Przetargi.pl
Kredyt bankowy długoterminowy dla Gminy Borzechów

Gmina Borzechów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-224 Borzechów,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5111025 , fax. 081 5111024
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borzechów
    24-224 Borzechów, woj. lubelskie
    tel. 081 5111025, fax. 081 5111024
    REGON: 00053513200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzechow.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt bankowy długoterminowy dla Gminy Borzechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Udzielenie kredytu długoterminowego, na remont drogi gminnej w miejscowości Kępa Borzechowska w kwocie 450 000,00 PLN zgodnie z Uchwałą Nr XXVII/82/2009 Rady Gminy Borzechów, z dnia 31 marca 2009 roku, wymagany okres kredytowania 60 miesięcy liczony łącznie z miesiącem, w którym nastąpi wpływ kredytu na konto zamawiającego, postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w jednej transzy w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty podpisania umowy, spłata kapitału 16 kwartalnych rat, okres karencji spłat rat kapitałowych 36 miesięcy, odsetki będą naliczane przez wykonawcę i płatne przez zamawiającego w okresach miesięcznych. CPV: 66113000-5, CPA: 81131-81139, rodzaj usług: 6b
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności kredytodawczej, określone w Ustawie z dnia 29.08.1997r - Prawo bankowe (tj. z 2002 r. Dz. U. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) uznają zabezpieczenie kredytu wekslem własnym in-blanco; 6) przedstawią jako załącznik oferty - projekt umowy kredytowej do akceptacji przez Radcę Prawnego Gminy i Skarbnika Gminy. Będą rozpatrywane tylko te oferty, przy których nie przewiduje się ewentualnych obciążeń związanych z wcześniejszą spłatą kredytu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć banki w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że bank posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, bank składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; 2) oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 4) zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29.08.97 r - Prawo bankowe (t.j. z 2002 r.Dz. U. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998r.; 5) oświadczenie banku w zakresie określonym w art. 24 ust 1 i 2 ustawy, - załącznik Nr 2, 6) oświadczenie, że bank nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 7) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzechow.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach