Przetargi.pl
KURS HANDLOWY

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Kapitulna 24 24
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
    REGON: 91093310900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwloclawek.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KURS HANDLOWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia obejmującego zajęcia teoretyczne i praktyczne przygotowujące do pracy w działach handlowych. Celem jest uzyskanie przez uczestników wiedzy istotnej w pracy w działach obsługi klienta, na stanowisku handlowca, przedstawiciela handlowego itp. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne, głównie beneficjenci projektu Po pierwsze - praca !, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie po przeprowadzeniu kwalifikacji. 3. Liczba uczestników: minimum 1 maksimum 2 grupy po 15 osób. 4. Wymagana liczba godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia: 100 + egzamin do 3 godzin zegarowych, 5. Program szkolenia I i II grupy musi obejmować: 5.1. Moduł I - Zasady sprzedaży - 30 godz., w tym m.in.: a) komunikacja i autoprezentacja, b) wywieranie pozytywnego wrażenia, c) zarządzanie czasem, d) zarządzanie celami, e) strategie pozyskiwania nowych klientów, f) obsługa trudnego klienta, g) telemarketing, h) zasady fakturowania. 5.2. Moduł II - Profesjonalne negocjacje - 20 godz., w tym m.in.: a) pojęcie negocjacji, b) struktura i przebieg procesu negocjacji, c) przygotowanie strategii negocjacyjnej, d) miejsce i czas prowadzenia negocjacji, e) style negocjowania, f) bariery negocjacyjne, g) skuteczne techniki negocjacji, h) negocjacje zakupowe. 5.3. Moduł III - Obsługa urządzeń przydatnych w handlu - 50 godz., w tym: a) kasy fiskalne, b)terminale kart płatniczych, c) wykorzystanie programów komputerowych MS Excel oraz MS Access. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wyposażenie zakładu i certyfikaty jakości usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwloclawek.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach