Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy w kwocie 2 650 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu oraz na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów

Powiat Rycki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 081 8651966
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
    ul. Wyczółkowskiego 10A 10A
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 8657450, 8657472, fax. 081 8651966
    REGON: 43101944800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatryki.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy w kwocie 2 650 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu oraz na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 650 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów z terminem spłaty do 11 grudnia 2015 r. 2. Waluta: PLN.3. Oprocentowanie kredytu oparte na stopie zmiennej, równej stopie WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych w złotych z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty raty powiększone o stałą marżę banku. Dla celów porównawczych ofert należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 4 sierpnia 2009 r. o wartości 4,16 % zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku. 4. Prowizja od udzielonego kredytu nie może przekroczyć 0,1 % kwoty kredytu. W prowizji Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu przez cały okres obowiązywania umowy (w tym: prowizja przygotowawcza, prowizja za uruchomienie, prowizja za obsługę kredytu itp.). 5. Uruchomienie kredytu nastąpi w trzech transzach: a) I transza w dniu 30 października 2009 r. w kwocie 650 000,00 zł, b) II transza w dniu 30 listopada 2009 r. w kwocie 1 000 000,00 zł, c) III transza w dniu 15 grudnia 2009 r. w kwocie 1 000 000,00 zł poprzez przekazanie środków na bieżący rachunek budżetu powiatu po potrąceniu prowizji od udzielonego kredytu. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji na pisemny wniosek Zamawiającego. 7. Karencja w spłacie rat kapitałowych i odsetek od kredytu do dnia 11.01.2010 r. 8. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie w sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat za możliwą przedterminową spłatę kredytu. 10. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni. 11. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek. 12.Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco z deklaracją wekslową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają postanowienia określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt VI SIWZ składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 4.Sprawozdanie finansowe albo jego cześć, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatryki.bip.lublin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach