wymaga, aby dojazd do miejsca organizacji kursu zorganizowany został poprzez przejazd autokarem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie usług objętych niniejszym zamówieniem, udokumentowane wykonaniem w ciągu 3 ostatnich lat usług zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia. 2. Zrealizują usługi w terminie wymaganym przez zamawiającego, tzn. w okresie od dnia 1 lipca 2009 roku do dnia 30 września 2009 roku. 3. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Przed podpisaniem umowy wykonawca, który wygrał przetarg wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ustalonej w umowie ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny ofertowej brutto). Zamawiający dokonuje oceny spełniania wskazanych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy wykonawca złoży następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Imię i nazwisko pracownika wykonawcy, który będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4). 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (2006/2008) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5). 6. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) imię i nazwisko osoby reprezentującej wykonawców oraz pełnomocnictwo do działania w ich imieniu. 8. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 9. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność zajęć
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja-kleszczow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach