Przetargi.pl
„Budowa Parku Dinozaura w Prusicach”

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55-110 Prusice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 312 62 24
  • Data zamieszczenia: 2022-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1
    55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 312 62 24
    REGON: 931935106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Parku Dinozaura w Prusicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramach zadania pn. „Park Dinozaura w Prusicach”. Planuje się budowę parkowych alejek dla pieszych, połączonych z nimi ścieżek rowerowych, placów zabaw z urządzeniami naziemnymi, wodnego placu zabaw, toru rowerowego pumptrack i skateparku, siłowni zewnętrznej - streetworkout, niskiego parku linowego, boiska do siatkówki plażowej. Park planuje się w pełni dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Wszelkie połączenia dróg oraz chodników, na styku nawierzchni zaprojektowane zostały obniżone krawężniki dostosowane do poruszania się osób o ograniczonej sprawności fizycznej. Na terenie inwestycji zaprojektowano kontenerowe (przenośne) WC samoobsługowe dostosowane do korzystania również przez osoby niepełnosprawne. 2. Elementy zagospodarowania terenu:1) Główna aleja parkowa i inne elementy komunikacji,2) Place zabaw- podzielony na 3 części,3) Wodny plac zabaw z instalacjami twb,4) Siłownia zewnętrzna do streetworkout, 5) Pumptrack, 6) Skatepark, 7) Boisko do siatkówki plażowej,8) Niski park linowy,9) Toaleta publiczna – kontenerowa,10) Punkty czerpalne wody (konserwacja, podlewanie),11) Tablice informacyjne,12) Stojaki na rowery,13) Poidełka,14) Leżaki jedno i dwuosobowe,15) Przebieralnia terenowa z boksem na instalacje twb.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa nw. dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Architektoniczną Piotr Dominiczak w tym: 1) Projekt wykonawczy architektury, 2) Projekt wykonawczy konstrukcja, 3) Projekt wykonawczy drogi,4) Projekt wykonawczy przyłącza i zewnętrzne instalacje wodociągowe kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej,5) Projekt wykonawczy instalacja sanitarna – Technologia wodnego placu zabaw,6) Projekt wykonawczy Tory rowerowe – pumptrack i Skatepark,7) Rewizja dokumentacji projektowej. 4. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.5. Na podstawie art. 438 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1400 ze zm.) osób wykonujących następujący zakres czynności: roboty elektryczne, roboty hydrauliczne, roboty brukarskie, roboty zbrojarskie i betonowe.6. Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 5, tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy lub pisemnych oświadczeń pracowników wraz z podaniem imion i nazwisk osób zatrudnionych przez Wykonawcę potwierdzających, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmian w tym zakresie Wykonawca powiadomi Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia zmiany.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 5 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 1.000 zł, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.9. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt 8 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto.10. Postanowienia, o których mowa wyżej, stosowane będą również odpowiednio w odniesieniu do podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Spełniają warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 2 000 000,00 zł.Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 125, a w przypadku uznania oferty za najwyżej ocenioną po uprzednim wezwaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w punkcie VIII SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach