Powiat Rycki ogłasza przetarg
- Adres: 08-500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 081 8651966
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
ul. Wyczółkowskiego 10A 10A
08-500 Ryki, woj. lubelskie
tel. 081 8657450, 8657472, fax. 081 8651966
REGON: 43101944800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatryki.bip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kredyt długoterminowy w kwocie 2 650 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu oraz na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 650 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów z terminem spłaty do 11 grudnia 2015 r. 2. Waluta: PLN.3. Oprocentowanie kredytu oparte na stopie zmiennej, równej stopie WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych w złotych z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty raty powiększone o stałą marżę banku. Dla celów porównawczych ofert należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 4 sierpnia 2009 r. o wartości 4,16 % zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku. 4. Prowizja od udzielonego kredytu nie może przekroczyć 0,1 % kwoty kredytu. W prowizji Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu przez cały okres obowiązywania umowy (w tym: prowizja przygotowawcza, prowizja za uruchomienie, prowizja za obsługę kredytu itp.). 5. Uruchomienie kredytu nastąpi w trzech transzach: a) I transza w dniu 30 października 2009 r. w kwocie 650 000,00 zł, b) II transza w dniu 30 listopada 2009 r. w kwocie 1 000 000,00 zł, c) III transza w dniu 15 grudnia 2009 r. w kwocie 1 000 000,00 zł poprzez przekazanie środków na bieżący rachunek budżetu powiatu po potrąceniu prowizji od udzielonego kredytu. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji na pisemny wniosek Zamawiającego. 7. Karencja w spłacie rat kapitałowych i odsetek od kredytu do dnia 11.01.2010 r. 8. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie w sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat za możliwą przedterminową spłatę kredytu. 10. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni. 11. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek. 12.Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco z deklaracją wekslową - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają postanowienia określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt VI SIWZ składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 4.Sprawozdanie finansowe albo jego cześć, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatryki.bip.lublin.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Gminie Łomazy kredytu konsolidacyjnego długoterminowego w wysokości 2 966 000 złotych
Dodano: 2016-07-21 - Kredyt długoterminowy w kwocie 2839000 PLN
Dodano: 2016-07-21 - Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2016 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2016-06-24 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego dla Gminy Uścimów w kwocie 1 350 000 zł
Dodano: 2016-06-21 - Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 3.861.043,26 zł z przeznaczeniem na całkowitą spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług z zakresu obsługi bankowej wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla SP ZOZ w Bychawie
Dodano: 2016-06-09 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie usługi kredytu bankowego
Dodano: 2016-06-06 - Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 3.861.043,26 zł na całkowitą spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-06-03