Przetargi.pl
Kupno, dostawa i montaż małej architektury wraz z nasadzeniami roślin w drewnianych donicach i kaskadowych kwietnikach w Rynku na działce nr 219/1 obręb Centrum w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie Rynku i terenów w obrębie Staromiejskiego Centrum Dzierżoniowa” - Dzierżoniowski Budżet Obywatelski.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2020-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 89071783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1348.html oraz https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kupno, dostawa i montaż małej architektury wraz z nasadzeniami roślin w drewnianych donicach i kaskadowych kwietnikach w Rynku na działce nr 219/1 obręb Centrum w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie Rynku i terenów w obrębie Staromiejskiego Centrum Dzierżoniowa” - Dzierżoniowski Budżet Obywatelski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kupno, dostawa i montaż małej architektury wraz z nasadzeniem roślin w drewnianych donicach i kaskadowych kwietnikach w Rynku na działce nr 219/1 obręb Centrum (załącznik nr 1 do projektu umowy), w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie Rynku i terenów w obrębie Staromiejskiego Centrum Dzierżoniowa” - Dzierżoniowski Budżet Obywatelski. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w szczególności: 1) zdemontowanie istniejących betonowych kwietników wzdłuż miejsc parkingowych w strefie ruchu pieszego za Pomnikiem Nepomucena oraz w jego obrębie (załącznik nr 1 do projektu umowy), 2) zdemontowanie istniejących ławek i koszy na odpady w południowej części Rynku, przy wjeździe od ul. Pięknej (załącznik nr 1 do projektu umowy), 3) kupno, dostawę i montaż małej architektury zgodnie z zamieszczonymi w koncepcji załącznikami, w tym: a) 19 szt. drewnianych donic o wymiarach 140 x140 x 88cm, b) 4 szt. metalowych, kaskadowych kwietników, c) 4 szt. drewnianych ławek z oparciem o wymiarach 125 x 180 x 110cm, d) 6 szt. drewnianych ławek (siedzisko), o wymiarach 50x 50x 46cm, e) 3 szt. drewnianych ławek (leżak obrotowy), o wymiarach 60 x152 x86cm, f) 1 szt. drewnianej ławki, bez oparcia o wymiarach 70 x180 x110cm, g) 2 szt. koszy na odpady zgodnie z Katalogiem Małej Architektury obowiązującym w Dzierżoniowie ( załącznik nr 2 do projektu umowy), 4) wykonanie w drewnianych donicach po 1 szt. nasadzeń – śliwa wiśniowa „Pissardii”, forma krzewiasta, o minimalnej wysokości 180cm, 5) wykonanie w metalowych, kaskadowych kwietnikach nasadzeń – pelargonie, 6) ustawienie i montaż zgodnie z koncepcją: a) 12 szt. drewnianych donic wraz z nasadzeniami, w miejscu po zdemontowanych gazonach za Pomnikiem Nepomucena, b) 7 szt. drewnianych donic wraz z nasadzeniami, w miejscu po zdemontowanych ławkach – strefa relaksu, c) 4 szt. metalowych, kaskadowych kwietników wraz z nasadzeniami wokół Pomnika Nepomucena, d) małej architektury w strefie relaksu, Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót budowlanych wokół Pomnika Nepomucena, tj. budowy ogrodzenia wraz z iluminacją, wykonania niskopiennych nasadzeń oraz wymiany ławek. 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z koncepcją architektoniczną i funkcjonalno-przestrzenną zagospodarowania Rynku i terenów w obrębie Staromiejskiego Centrum w Dzierżoniowie z podziałem na etapy realizacji robót budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Roboty będą realizowane w oparciu o decyzję nr 241/2020 z dnia 21.02.2020r. wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu oraz w oparciu o Brak Sprzeciwu Starosty Dzierżoniowskiego nr BA.6743.1.20.2020 z dn. 09.03.2020r. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w zakresie wskazanym w koncepcji, która jest określone w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) koncepcji są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. 5. Wykonawca, oprócz obowiązków wymienionych powyżej zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 3) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłaty za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót, 4) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i kierowaniem nad robotami oraz wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji i brakiem sprzeciwu oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych, 5) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy, w dniu podpisania umowy, 6) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 7) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i dołączoną legendą, dostarczonego również w formie elektronicznej na płycie CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ w formacie TIF), 8) opłaty i wykonania wszelkich formalności z zajęciem pasa drogowego celem realizacji robót, 9) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia lub konieczności ich przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenie lub założenie nowych, 10) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 11) uczestnictwa kierownika budowy i kierownika robót w cotygodniowych radach budowy, 12) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w § 3 ust.1 (projektu umowy - załącznik nr 8 do SIWZ) świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy Kodeksu pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.), 13) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zdemontowane i nie uszkodzone gazony, ławki i kosze na odpady z przewiezieniem ich na odległość do 5 km i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 14) Wykonawca zobowiązany jest przed kupnem małej architektury, drzew i krzewów przedłożyć Zamawiającemu proponowane urządzenia i nasadzenia, w celu ich akceptacji. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot zamówienia, o których mowa powyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt. 1 lit „g” umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) czynności; 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: 1. w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , 2. pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 lit. C do SIWZ, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach