Przetargi.pl
Księgowość

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Mątewska 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592400, 3592416 , fax. 052 3592400
  • Data zamieszczenia: 2012-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
    ul. Mątewska 17 17
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592400, 3592416, fax. 052 3592400
    REGON: 09012213800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Księgowość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w kierunku: Księgowość (CPV 80532000-2) dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu, z podziałem na dwie 10-osobowe grupy. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a) Nazwa: Księgowość; b) Forma organizacji: 2 kursów dla 10 osób każdy; c) Cel kursu: zdobycie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat zasad prowadzenia księgowości w oparciu o programy komputerowe Comarch OPTIMA i PŁATNIK ; d) Liczba godzin szkolenia na jednego uczestnika: 350 (jedną godzinę zajęć należy rozumieć jako 60 minut = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy); e) Zakres tematyczny - wymagane zagadnienia teoretyczne i praktyczne: - Podstawy księgowości, - Podstawy rachunkowości, - Przepisy prawne w zakresie zagadnień podatkowych, - Prawo podatkowe i rozliczenia podatkowe, - Księga przychodów i rozchodów, - Układ bilansu i rachunków zysków i strat, - Obsługa komputera, - Prowadzenie księgowości przy zastosowaniu programów komputerowych Comarch OPTIMA i Płatnik. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: n/d

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie w realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotowym szkoleniem
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/?app=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach